SCN1117631
Servicii de consultanță tehnică - 2 LOTURI
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
25.11.2022, 09:13
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Titlu licitație
Servicii de consultanță tehnică - 2 LOTURI
Descriere succintă
Inspecția muncii este beneficiarul contractului de finanțare încheiat cu Ministerul Muncii și Solidarității Sociale în vederea implementării componentelor de reformă specifice în cadrul Planului Național de Redresare și Reziliență, contract de finanțare cu nr. 3993/22.07.2022 încheiat pentru implementarea a 2 proiecte, respectiv:
a) Reforma evidenței și monitorizării relațiilor de muncă;
b) Reforma activității de control în domeniul relațiilor de muncă și al securității și sănătății în muncă
Achiziție de servicii de consultanță pentru:
- intocmirea Studiul de Fezabilitate(SF),
- intocmirea Proiectului Tehnic (PT),
- intocmirea caietului de sarcini,,
- intocmirea matricei de conformitate, în vederea lansării procedurii de achiziție publică pentru implementarea sistemului informatic,
- sprijin IM în obtinerea avizelor pentru CTE pentru SF, PT și caiete de sarcini întocmite pentru ambele loturi;
- sprijin în faza de desfășurării procedurii de achiziție publică;
- prestarea de servicii de consultantă pentru monitorizarea implementării contractelor de furnizare.
Digitalizarea Inspecției Muncii (IM) este complementară cu alte proiecte în curs de implementare pentru tranziția digitală și e-guvernare, cum ar fi MMSS Service Hub - SII MMSS. Proiectul, finanțat în cadrul Programului Operațional Competitivitate își propune să digitalizeze corespondentul serviciilor publice la 5 evenimente de viață, care, în schimb, corespund cu 5 beneficii sociale.
Grup țintă:
1. Ministerul Muncii și Solidarității Sociale;
2. Inspecția Muncii;
3. Inspectoratele teritoriale de muncă organizate în fiecare județ și în Municipiul București;
4. Beneficiarii activităților acestor instituții.
Operatorii economici interesati pot formula solicitarile de clarificare cu maxim 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. AC va raspunde in mod consolidat, o singura data, la toate solicitarile de clarificare primite in termenul limita indicat, cu 3 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Număr de referință
2022_12335018_1_2
Tip contract
Servicii
Valoare estimată
639481.80
Monedă
RON
Loturi
Număr
2
Titlu
Lot 2-Reforma activității de control în domeniul relațiilor de muncă și al securității și sănătății în muncă
Informații suplimentare
1. Clasamentul ofertelor se va stabili prin ordonarea descrescătoare a punctajelor rezultate ca urmare a aplicării algoritmului de calcul stabilit în documentația de atribuire iar oferta câștigătoare va fi cea clasata pe locul I, respectiv cea cu cel mai mare punctaj. În cazul în care două sau mai multe oferte sunt clasate pe locul I, cu punctaje egale, departajarea se va face având în vedere punctajul obținut la factorii de evaluare în ordinea descrescătoare a ponderilor acestora. În situația în care egalitatea se menține, autoritatea contractantă are dreptul să solicite noi propuneri financiare şi oferta câștigătoare va fi desemnată cea cu propunerea financiară cea mai mică.
2. Se va avea in vedere incarcarea tuturor documentelor aferente documentatiei transmise, semnate cu semnatura electronica extinsa, bazata pe un certificat calificat valabil, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat. Daca semnatura electronica extinsa nu apartine reprezentantului legal al ofertantului, acesta are obligatia de a transmite odata cu oferta si imputernicirea persoanei care a semnat documentele ofertei cu semnatura electronica extinsa si copie C.I. In acest sens, informatiile legate de aceasta persoana vor fi precizate la nivelul DUAE la partea a II-a, litera B “Informații privind reprezentanții operatorului economic”.
3. Orice referire din cuprinsul documentației de atribuire prin care se indica atat o anumita origine, sursa, productie, un procedeu special, o marca de fabrica sau de comert, un brevet de inventie si/sau o licenta de fabricatie, atestate/autorizatii profesionale persoana juridica si/sau fizica se va citi si interpreta ca fiind însotita de mentiunea „sau echivalent”.
4. Toate specificațiile, serviciile si cerintele mentionate si solicitate in cadrul documentatiei de atribuire (inclusiv caietul de sarcini) care fac trimitere la avize / autorizatii / standarde naționale etc care transpun standarde europene, evaluări tehnice europene, specificații tehnice comune, standarde internaționale, alte sisteme de referință tehnice instituite de către organismele de standardizare europene sau, în lipsa oricărora dintre acestea, la standarde naționale, la agremente tehnice naționale sau specificații tehnice naționale referitoare la obiectul prezentei proceduri, sunt însoțite de mențiunea „sau echivalent".
