SCN1116852
Proiectare si Executie lucrări pentru obiectivul "Reabilitare, modernizare gospodărie de apă și extindere front de captare apă în comuna Șușani, județul Vâlcea"
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
09.11.2022, 13:26
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Titlu licitație
Proiectare si Executie lucrări pentru obiectivul "Reabilitare, modernizare gospodărie de apă și extindere front de captare apă în comuna Șușani, județul Vâlcea"
Descriere succintă
Obiectul prezentei achizitii, consta in:
Reabilitare, modernizare gospodărie de apă și extindere front de captare apă conform solutiei tehnice prezentate in DALI avand urmatoarele caracteristici principale:
• Asigurarea utilitatilor;
• Captare cu puturi forate;
• Aductiune apa;
• Reabilitare gospodarie de apa;
• Rezervoare de apa;
• Dotari;
• Retea de distributie, L=10354 m,
• Retea de tranzit, L=1772 m;
• Statii de repompare;
• Subtraversari;
• Desfaceri si refaceri in vederea pozarii conductelor;
• Bransamente =382 buc Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data-limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 12 ZILE.
Numarul de zile pana la care Autoritatea contractanta va raspunde la clarificari inaite de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6 ZILE;
Număr de referință
2573977/2022/2
Tip contract
Lucrari
Valoare estimată
8810761.34
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Clauza Suspensiva
Procedura de atribuire/achiziția este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive,în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de încheierea contractului de finanțare, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice.
Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 și HG nr. 395/2016 cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin semnarea contractului de finanțare cu AM(Autoritatea de management- Autoritatea finantatoare). În cazul în care, indiferent de motive, contractul de finanțare nu se va semna, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării din partea AM cu privire la neacordarea finanțării, își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică.
Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă și/sau Autoritatea de management ce asigura finantarea nu pot fi considerați răspunzători pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă și/sau AM au fost notificați asupra existenței unui asemenea prejudiciu.
Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.
Orizontul de timp estimat pentru semnarea contractului de finantare cu Autoritatea de Management este 01.03.2023. Prin Autoritate de Management se va intelege orice organism ce poate acorda finantarea proiectului.
Monedă
RON
Județ
Vâlcea
Locul
Comuna Susani, Judetul Valcea.
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
28.11.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
28.03.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
02.DEEI APM semn.pdf
01.CERTIFICAT DE URBANISM semn.pdf
03.DEI APM semn.pdf
04.AVIZ APELE ROMANE semn.pdf
05.AVIZ DISTRIBUTIE OLTENIA semn.pdf
06.AVIZ DSP semn.pdf
Dali- Volum 2 semn.pdf
Expertiza semn.pdf
Parte desenata-1-19 semn.pdf
Parte desenata-20-65 semn.pdf
Dali- Volum 1.pdf
4. Anexa 1 - Detalierea punctajului acordat.pdf
3. Formular Prop tehnica -F4 - APA semn.pdf
2 Caiet de Sarcini_APA semn.pdf
5 Anexa 2 riscuri pe subfactori eval semn.pdf
6. Acord contractual R1_APA semn.pdf
7. Conditiile generale contractuale R3 semn.pdf
8. Conditii specifice contract-APA semn.pdf
9 Formulare-APA.docx.p7s
9.1 Anexa la of Financiara_APA.xlsx.p7s
11 Model solicitat pt PCCVI semn.pdf