SCN1117577
Execuţia de lucrări – rest de executat, Asistență tehnică pe perioadă de execuție a lucrărilor, …, precum si orice documentație de proiectare ce poate fi necesară în perioada de execuție a lucrărilor, pentru obiectivul de investiții “Lucrări de intervenție și extindere la sediul Curții de Apel Târgu Mureș, municipiul Târgu Mureș, str. Justiției nr. 1, județul Mureș”
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
24.11.2022, 11:41
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Constructii si amenajari teritoriale
Titlu licitație
Execuţia de lucrări – rest de executat, Asistență tehnică pe perioadă de execuție a lucrărilor, …, precum si orice documentație de proiectare ce poate fi necesară în perioada de execuție a lucrărilor, pentru obiectivul de investiții “Lucrări de intervenție și extindere la sediul Curții de Apel Târgu Mureș, municipiul Târgu Mureș, str. Justiției nr. 1, județul Mureș”
Descriere succintă
Execuţia de lucrări – rest de executat, Asistență tehnică pe perioadă de execuție a lucrărilor, întocmire raport la terminarea execuţiei lucrărilor, elaborare certificat energetic anexă la procesul-verbal de recepţie la terminarea lucrărilor, programul de urmărire a comportării lucrării în timp, proiect „as-built”, precum și orice documentație de proiectare ce poate fi necesară în perioada de execuție a lucrărilor, pentru obiectivul de investiții “Lucrări de intervenție și extindere la sediul Curții de Apel Târgu Mureș, municipiul Târgu Mureș, str. Justiției nr. 1, județul Mureș” NOTA: Toate documentele prezentate de ofertant vor contine denumirea completa a procedurii de achizitie publica, asa cum este mentionata in sectiunea II.1.4 Valoarea estimata este de 4.564.136,33 lei fara tva, compusa din:
- Cap. 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica – 33.990 lei
- Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza – 4.490.146,33 lei din care:
Subcap. 4.1 Constructii si instalatii 3.018.057,82 lei
Subcap. 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj 812.804,51 lei
Subcap. 4.5 Dotari 659.284,00 lei
- Cap. 5 – Alte cheltuieli – 40.000,00 lei
- Subcap. 5.1 – Organizare de santier – 40.000,00 lei
- Subcap. 5.1.1 – Lucrari constructii – 35.000,00 lei
- Subcap. 5.1.2 – Cheltuieli conexe organizarii de santier – 5000,00 lei. Nota: Toate documentele prezentate de ofertant vor contine denumirea completa a procedurii de achizitie publica, asa cum este mentionata la inceputul sectiunii II.1.4. Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare.
Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 7 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 4 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Număr de referință
14273221_2022_PAAPD1375945
Tip contract
Lucrari
Valoare estimată
4564136.33
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Durata prevazuta la II.2.7 este compusa din : asistenta tehnica si executie (6 luni) si perioada de garantie de buna executie a lucrarilor (60 luni)
Monedă
RON
Județ
Mureş
Locul
municipiul Târgu Mureș, str. Justiției nr. 1, județul Mureș”
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
05.12.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
05.12.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
12
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
Contract executie - asistenta tehnica 02.11.2022 modificari CC si asigurari.doc.p7s
DT.part02.rar.p7s
Formulare.doc.p7s
DT.part01.rar.p7s
DT.part04.rar.p7s
DT.part05.rar.p7s
DT.part06.rar.p7s
DT.part07.rar.p7s
DT.part08.rar.p7s
DT.part09.rar.p7s
DT.part10.rar.p7s
DT.part03.rar.p7s
DT.part11.rar.p7s
DT.part12.rar.p7s
DT.part13.rar.p7s