SCN1116971

Echipamente IT

Informații generale

Tip
Invitatie de participare
Data publicării
11.11.2022, 14:24
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Aparare
Autorități contractante
Titlu licitație
Echipamente IT
Descriere succintă
Contracte multianuale de furnizare produse – Echipamente IT conform Specificațiilor tehnice anexate Caietului de sarcini. Unitatea Militară 02133 Constanţa intenţionează derularea unei proceduri de achiziţie publică în vederea atribuirii unor Contracte multianuale de furnizare produse – Echipamente IT pe o perioadă de 7 luni, având ca obiect realizarea furnizării, instalării și punerii în funcțiune a obiectelor de investiții, conform caietului de sarcini și a specificațiilor tehnice. În cadrul acestei proceduri Unitatea Militară 02133 Constanţa îndeplineşte rolul de Autoritate Contractantă, respectiv Achizitor în cadrul Contractului. Documentaţia de atribuire include ansamblul cerinţelor pe baza cărora fiecare ofertant va elabora Oferta - Propunerea tehnică şi Propunerea financiară pentru executarea sarcinilor care vor face obiectul Contractului multianual de furnizare ce va rezulta din această procedură. Pentru îndeplinirea scopului Documentaţiei de Atribuire, orice activitate descrisă într-un anumit capitol din Documentaţie şi nespecificată explicit în alt capitol, trebuie interpretată ca fiind menţionată în toate capitolele unde se consideră de către Ofertant că aceasta trebuia menţionată pentru asigurarea îndeplinirii obiectului procedurii. Aceste condiţii sunt comune pentru toate secţiunile prezentei Documentaţii de atribuire. Clarificările ulterioare de pe SEAP, respectiv modificările şi completările apărute în urma acestora vor face parte integrantă din prezenta Documentaţie de atribuire. Răspunsurile la eventualele solicitări de clarificări ale operatorilor economici vor fi publicate ca atașamente la anunțul de participare. Clarificările din SEAP vor viza și clauzele contractuale indicate în modelul anexat. Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări sau informații privind Documentația de atribuire primite în mod consolidat în a 4-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor zile: 6. În cazul în care operatorul economic nu a transmis solicitarea de clarificare în timp util, punând astfel autoritatea contractantă în imposibilitatea de a respecta termenul prevăzut mai sus, aceasta din urmă are totuşi obligaţia de a răspunde la solicitarea de clarificare, în măsura în care perioada necesară pentru elaborarea şi transmiterea răspunsului face posibilă primirea acestuia de către operatorii economici înainte de data-limită de depunere a ofertelor.
Număr de referință
13749875_2022_PAAPD1344260
Tip contract
Furnizare
Valoare estimată
638000
Monedă
RON
Loturi
Număr
5
Titlu
Imprimantă A3 color multifuncțională
Monedă
RON
Valoarea
20000
Județ
Constanţa
Locul
Sediul autorității contractante
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
1
Titlu
Echipamente de rețea
Monedă
RON
Valoarea
175000
Județ
Constanţa
Locul
Sediul autorității contractante
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
3
Titlu
Stații de lucru pentru rack
Monedă
RON
Valoarea
252000
Județ
Constanţa
Locul
Sediul autorității contractante
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
4
Titlu
Computer de birou
Monedă
RON
Valoarea
65000
Județ
Constanţa
Locul
Sediul autorității contractante
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
2
Titlu
Stație prelucrare date tempestizată
Monedă
RON
Valoarea
126000
Județ
Constanţa
Locul
Sediul autorității contractante
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
25.11.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
25.02.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
3
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
7. Caiet Sarcini Echipamente IT 2022.doc.p7s
8. Model contract.doc.p7s
9. Formulare echipamente IT 2022.doc.p7s
9.1. Centralizator de preturi.xlsx.p7s
ST Imprimanta A3.pdf.p7s
ST Server aplicatii.pdf.p7s
ST Server fisiere.pdf.p7s
ST statie de lucru pentru rack.pdf.p7s
ST Statie de lucru.pdf.p7s
ST Statie tempest prelucrare date.pdf.p7s