SCN1116119

Achiziționare sistem videoconferință

Informații generale

Tip
Invitatie de participare
Data publicării
25.10.2022, 11:12
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Titlu licitație
Achiziționare sistem videoconferință
Descriere succintă
Achiziționarea unui sistem de videoconferință ce va fi livrat, instalat și pus în funcțiune la sediul central al Curții de Conturi a României. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor, este de 6 (șase) zile. Autoritatea contractanta va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări, în a 4-a zi înainte de data limita stabilită pentru depunerea ofertelor. POTENȚIALII OFERTANȚI CARE DORESC SĂ VIZITEZE AMPLASAMENTUL POT FACE ACEST LUCRU PÂNĂ ÎN A 7-A ZI ÎNAINTE DE DATA DE DESCHIDERE A OFERTELOR. ÎN ACEST SENS VOR DEPUNE O SOLICITARE SCRISĂ LA ADRESELE DE E-MAIL: [email protected] și [email protected] Se vor respecta prevederile art. 160 din Legea 98/2016 și ale art. 27 din Anexa la HG 395/2016 cu modificările și completările ulterioare.
Număr de referință
4265922/SIPOCA744/10.2022
Tip contract
Furnizare
Valoare estimată
325592.41
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Monedă
RON
Județ
Bucureşti
Locul
Curtea de Conturi a României, str. Lev Tolstoi, nr. 22 - 24, sector 1, București
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
14.11.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
14.03.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
Caiet de sarcini.docx.p7s
Model contract furnizare.docx.p7s
Modele formulare.doc.p7s