SCN1116890
Lucrari de reparatii la fatade Palat Administrativ- Vaslui
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
10.11.2022, 09:07
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Titlu licitație
Lucrari de reparatii la fatade Palat Administrativ- Vaslui
Descriere succintă
Constructia care face subiectul lucrărilor de reabilitare este formata din 4 corpuri de clădire (c1, c2, c3, c4). Obiectul contractului se referă lucrările aferente reparațiilor la tencuieli fațade construcție Palat Administrativ – Vaslui, conform Caietului de sarcini.
Se propune executarea unor lucrări de reparații tencuieli fațadă ale cladirii pentru a putea asigura stabilitatea finisajelor și exploatarea în siguranță a clădirii. Astfel, prin reparațiile aduse fațadei cladirii se vor putea crea executa finisaje noi prin repararea şi/sau tencuirea fațadelor învechite ce nu se mai justifica in actuala configuratie urbanistică a zonei.
Totodata se vor realiza o serie de lucrari imperios necesare aducerii in stare de functionalitate deplina a corpurilor de clădire, aici fiind cuprinse lucrari de inlocuire glafuri la ferestre si reabilitarea instalaţiilor de scurgere a apei pluviale. NOTĂ:
Orice referire în documentele achiziției care indică o anumită origine, sursă, producție, producător, un procedeu special, un standard, un normativ, o marcă de fabrică sau de comerț, un brevet de invenție, o licență de fabricație, sunt menționate doar cu scopul de a identifica cu ușurință tipurile de produs ca și concept și nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse/servicii sau lucrări. Aceste specificații vor fi considerate ca având mențiunea de „sau echivalent”, iar ofertantul are obligația de a demonstra echivalența produselor/serviciilor/lucrărilor ofertate cu cele solicitate, dacă este cazul.
NOTA: Termenul pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 15 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 7-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Autoritatea contractanta, va raspunde la solicitarile de clarificari adresate de operorii economici pana la termenul limita stabilit.
NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentaţie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secţiunea „Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la sectiunea „Detalii procedura - Clarificari, decizii la documentatia de atribuire” din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită.
Număr de referință
3394171/2022/AL17
Tip contract
Lucrari
Valoare estimată
1194649.18
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Monedă
RON
Județ
Vaslui
Locul
Consiliul judetean Vaslui, strada Stefan cel Mare, nr. 79, Vaslui: Palatul Administrativ Vaslui
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
14.12.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
14.04.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
Clauze contractuale lucrari-signed.pdf
004Formulare_Lucrari Palat administrativ_VASLUI.doc.p7s
Caiet de sarcini Lucrari reparatii la fatade Palat administrativ-signed.pdf