SCN1116497

Achiziția de echipamente de protecție în cadrul proiectului ” CONSOLIDAREA CAPACITATII UNITATILOR DE INVATAMANT DE STAT, DE GESTIONARE A SITUATIEI DE PANDEMIE SARS-COV-2 IN COMUNA UDEȘTI”

Informații generale

Tip
Invitatie de participare
Data publicării
01.11.2022, 15:49
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Titlu licitație
Achiziția de echipamente de protecție în cadrul proiectului ” CONSOLIDAREA CAPACITATII UNITATILOR DE INVATAMANT DE STAT, DE GESTIONARE A SITUATIEI DE PANDEMIE SARS-COV-2 IN COMUNA UDEȘTI”
Descriere succintă
Obiectul contractului de achiziție constă în achiziționarea a: 1. Sterilizator medical pentru aer 210 mc/oră cu prindere de perete 41 bucăți 2. Termoscaner profesional 7 bucăți 3. Lampă bactericidă UV-C 4x30W cu cărucior 14 bucăți În conformitate cu art. 160 din Legea 98/2016, operatorii economici au dreptul de a solicita clarificări în legătură cu prezenta documentație de atribuire, prin intermediul SICAP, cu minim 7 zile anterior termenului limită de depunere a ofertelor, prin accesarea secțiunii ,,Solicitări de clarificare / Întrebări”. La introducerea titlului și conținutului întrebării, nu se va indica/prezenta identitatea operatorului economic. În conformitate cu art. 161 din Legea 98/2016, în măsura în care solicitările de clarificări sau de informații suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut, autoritatea contractantă va publica răspunsurile, însoțite de întrebările aferente, și/sau informațiile suplimentare, în SICAP, atașate anunțului de participare în secțiunea ,,Listă clarificări, notificări și decizii”, cu 4 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, luând măsuri pentru a nu dezvălui identitatea ofertanților care au solicitat clarificările sau informațiile suplimentare respective. Autoritatea contractantă va solicita ofertantului clasat pe primul loc, după aplicarea criteriului de atribuire să prezinte documente justificative prin care să demonstreze îndeplinirea criteriilor de calificare și selecție, în conformitate cu informațiile cuprinse în DUAE. Conform art. 66, alin. (1) din HG 395/2016, în situația în care ofertantul clasat pe primul loc nu demonstrează în mod corespunzător îndeplinirea integrală a tuturor criteriilor, autoritatea contractantă solicită ofertantului clasat pe locul următor să depună toate documentele justificative, în scopul verificării îndeplinirii criteriilor de calificare. În cazul în care documentele prezentate de către operatorii economici sunt incomplete sau în cazul în care există neclarități, Autoritatea contractantă are dreptul de a solicita ofertanților clarificări, precizări, completări ale documentelor. Acestea vor fi adresate prin intermediul SICAP, în secțiunea ,,Solicitări de clarificare / Întrebări”. Autoritatea contractantă nu are dreptul ca prin clarificările/completările solicitate să determine modificarea cerințelor și elementelor esențiale stabilite în documentația de atribuire.
Număr de referință
4327510/2022/03
Tip contract
Furnizare
Valoare estimată
888514.88
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Monedă
RON
Județ
Suceava
Locul
Comuna Udesti, jud. Suceava
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
15.11.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
15.03.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
06.Caiet de sarcini.pdf.p7s
07.Formulare.docx.p7s
08.Model de contract.docx.p7s