SCN1116673
FURNIZARE GAZE NATURALE
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
04.11.2022, 12:01
Stare procedura
Anulata
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Sanatate
Autorități contractante
Titlu licitație
FURNIZARE GAZE NATURALE
Descriere succintă
ACHIZITII FURNIZARE GAZE NATURALE, cantitate de 1400 MWH, conform caiet de sarcini, „Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data primirii unei astfel de solicitari”, conform Legii 98/2016 si OUG 107/2017. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 10 zile.
Număr de referință
17043
Tip contract
Furnizare
Valoare estimată
985600
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
- CLASIFICAREA OFERTANTILOR SE FACE PE BAZA CRITERIULUI PRETULUI CEL MAI SCAZUT IN SEAP. 1. DUAE se poate accesa in vederea completarii, direct in SEAP, la definirea documentatiei de atribuire. (instructiuni privind completarea DUAE sunt disponibile dupa autentificare in sistem, in sectiunea „Informatii DUAE” – Ghid de completare. Prin acest document se confirma ca sunt indeplinite cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate în documentatia de atribuire. Se va completa ulterior documentele dupa cum urmeaza: - ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma îndeplinirea cerintelor de calificare, atunci când primeste din partea autoritatii contractante o solicitare în acest sens, în termenul prevazut în respectiva solicitare. Acest termen nu va mai mic de 3 zile lucratoare.
2. Modalitatea de departajare a ofertelor cu acelasi pret clasate pe primul loc: in cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertare prin intermediul SEAP, in vederea departajarii ofertelor – oferta castigatoare fiind cea cu “pretul cel mai scazut” cu maxim 2 zecimale. 3. Raspunsurile la clarificarile solicitate de operatorii economici, notificari / instiintari referitoare la procedura de achizitie vor fi publicate in SEAP, atasate invitatiei de participare. Operatorii economici care intentioneaza sa depuna oferta, au obligatia de a urmari/accesa site-ul www.e-licitatie.ro, pe toata durata de desfasurare a prezentei proceduri. 4. Modalitatea de comunicare: - fiind o procedura de achizitie desfasurata integral prin mijloace electronice prin intermediul platformei electronice administrata de SEAP, operatorii economici pot solicita clarificari privind documentatia de atribuire si pot transmite raspunsuri la solicitarile de clarificari ale autoritatii contractante, doar prin intermediul SEAP, cu semnatura electronica, avand în vedere termenele de răspuns ale autorității contractante prevăzute la art.160-161 din Legea nr.98/2016. Participantii la procedura va imputernici o persoana care va reprezenta operatorul economic in vederea derularii procedurii, - FORMULAR NR. 3.
Monedă
RON
Județ
Botoşani
Locul
SPITALUL MUNICIPAL DOROHOI, BV-DUL VICTORIEI, NR. 75, COD 715200, JUDETUL BOTOSANI
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
22.11.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
22.02.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
3
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
DECLARATIE LGN-2022-semnat.pdf
FORMULARE-semnat.docx.p7m
CLAUZE CONTRACTUALE G N-semnat.doc.p7m
CAIET DE SARCINI-semnat.doc.p7m