SCN1116617
Proiectare tehnică, asistență tehnică din partea proiectantului și execuție lucrări pentru obiectivul: „MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE SI STRAZI IN COMUNA BRADU, JUDETUL ARGES”
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
03.11.2022, 12:26
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Titlu licitație
Proiectare tehnică, asistență tehnică din partea proiectantului și execuție lucrări pentru obiectivul: „MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE SI STRAZI IN COMUNA BRADU, JUDETUL ARGES”
Descriere succintă
Obiectul principal al contractului: Proiectare tehnică, asistență tehnică din partea proiectantului și execuție lucrări pentru obiectivul: „MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE SI STRAZI IN COMUNA BRADU, JUDETUL ARGES”.
Obiectivele principale ale investiției sunt:
- cresterea sigurantei circulatiei autoturismelor;
- cresterea comfortului;
- reducerea semnificativa a cantitati si de praf din aer;
- reducerea cantitatii de zgomot si de vibratii;
- reducerea timpului de deplasare a locuitorilor catre zonele de interes;
- reducerea noxelor poluante si a prafului;
- economisirea carburantilor;
- reducerea costurilor de operare a autovehiculelor;
- reducerea timpului de interventie a pompierilor, politiei, salvarii, etc
- avand ca efecte salvarea de vieti omenesti si bunuri.
Număr de referință
4
Tip contract
Lucrari
Valoare estimată
10392729.70
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Procedura de atribuire/achiziția este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive,în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de încheierea contractului de finanțare, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice.
Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 și HG nr. 395/2016 cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin semnarea contractului de finanțare cu AM(Autoritatea de management- Autoritatea finantatoare). În cazul în care, indiferent de motive, contractul de finanțare nu se va semna, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării din partea AM cu privire la neacordarea finanțării, își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică.
Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă și/sau Autoritatea de management ce asigura finantarea nu pot fi considerați răspunzători pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă și/sau AM au fost notificați asupra existenței unui asemenea prejudiciu.
Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.
Data preconizata pentru semnarea contractului este 01.03.2023
Prin Autoritatea de management- Autoritatea finantatoare și/sau AM se intelege MDLPA prin Programului Naţional de Investiţii "Anghel Saligny”
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire. În măsura în care solicitările de clarificare sunt primite cu cel puțin 8 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor acestor solicitări de clarificare în a 6-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Monedă
RON
Județ
Argeş
Locul
Comuna Bradu
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
18.11.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
18.02.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
3
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
3 Expertiza TEHNICA-semnat-semnat.pdf.p7m
4 Referat Verificare-semnat-semnat.pdf.p7m
7 Parte Desenata 1-semnat.pdf.p7m
7 Parte Desenata 2-semnat.pdf.p7m
5 Parte Scrisa DALI-semnat.pdf.p7m
Studiu Geotehnic-semnat.pdf.p7m
Lista Cantitati (2)-semnat.pdf.p7m
5. Formulare si modele de documente - Modernizare Drumuri BRADU-semnat.docx.p7m
Caiet de sarcini-semnat.pdf.p7m
Propunere contract-semnat.pdf.p7m