SCN1116838
Achizitionarea si Furnizarea unui SISTEM DE PARCARE și modernizarea/relocarea echipamente existente, cu echipamente moderne și inteligente
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
09.11.2022, 10:15
Stare procedura
Atribuita
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Altele
Autorități contractante
Titlu licitație
Achizitionarea si Furnizarea unui SISTEM DE PARCARE și modernizarea/relocarea echipamente existente, cu echipamente moderne și inteligente
Descriere succintă
Furnizarea unui SISTEM DE PARCARE și modernizarea/relocarea echipamentelor existente, cu echipamente moderne și inteligente, conform specificațiilor tehnice și cerințelor din caietul de sarcini. Modernizarea sistemului de parcare va fi realizată cu respectarea normativelor și regulamentelor în vigoare. 1)Modernizarea automatelor de plată existente prin realizarea unui UPGRADE reprezintă obiectivul principal. Doar înlocuirea unor componente ale sistemului actual de parcare, fără să fie modernizate actualele case de plată, astfel fiind esențial să existe un echilibru total între echipamentele noi și cele existente. 2) Este necesară instalarea și punerea în funcțiune a întregului set de echipamente care extind actualul sistem de gestionare a parcărilor cu plată din cadrul proiectului. 3) Instalarea echipamentelor care extind și upgradează sistemul de management al parcării va permite plata mai facilă a parcării prin eliberarea de rest în bancnote sau monede prin recirculare la casele automate existente și adăugarea unei case automate suplimentare, complet echipată. 4) Gestiunea și monitorizarea va fi realizată dintr-un singur punct, de la serverul central situat în camera tehnică, a accesului și încasărilor din zonele de parcare incluse în proiect. 5) Reducerea timpilor petrecuti de clienții parcării la intrări și ieșiri prin instalarea unor bariere de mare viteză, destinate traficului intens, potrivite pentru vârfurile de trafic care se înregistrează în zilele în care la BT Arena se desfășoară evenimente cultural-sportive. 6) Echipamentele care se vor instala în cadrul proiectului trebuie să fie noi, produse de un producător din Uniunea Europeana. Nu vor fi acceptate produse refolosite, reîncărcate, remanufacturate, recondiționate sau orice alte produse care au rezultat din refolosirea unor alte produse. 7) Accesul utilizatorilor trebuie să fie efectuat în mod identic în toate zonele de parcare. Accesul la echipamentele de plată ale sistemului și în interiorul acestora trebuie să fie securizat pentru operatorii autorizați, desemnați de administratorul parcării, iar autentificarea acestora se va realiza cu ajutorul unui card de proximitate și parolă specifică pentru fiecare operator în parte. 8) Atât serverul de management cât și softul aferent acestuia trebuie să fie actualizat cu toate modulele hardware și software necesare bunei funcționări a întregului sistem . 9) Noile echipamente trebuie să fie compatibile cu sistemul existent pentru a putea fi implementate și să poată garanta o funcționalitate în parametrii optimi și în maximă siguranță. 10) Sistemul propus trebuie să permită extinderea ulterioară și cu alte echipamente de acces, informare sau plată. 11) Barierele și echipamentele de monitorizare a stării și de comandă a acestora vor trebui să fie noi și certificate în scris de către producatorul sistemului de management al parcării printr-un document original care atestă faptul că soluția propusă este compatibilă, integrată, funcțională 100% și autorizată de acesta. 12) Barierele trebuie să fie destinate traficului intens, cu fiabilitate crescută, furnizorul trebuie să prezinte un document de la producător care certifică un parametru MCBF de 10.000.000 cicluri. Carcasa barierei trebuie să fie din aluminiu de grosime de minim 2.5 mm, vopsită în câmp electrostatic, care elimină posibilitatea de apariție a ruginii, asigură durabilitatea în timp și este prietenoasă cu mediul. Bagheta luminoasă trebuie să fie cu LED-uri RGB de semnalizare încorporate în brațul barierei, folosită pentru avertizare la actionarea brațului barierei (verde-bariera deschisă, roșu-bariera închisă, roșu intermitent pentru braț - bariera în mișcare) și baghetă de cauciuc de protecție împotriva deteriorării la impact sub barieră. 13) Furnizarea informațiilor referitoare la gradul de ocupare către panourile de afișare locuri libere va fi realizată de serverul central de management al parcării - prin intermediul rețelei de comunicație TCP/IP
Număr de referință
1
Tip contract
Furnizare
Valoare estimată
600000
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Monedă
RON
Județ
Cluj
Locul
Cluj-Napoca
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
23.11.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
23.02.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
3
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
MODEL CONTRACT SISTEM PARCARE.pdf.p7s
Caiet de sarcini Sistem de Parcare.pdf.p7s
Modele Formulare sistem parcare.pdf.p7s