SCN1116052
Achizitie echipamente si materiale necesare gestionarii crizei sanitare cauzate de SARS-CoV-2 – Comuna Tarnava, Cod SMIS 148196
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
24.10.2022, 10:42
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Titlu licitație
Achizitie echipamente si materiale necesare gestionarii crizei sanitare cauzate de SARS-CoV-2 – Comuna Tarnava, Cod SMIS 148196
Descriere succintă
Obiectul contractului il reprezinta Achizitia de echipamente si materiale necesare gestionarii crizei sanitare cauzate de SARS-CoV-2 - Comuna Tarnava, in cadrul proiectului “Consolidarea capacitatii unitatilor de învatamânt din Comuna Tarnava în vederea gestionarii situatiei de pandemie generata de virusul SARS-COV-2”, Cod SMIS 148196, in conformitate cu cantitatile si specificatiile tehnice din caietul de sarcini.
Achizitionarea de dotari este formata din urmatoarele echipamente, organizate pe loturi: Lot 1 – Dezinfectanti si detergenti – Valoare estimata: 240.739,28 lei fara TVA.
Lot 2 – Produse pentru curatenia suprafetelor – Valoare estimata: 114.763,16 lei fara TVA.
Lot 3 – Echipamente de dezinfectie – Valoare estimata: 80.688,3 lei fara TVA.
Lot 4 – Masina de spalat mopuri - Valoare estimata: 49.354,50 lei fara TVA.
Lot 5 - Echipament de spălat pavimente - Valoare estimata: 66.643,20 lei fara TVA.
Lot 6 - Produse pentru igiena si protectia personala – Valoare estimata: 26.633,40 lei fara TVA.
Lot 7 – Masti de protectie – Valoare estimata: 403.200,00 lei fara TVA. Valoare estimata totala fara TVA: 982.021,84 lei fara TVA. Echipamentele care se vor achizitiona, precum si cantitatile aferente acestora sunt conform caietului de sarcini. Atentie: Termenul in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare este in a 4-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor, in masura in care aceste solicitari vor fi adresate in termenul prevazut la sectiunea I din Fisa de Date, respectiv cu 9 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Număr de referință
4406029/2022/1/4346/17.05.2022
Tip contract
Furnizare
Valoare estimată
982021.84
Monedă
RON
Loturi
Număr
6
Titlu
Produse pentru igiena si protectia personala
Monedă
RON
Valoarea
26633.40
Județ
Sibiu
Locul
comuna Tarnava
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
1
Titlu
Dezinfectanti si detergenti
Monedă
RON
Valoarea
240739.28
Județ
Sibiu
Locul
comuna Tarnava
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
3
Titlu
Echipamente de dezinfectie
Monedă
RON
Valoarea
80688.30
Județ
Sibiu
Locul
comuna Tarnava
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
5
Titlu
Echipament de spălat pavimente
Monedă
RON
Valoarea
66643.20
Județ
Sibiu
Locul
comuna Tarnava
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
7
Titlu
Masti de protectie
Monedă
RON
Valoarea
403200
Județ
Sibiu
Locul
comuna Tarnava
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
4
Titlu
Masina de spalat mopuri
Monedă
RON
Valoarea
49354.50
Județ
Sibiu
Locul
comuna Tarnava
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
2
Titlu
Produse pentru curatenia suprafetelor
Monedă
RON
Valoarea
114763.16
Județ
Sibiu
Locul
comuna Tarnava
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
11.11.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
11.02.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
3
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
CAIET DE SARCINI semnat.pdf
CONTRACT semnat.pdf
MODULE FORMULARE semnat.pdf