SCN1117572
“Rechizite, papetarie, tipizate, consumabile de birou: Lot 1: Formulare tipizate fara regim special; Lot 2: Rechizite”
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
24.11.2022, 11:04
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Constructii si amenajari teritoriale
Titlu licitație
“Rechizite, papetarie, tipizate, consumabile de birou: Lot 1: Formulare tipizate fara regim special; Lot 2: Rechizite”
Descriere succintă
Autoritatea contractantă este interesată de achiziția de produse ”Rechizite, papetărie, tipizate, consumabile de birou ”Lot 1 - Formulare tipizate fără regim special; Lot 2 - Rechizite, pentru buna desfasurare a activității în cadrul D.R.D.P. Craiova și al subunităților.
Condiții referitoare la nivelul calitativ:
Produsele ofertate trebuie să îndeplinească următoarele cerințe:
- să corespundă cerințelor tehnice precizate în Anexa 1 - Listă de cantități achizitie ”Rechizite, papetărie, tipizate, consumabile de birou ”Lot 1 - Formulare tipizate fără regim special; Lot 2 - Rechizite;
- produsele din componența Lot 1 - Formulare tipizate fără regim special se vor personaliza conform modelelelor prezentate de achizitor și, înainte de lansarea în producție, se va solicita ''BUN DE TIPAR” din partea reprezentanților achizitorului;
- să respecte prevederile legislației naționale și comunitare în vigoare.
Produsele vor fi realizate în conformitate cu standardele, normele și reglementările legale aflate în vigoare. Suprafața hârtiei trebuie să prezinte aspect uniform și structură uniformă netedă, fără cute, încrețituri, ondulații, găuri, pete sau alte defecte vizibile cu ochiul liber, care ar dăuna în utilizarea produselor.
Cerințe speciale pentru produsele din cadrul Lot 1, cap. A - Condici:
Produsele solicitate în cadrul Lot 1, cap. A - Condici trebuie să îndeplinească următoarele cerințe:
- coperta trebuie să fie din carton lucios de grosime 3 - 4 mm;
- modelele de copertă (8 modele diferite, anexate) trebuie să fie direct imprimate pe carton (coperțile condicilor);
- coperta trebuie să fie prinsă solid astfel încât să nu se dezlipească de paginile interioare având în vedere utilizarea intensivă zilnică;
- paginile interioare să fie de calitate bună astfel încât să nu se rupă când sunt semnate (vor fi semnate față-verso);
- paginile să fie bine lipite/legate astfel încât să nu se desprindă de coperțile condicilor;
- paginile să fie lipite/legate astfel încât să fie ușor de semnat în rubricile de lângă cotor;
- prima pagină din condică trebuie să fie cartonată (carton cu grosimea de 1 mm) și să fie imprimată identic cu coperta condicii, respectiv să fie imprimată cu modelul de copertă;
- coperțile condicilor trebuie să fie mai mari decât paginile din interior cu 5 mm pe toate laturile astfel încât interiorul să fie protejat împotriva uzurii datorate utilizării intensive zilnice.
Nota:
A) In temeiul art. 160 alin. 1 din Legea 98/2016, modificata si completata, termenul limita pana la care operatorii economici interesati de participarea la procedura de achizitie publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 5 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
B) Conform obligatiei prevazute la art. 160 alin. 2 din Legea 98/2016, modificata si completata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 3 a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in afara termenelor mentionate se va considera tardiva.
Atat solicitarile de clarificari ale operatorilor economici in legatura cu documentatia de atribuire, cat si raspunsul autorităţii contractante la solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare, primite în condiţiile art. 160 alin. (1) din Lege, se postează în SEAP la secţiunea specifică, disponibilă în sistemul informatic.
Număr de referință
16054368/2022/299/S1+2
Tip contract
Furnizare
Valoare estimată
49995.16
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Lot 1: Formulare tipizate fara regim special
Informații suplimentare
Sursă finanţare:
Sursa 1+2: Transferuri + venituri proprii pentru intretinere.
Monedă
RON
Valoarea
34394
Județ
Dolj
Locul
Magazia centrala DRDP Craiova - Strada Pelendava nr. 29.
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
2
Titlu
Lot 2: Rechizite
Informații suplimentare
Sursă finanţare:
Sursa 1+2: Transferuri + venituri proprii pentru intretinere.
Monedă
RON
Valoarea
15601.16
Județ
Dolj
Locul
Magazia Centrala DRDP Craiova: Strada Pelendava nr. 29.
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
06.12.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
06.02.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
2
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
Caiet de sarcini.pdf.p7s
Conditii contractuale.pdf.p7s
Formulare.docx.p7s
Modele papetarie.pdf.p7s