5. Referitor la Documentele insotitoare ofertei, autoritatea contractanta face urmatoarea observatie: potrivit prevederilor art. 123, alin. (4) din HG 395/2016: „prin exceptie de la prevederile alin. (2), autoritatea contractanta are dreptul sa solicite in original orice document cu regim special a carui valabilitate este conditionata de prezentarea in aceasta forma”.
6. In cazul in care la nivelul caietului de sarcini apar cerinte de calificare, altele decat cele solicitate prin instructiunile pentru ofertanti, se considera cerinte nescrise.
7. Perioada de valabilitate a ofertei: Oferta trebuie să fie valabilă pentru o perioadă de 4 luni de la termenul-limită de depunere a ofertelor. Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare simplificat, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea ”sau echivalent.
8. Niciun cost suportat de operatorul economic pentru pregatirea si depunerea ofertei nu va fi rambursat. Toate aceste costuri vor fi suportate de catre operatorul economic ofertant, indiferent de rezultatul procedurii.
Monedă
RON
Valoarea
361647.60
Județ
Bucureşti
Locul
INSPECTIA MUNCII/ITM/SEDIUL PRESTATORULUI
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Număr
1
Titlu
Lot 1 - Reforma evidenței și monitorizării relațiilor de muncă
Informații suplimentare
1. Clasamentul ofertelor se va stabili prin ordonarea descrescătoare a punctajelor rezultate ca urmare a aplicării algoritmului de calcul stabilit în documentația de atribuire iar oferta câștigătoare va fi cea clasata pe locul I, respectiv cea cu cel mai mare punctaj. În cazul în care două sau mai multe oferte sunt clasate pe locul I, cu punctaje egale, departajarea se va face având în vedere punctajul obținut la factorii de evaluare în ordinea descrescătoare a ponderilor acestora. În situația în care egalitatea se menține, autoritatea contractantă are dreptul să solicite noi propuneri financiare şi oferta câștigătoare va fi desemnată cea cu propunerea financiară cea mai mică.
2. Se va avea in vedere incarcarea tuturor documentelor aferente documentatiei transmise, semnate cu semnatura electronica extinsa, bazata pe un certificat calificat valabil, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat. Daca semnatura electronica extinsa nu apartine reprezentantului legal al ofertantului, acesta are obligatia de a transmite odata cu oferta si imputernicirea persoanei care a semnat documentele ofertei cu semnatura electronica extinsa si copie C.I. In acest sens, informatiile legate de aceasta persoana vor fi precizate la nivelul DUAE la partea a II-a, litera B “Informații privind reprezentanții operatorului economic”.
3. Orice referire din cuprinsul documentației de atribuire prin care se indica atat o anumita origine, sursa, productie, un procedeu special, o marca de fabrica sau de comert, un brevet de inventie si/sau o licenta de fabricatie, atestate/autorizatii profesionale persoana juridica si/sau fizica se va citi si interpreta ca fiind însotita de mentiunea „sau echivalent”.
4. Toate specificațiile, serviciile si cerintele mentionate si solicitate in cadrul documentatiei de atribuire (inclusiv caietul de sarcini) care fac trimitere la avize / autorizatii / standarde naționale etc care transpun standarde europene, evaluări tehnice europene, specificații tehnice comune, standarde internaționale, alte sisteme de referință tehnice instituite de către organismele de standardizare europene sau, în lipsa oricărora dintre acestea, la standarde naționale, la agremente tehnice naționale sau specificații tehnice naționale referitoare la obiectul prezentei proceduri, sunt însoțite de mențiunea „sau echivalent".
5. Referitor la Documentele insotitoare ofertei, autoritatea contractanta face urmatoarea observatie: potrivit prevederilor art. 123, alin. (4) din HG 395/2016: „prin exceptie de la prevederile alin. (2), autoritatea contractanta are dreptul sa solicite in original orice document cu regim special a carui valabilitate este conditionata de prezentarea in aceasta forma”.
6. In cazul in care la nivelul caietului de sarcini apar cerinte de calificare, altele decat cele solicitate prin instructiunile pentru ofertanti, se considera cerinte nescrise.
7. Perioada de valabilitate a ofertei: Oferta trebuie să fie valabilă pentru o perioadă de 4 luni de la termenul-limită de depunere a ofertelor. Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare simplificat, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea ”sau echivalent.
8. Niciun cost suportat de operatorul economic pentru pregatirea si depunerea ofertei nu va fi rambursat. Toate aceste costuri vor fi suportate de catre operatorul economic ofertant, indiferent de rezultatul procedurii.
Monedă
RON
Valoarea
277834.20
Județ
Bucureşti
Locul
INSPECTIA MUNCII
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
08.12.2022, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
08.04.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
Caiet de sarcini.pdf.p7m
Formulare.pdf.p7m
Model contract.pdf.p7m