SCN1117406

Reabilitare, Consolidare, Modernizare, Reabilitare Termică a corpurilor C1 și C4 – fost sediu al Consiliului Județean Ilfov

Informații generale

Tip
Invitatie de participare
Data publicării
21.11.2022, 16:20
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Titlu licitație
Reabilitare, Consolidare, Modernizare, Reabilitare Termică a corpurilor C1 și C4 – fost sediu al Consiliului Județean Ilfov
Descriere succintă
Obiectul contractului ce rezultă din această procedură este execuția tuturor lucrărilor necesare reabilitării, consolidării, modernizării, reabilitării termice a sediului Consiliul Județean Ilfov din strada Gheorghe Manu, după cum urmează: i. achiziționarea tuturor materialelor și produselor necesare, a tuturor utilajelor, mijloacelor și echipamentelor (inclusiv orice utilaj de ridicare sau manipulare) necesare pentru execuția lucrărilor; ii. orice activitate sau lucrare provizorie necesară pentru pregătirea șantierului, sau orice autorizație necesară Contractantului de la autoritățile competente pentru executarea lucrărilor și realizarea activităților și lucrărilor temporare; iii. transportul la șantier a oricăror materiale, utilaje, componente și echipamente de lucru, a oricărui mijloc normal sau extraordinar necesar pentru execuția lucrărilor; iv. orice testare și testele relevante, așa cum sunt aceste testări și teste solicitate prin legislația și reglementările în domeniul sistemului de asigurare a calității în construcții; v. orice consumabile necesare pentru execuția lucrărilor și realizarea testărilor; vi. întreținerea normală și extraordinară a lucrărilor până la predarea acestora către Autoritatea Contractantă; vii. activități și consumabile necesare pentru menținerea șantierului curat și funcțional, demontarea și îndepărtarea oricăror lucrări sau activități provizorii; viii.Documentarea informațiilor necesare pentru Cartea tehnică a construcției, inclusiv documentarea instrucțiunilor de exploatare Obiectivul de investiție va fi finanțat cu fonduri bugetare proprii și din bugetul de stat. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legătură cu documentatia de atribuire. În măsura în care solicitările de clarificare sunt primite cu cel putin 9 zile înainte de termenul limită stabilit pentru depunerea ofertelor, autoritatea contractantă va răspunde în mod clar si complet tuturor acestor solicitări de clarificare în a 6-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Număr de referință
4192545_2022_PAAPD1368794
Tip contract
Lucrari
Valoare estimată
14977400.28
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Monedă
RON
Județ
Bucureşti
Locul
Lucrările se vor executa la fostul sediu al autorității contractante: Strada Gheorghe Manu nr. 18, sector 1, Bucuresti
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
12.12.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
12.04.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
PROIECT TEHNIC SEDIU C.J.ILFOV.zip.001.p7s
PROIECT TEHNIC SEDIU C.J.ILFOV.zip.002.p7s
PROIECT TEHNIC SEDIU C.J.ILFOV.zip.003.p7s
PROIECT TEHNIC SEDIU C.J.ILFOV.zip.004.p7s
3.CAIET DE SARCINI.pdf.p7s
4.FORMULARE.pdf.p7s
5.PROIECT CONTRACT.pdf.p7s