SCN1117359
Acord cadru pe 24 luni pentru Servicii de Mentenanţă Preventivă şi Corectivă pentru sistemele de detecţie şi semnalizare la incendiu, sistemele de supraveghere video (TVCI) sistemele de semnalizare şi alarmare la efracţie, sisteme de control acces din dotarea UMF Cluj-Napoca.
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
19.11.2022, 13:43
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Educatie
Titlu licitație
Acord cadru pe 24 luni pentru Servicii de Mentenanţă Preventivă şi Corectivă pentru sistemele de detecţie şi semnalizare la incendiu, sistemele de supraveghere video (TVCI) sistemele de semnalizare şi alarmare la efracţie, sisteme de control acces din dotarea UMF Cluj-Napoca.
Descriere succintă
Acord cadru pe 24 luni pentru servicii de printare pentru Universitatea de Medicina si Farmacie " Iuliu Hatieganu" Cluj-Napoca .
Acord-cadru cu un singur operator economic ▐
1.Autoritatea contractantă va încheia un acord –cadru cu maxim 1 operator economic, atribuind ulterior, contracte subsecvente de servicii de mentenanţă preventivă şi corectivă pentru sistemele de detecţie şi semnalizare la incendiu, sistemele de supraveghere video (TVCI) sistemele de semnalizare şi alarmare la efracţie , sisteme de control acces din dotarea UMF, în funcţie de scadenţe, periodicitate, şi în momentul constatării defecţiunii pentru condiţiile stabilite de către autoritatea contractantă.
2.Atribuirea contractelor subsecvente se va realiza cu respectarea elementelor / condiţiilor prevăzute în acordul-cadru.
3. Valoarea estimata a celui mai mic contract subsecvent care se anticipeaza ca va fi atribuit pe durata acordului-cadru este de 4300 lei fara TVA.
4. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent care se anticipeaza ca va fi atribuit pe durata acordului-cadru este de 114170 lei/ an fara TVA.
Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 6 zile (sase zile). Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 3-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Frecvenţa şi valoarea contractelor care urmează să fie atribuite (dacă se cunosc): Lunar , Trimestrial sau Anual
În funcţie de tipul serviciilor din anexe
Număr de referință
D14-2022
Tip contract
Servicii
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Monedă
RON
Județ
Cluj
Locul
La birourile administrative si catedrele UMF .
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
29.11.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
01.03.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
3
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
1-Model acord si contract subsecvent.doc.p7s
2022-Anexa 1-la Formularul de oferta.xlsx.p7s
2022-Formulare servicii.docx.p7s
Instructiuni pentru ofertanti.doc.p7s
2022-Anexa 1-la Formularul de oferta.xlsx.p7s
2022-Caiet de sarcini cu completari.pdf.p7s