SCN1117438
„Achiziţie imprimantă multifuncţională A3 color”
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
22.11.2022, 09:47
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Titlu licitație
„Achiziţie imprimantă multifuncţională A3 color”
Descriere succintă
Obiectul contractului il reprezinta „Achiziţie imprimantă multifuncţională A3 color”, conform cerintelor caietului de sarcini. Termenul de livrare pentru acest produs care face obiectul achiziţiei este de 10 de zile de la data semnării contractului de furnizare, conform caietului de sarcini. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor este de 10 zile.Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire cu 6 zile inainte de data limita de depunerea a ofertelor ce se va mentiona in anuntul de participare.
Număr de referință
4417150.2022.55
Tip contract
Furnizare
Valoare estimată
21008
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Monedă
RON
Județ
Dolj
Locul
Produsul va fi livrat la Consiliul Judeţean Dolj, sediul în Calea Unirii, nr.19, loc. Craiova, jud. Dolj.
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
12.12.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
12.06.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
6
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
Proiect contract .pdf.p7s
FORMULARE.docx.p7s
CAIET DE SARCINI.pdf.p7s