SCN1116652

„SUPORT ALIMENTAR PENTRU PREŞCOLARII ŞI ELEVII ȘCOLII GIMNAZIALE DIN COMUNA SUSENI, JUDEŢUL MUREŞ”

Informații generale

Tip
Invitatie de participare
Data publicării
04.11.2022, 08:47
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Titlu licitație
„SUPORT ALIMENTAR PENTRU PREŞCOLARII ŞI ELEVII ȘCOLII GIMNAZIALE DIN COMUNA SUSENI, JUDEŢUL MUREŞ”
Descriere succintă
„SUPORT ALIMENTAR PENTRU PREŞCOLARII ŞI ELEVII ȘCOLII GIMNAZIALE DIN COMUNA SUSENI, JUDEŢUL MUREŞ” Nr.elevi/prescolari = minimum 140 - maxim 162 Nr.zile scolare = 107 zile (in perioada decembrie 2022 - iunie 2023) Valoarea estimata: Este sub forma unui interval cuprins intre minim 206.124,80 lei fara TVA (minim 140 de beneficiari x 107 zile x 13,76 lei/beneficiar, fara TVA) si maxim 238.515,84 lei la care se adauga TVA (maxim 162 de beneficiari x 107 zile x 13,76 lei/ beneficiar, fara TVA) Procedura de atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice. Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 2 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 2 luni, astfel încât, in cazul in care condiția deciziei de finanțare in baza OUG 105 din 30.06.2022 nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata.” Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 8 zile. Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari inainte cu 4 zile de data limita de depunere a ofertelor.
Număr de referință
5284639 / 2022 / 3858
Tip contract
Furnizare
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Monedă
RON
Județ
Mureş
Locul
comuna Suseni, jud Mures
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
14.11.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
14.03.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
CAIET DE SARCINI-semnat.pdf.p7m
Model Contract de achizitie public suport alimentar.doc.p7m
Modele formulare (8)-semnat.doc.p7m