SCN1117367
Achizitia serviciului de intreținere și curățenie pentru sediile din cadrul D.G.A.S
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
21.11.2022, 08:38
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Protectie sociala
Titlu licitație
Achizitia serviciului de intreținere și curățenie pentru sediile din cadrul D.G.A.S
Descriere succintă
Autoritatea contractantă va atribui initial un contract de prestări servicii cu o durată de la 09.01.2023 până la 31.12.2024. Contractul este cu caracter de regularitate, iar autoritatea contractantă opteză, în condițiile impuse de art. 165 din HG nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, pentru suplimentarea la nivelul maxim prevăzut al prestării serviciilor. Dreptul autorității contractante de a opta pentru suplimentarea cantitaților este condiționat de existența resurselor financiare alocate cu această destinație.
Obiectul contractului: prestarea serviciului de întretinere și curațenie pentru sediile din cadrul DGAS, ce constă în operațiunile de curățare și dezinfecție a suprafețelor la fiecare din locatiile stabilite de autoritatea contractanta la punctul 3 din caietul de sarcini.
Cantitățile ce vor face obiectul contractului și locațiile unde se vor presta serviciile sunt descrise detaliat în caietul de sarcini la pct.3:
Numarul de zile până la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 7 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractantă va raspunde în mod clar și concret tuturor solicitărilor de clarificare cu 3 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.
Număr de referință
35804563_2022_PAAPD1348809
Tip contract
Servicii
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Locatiile pentru executarea contractului cât și cantitățile sunt menționate în caietul de sarcini la punctul 3.
Contractul se va fi valabil de la 09.01.2023 pana la 31.12.2023 cu posibilitatea prelungirii duratei cu 4 luni a contractului cu condiția respectării prevederilor art. 165 din Hg 395/2016.
Monedă
RON
Județ
Constanţa
Locul
Pe raza municipiului Constanta
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
05.12.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
05.04.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
proiect contract-semnat.pdf.p7s
caiet sarcini-semnat.pdf.p7s
Formulare servicii curatenie2022-semnat.doc.p7s