SCN1117303

Furnizare de dispozitive medicale-kit de filtrarea aerului de bacterii si virusi pentru proiectul POIM „CONSOLIDAREA CAPACITATII UNITATII DE INVATAMANT LICEUL TEHNOLOGIC AGROINDUSTRIAL TAMASI ARON BORS,IN VEDEREA GESTIONARII CRIZEI COVID 19"

Informații generale

Tip
Invitatie de participare
Data publicării
18.11.2022, 09:13
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Titlu licitație
Furnizare de dispozitive medicale-kit de filtrarea aerului de bacterii si virusi pentru proiectul POIM „CONSOLIDAREA CAPACITATII UNITATII DE INVATAMANT LICEUL TEHNOLOGIC AGROINDUSTRIAL TAMASI ARON BORS,IN VEDEREA GESTIONARII CRIZEI COVID 19"
Descriere succintă
Descrierea achizitiei: Prin aceasta achizitie se va realiza furnizarea dispozitivelor medicale-kit de filtrarea aerului de bacterii si virusi inclusiv transportul echipamentelor necesare în cadrul proiectului POIM „CONSOLIDAREA CAPACITATII UNITATII DE INVATAMANT LICEUL TEHNOLOGIC AGROINDUSTRIAL TAMASI ARON BORS,IN VEDEREA GESTIONARII CRIZEI COVID 19”
Număr de referință
4290526-06-2022
Tip contract
Furnizare
Valoare estimată
553420
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Documentul intitulat "INSTRUCTIUNI PENTRU OFERTANTI " face parte din documentatia de atribuire, detaliază formalitățile ce trebuie îndeplinite, modul în care operatorii economici trebuie să structureze informațiile ce urmează a fi prezentate pentru a răspunde cerințelor din Anunțul de participare simplificat, precizări privind garanțiile solicitate, modul în care trebuie întocmite și structurate Propunerea Tehnică și cea Financiară, criteriul de atribuire ce urmează a fi aplicat, precum și termenele procedurale ce trebuie respectate și căile de atac. "CAIETUL DE SARCINI" si "FISA TEHNICA A PRODUSULUI OFERTAT" , impreuna cu "INSTRUCTIUNI PENTRU OFERTANTI" puse la dispozitie de autoritatea contractanta reprezinta elementele definitorii pentru intocmirea unei ofertei conforme. Interacțiunea cu ofertanții, respectiv procesul de evaluare a ofertelor se va desfășura după următoarele reguli: A. Pentru vizualizarea documentației de atribuire încarcate în SICAP, operatorii economici trebuie sa aibă un program necesar vizualizarii fișierelor semnate electronic (site-urile furnizorilor de semnatură electronică). B. Pentru transmiterea solicitarilor de clarificări privind documentația de atribuire, operatorii economici se vor înregistra în SICAP (www.elicitatie. ro) ca operator economic conform prevederilor art.5 alin.(1) din H.G. nr. 395/2016 și vor transmite solicitările avand în vedere termenele de răspuns ale autorității contractante prevăzute la art.160-161 din Legea nr.98/2016 precum și cele de la art. 103 (2) din HG 395/2016. Pentru comunicările ulterioare depunerii ofertelor: comisia de evaluare va transmite solicitările de clarificare în legatura cu oferta prin utilizarea facilităților tehnice disponibile în SEAP C. În vederea completării DUAE - operatorii economici se vor autentifica in sistem, fiecare participant avand obligatia de a completa in mod direct propriul DUAE, conform Notificării din 08.04.2019 emisă de ANAP privind utilizarea DUAE în procedurile desfășurate exclusiv prin mijloace electronice. D. Comisia de evaluare va analiza DUAE în corelație cu cerințele stabilite prin fișa de date a achiziției. E. Comisia de evaluare va analiza și verifica fiecare ofertă din punct de vedere al elementelor tehnice propuse, iar ulterior din punct de vedere al aspectelor financiare pe care le implică. F. În urma finalizării fiecăreia dintre fazele de verificare prevăzute mai sus, autoritatea contractantă va introduce în SICAP rezultatul admis/respins, și va deschide în SICAP sesiunea pentru prezentarea documentelor suport aferente DUAE depuse de ofertantul de pe primul loc în clasamentul intermediar întocmit la finalizarea evaluării ofertelor, acordând un termen de răspuns. G. Operatorii economici vor transmite răspunsurile la clarificari și eventualele documente solicitate pe parcursul evaluării ofertelor prin intermediul SEAP în format electronic, semnate cu semnatură electronică, conform Legii nr. 455/2001. H. Autoritatea contractanta are dreptul de a se adresa inclusiv beneficiarului final al produselor care fac obiectul contractului/contractelor prezentat(e) drept experienta similara, pentru confirmarea celor prezentate de ofertant. În cazul în care există mai multe oferte cu prețuri egale clasate pe primul loc se procedează astfel: - departajarea se va face exclusiv în funcție de preț și nu prin cuantificarea altor elemente de natură tehnică sau alte avantaje care rezultă din modul de îndeplinire a contractului de către operatorii economici - noile oferte se vor depunde in SICAP, in sectiunea specifica. Procentul minim de lucrari/servicii care urmeaza sa fie atribuite de concesionar unor terti (dupa caz).
Monedă
RON
Județ
Bihor
Locul
Comuna Bors - LICEUL TEHNOLOGIC AGROINDUSTRIAL TAMASI ARON
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
28.11.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
28.02.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
3
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
5. Contract achizitie publica.pdf
4. Formulare model.pdf
3. Instructiuni pentru ofertanti.pdf
2. Caiet de sarcini.pdf
Fisa tehnica.pdf