SCN1116478
Achizitia de echipamente de protectie LOT 2 in cadrul Proiectului "Consolidarea capacitatii de reactie la criza de sanatate publica cauzata de raspandirea virusului SARS-Cov-2” cod proiect 141095
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
01.11.2022, 10:12
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Sanatate
Autorități contractante
Titlu licitație
Achizitia de echipamente de protectie LOT 2 in cadrul Proiectului "Consolidarea capacitatii de reactie la criza de sanatate publica cauzata de raspandirea virusului SARS-Cov-2” cod proiect 141095
Descriere succintă
Autoritatea contractanta doreste achizitionarea de echipamente de protectie necesare pentru desfasurarea activitatii specifice, defalcate pe 2 loturi, astfel: LOT 1 – MASTI FFP2
LOT 2 – MASTI FFP3 Echipamentele care fac obiectul achizitiei, se regasesc in Caietul de sarcini si Fisele tehnice elaborate pentru toate echipamentele din fiecare lot in parte, anexate caietului de sarcini si documentatiei de atribuire. Durata contractului este de 120 zile si cuprinde: Durata maxima de livrare asumata de contractat pentru echipamentele care fac obiectul lotului respectiv, care cuprinde:
- Termen de la semnarea contractului pana la comanda de livrare a produselor-maxim 5 zile
- Durata de livrare efectiva, care incepe de la data emiterii comenzii de catre responsabilul de contract din partea autoritatii contractante – maxim 7 zile
- Receptia cantitativa produselor si intocmirea procesului -verbal cantitativ – maxim 5 zile
- Receptia calitativa a produselor. La finalizarea acestei etape, se va intocmi un proces-verbal calitativ si cantitativ - maxim 30 zile
- Perioada cu efectuarea platilor La stabilirea duratei de livrare propusa pentru fiecare echipament, ofertantii vor avea in vedere ca aceasta sa cuprinda toate etapele enumerate. Perioada aferenta facturarii si efectuarii platilor. Plata facturilor emise se va efectua in termen de 60 zile de la emiterea acestora. Valoarea totala a contractului de furnizare produse-aparatura medicala este 62,000.00 lei fara TVA defalcata astfel: LOT 1 – MASTI FFP 2- 46,500.00 lei fara TVA
LOT 2 – MASTI FFP3 - 15,500.00 lei fara TVA Clarificari referitoare la documentatia de atribuire a) Numărul de zile pana la care operatorii economici pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 8
b) Numărul de zile pana la care Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor : 4 Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SEAP (http://e-licitatie.ro).
Număr de referință
1
Tip contract
Furnizare
Valoare estimată
62000
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Masti protectie FFP2
Monedă
RON
Valoarea
46500
Județ
Alba
Locul
SPITALUL ORASENESC "DR. ALEXANDRU BORZA: ABRUD
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
2
Titlu
Masti prtoectie FFP 3
Monedă
RON
Valoarea
15500
Județ
Alba
Locul
SPITALUL MUNICIPAL ABRUD
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
14.11.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
14.05.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
6
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
4_Formulare (4).doc.p7s
5_Model_Contract_furnizare_echipamente protectie_Abrud 24.10.2022.doc.p7s
Caiet de sarcini.pdf.p7s
Masti FFP2.doc.p7s
Masti FFP3.doc.p7s