SCN1116157
Servicii pentru elaborarea documentației tehnice faza PT, asistentă tehnică din partea proiectantului, precum si execuție lucrări , din cadrul proiectului " „AMENAJAREA FOSTEI ȘCOLI GENERALE NR.10 DIN MUNICIPIUL HUNEDOARA”.
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
26.10.2022, 09:01
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Titlu licitație
Servicii pentru elaborarea documentației tehnice faza PT, asistentă tehnică din partea proiectantului, precum si execuție lucrări , din cadrul proiectului " „AMENAJAREA FOSTEI ȘCOLI GENERALE NR.10 DIN MUNICIPIUL HUNEDOARA”.
Descriere succintă
Achiziția serviciilor de proiectare, asistență tehnică din partea proiectantului și execuție lucrări, se vor realiza în baza Documentației de Avizare a Lucrărilor de Intervenție (DALI), elaborată de către prestatorul Kes Business SRL prin proiectul nr.70/2021, anexă la documentația de atribuire.
Obiectivele specifice al proiectului:
Obiectivul specific nr. 1 – Reabilitarea si amenajarea unei clădiri publice degradate, aflată într-o zonă marginalizată a municipiului Hunedoara, cu o suprafață construită la sol de 838 mp, respectiv amenajarea fostei Școli Generale Nr. 10 situată la adresa str. Intrarea Spicului, nr. 6, prin crearea unor spații moderne destinate unui centru multifuncțional de servicii sociale și educative.
Obiectivul specific nr. 2 – Facilitarea accesului unui număr minim de 13.803 persoane, care locuiesc în comunitatea marginalizată aflată în risc de sărăcie sau excluziune socială, la servicii sociale și educative. In conformitate cu prevederile art. 161 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
In conformitate cu prevederile art. 161 alin. (2) din Legea 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea Contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificare / informatiilor suplimentare este de 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Număr de referință
Numărul de referintă atribuit dosarului, de autoritatea contractantă: 2127028/PAAP PROIECT 2022/L01
Tip contract
Lucrari
Valoare estimată
5002533.56
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Programul Operațional Regional - POR
Monedă
RON
Județ
Hunedoara
Locul
Str. Intrarea Spicului Nr.6, Loc. Hunedoara Jud. Hunedoara
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
24.11.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
24.03.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
9_AE SCRIS Intrarea Spicului nr.6.pdf.p7s
10_AE DESENAT Intrarea Spicului nr.6.pdf.p7s
11_Documente proprietate.pdf.p7s
12_CU Intrarea Spicului nr.6.pdf.p7s
13_Clasarea notificarii_Intrarea Spicului nr.6.pdf.p7s
14_CONCEPT 3D SC 10.pdf.p7s
F-uri fara valori Scoala 10.pdf.p7s
Caiet sarcini 79920.pdf.p7s
Model contract 88602.pdf.p7s
Modele Formulare.doc.p7s
1_DALI SCRIS SC10.pdf.p7s
2_DALI DESENAT Intrarea Spicului nr.6.pdf.p7s
3_IE1-IE7_Instalatii electrice.pdf.p7s
4_IG1-IG4_Instalatii gaz.pdf.p7s
5_IS1-IS7_Instalatii sanitare.pdf.p7s
6_IT1-IT6_Instalatii termice.pdf.p7s
7_IDSAI1-IDSAI5_Idsai.pdf.p7s
8_Expertiza tehnica Intrarea Spicului nr.6.pdf.p7s