SCN1117899
Scari portabile, banda electroizolatoare, banda adeziva, perii de sarma, lopeti, galeti zincate, linoleum
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
05.12.2022, 12:45
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 99/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 99/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Prospectare şi extragere a gazului şi petrolului
Autorități contractante
Denumire
Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Județ
Sibiu
Adresă
Strada: Soseaua Sibiului, nr. 5
Telefon
+40 752115216
Fax
+40 269830283
Email
Site web
www.romgaz.ro
Titlu licitație
Scari portabile, banda electroizolatoare, banda adeziva, perii de sarma, lopeti, galeti zincate, linoleum
Descriere succintă
Produsele care fac obiectul acestei achiziții sunt necesare activității de mentenanță, întreținerea clădirilor și a instalațiilor aferente acestora. Entitatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor clarificarilor primite cu cel putin 3 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor sau solicitarilor de participare.
Număr de referință
14056826/2022/P825.1; P327.1; P829.1; P532.2; P841.1; P537.3; P744.1.OC1.PRO
Tip contract
Furnizare
Valoare estimată
19336.70
Monedă
RON
Loturi
Număr
7
Titlu
Linoleum
Informații suplimentare
NUMAR DE LOTURI 7 TOTAL VALOARE ESTIMATA FARA TVA: 19.336,70 RON ,,Scari portabile, Banda adeziva, Perii de sarma, Lopeti, Galeti zincate,Linoleum’’ – 7 Loturi
Cod CPV 44423230-2 ; 31651000-4 ; 44424200-0 ; 39224200-0 ; 44511120-2 ; 39224330-0 ; 44112230-9
Produsele care fac obiectul acestei achiziții sunt necesare activității de mentenanță, întreținerea clădirilor și a instalațiilor aferente acestora. Cant. Max. estimate este de: 1250 buc. ( Lot 1 – 6 buc.; Lot 2 – 175 buc.; Lot 3 – 22 buc.; Lot 4 – 794 buc.; Lot 5 – 42 buc.; Lot 6 – 38 buc.; Lot 7 – 149 mp..) Valoarea maxima estimata a achizitiei este: 19.336,70 lei ( Lot 1 – 2.374,79 lei; Lot 2 – 987,00 lei; Lot 3 – 784,52 lei; Lot 4 – 6.995,20 lei; Lot 5 – 1.622,46 lei; Lot 6 – 1.564,84 lei; Lot 7 – 5.007,89 lei;) ALTE INFORMATII (după caz)
Note:
a) In situatia in care doi sau mai multi ofertanti clasati pe primul loc au acelasi pret, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare care vor fi transmise electronic in SEAP, contractul fiind atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
Ofertantul are obligatia de a elabora oferta în conformitate cu prevederile documentatiei de atribuire.
b) Entitatea Contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor, in circumstante exceptionale, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acestei perioade.
c) ofertantul are obligatia de a comunica Entitatii Contractante daca este sau nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei.
d) ofertantul care nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei se considera ca si-a retras oferta, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei de participare. Limba de redactare a ofertei - Romana.
Toate certificatele si documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
In cazul in care se depune contestatie, se vor aplica prevederile Legii nr. 101/2016.
Solicitarile de clarificari ale potentialilor ofertanti se vor adresa in mod exclusiv in SEAP la Sectiunea ”Intrebari” din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice iar raspunsurile la acestea vor fi publicate in SEAP, la Sectiunea ”Documentatie si Clarificari” din cadrul anuntului de participare, entitatea contractanta urmand sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitate de comunicare decat cea stabilita in conformitate cu prevederile art. 78 alin. (1) din Legea nr. 99/2016 pentru comunicarile ulterioare depunerii ofertelor.
Comisia de evaluare va transmite solicitarile de clarificare privind ofertele depuse, in SEAP la Sectiunea “Intrebari”.
Operatorii economici vor transmite raspunsurile la clarificari si eventualele documente solicitate pe parcursul evaluarii ofertelor prin intermediul SEAP (Sectiunea “Intrebari”), integral in sectiunea corespunzatoare respectivei solicitari, sub forma unuia sau a mai multor documente/fisiere distincte semnate cu semnatura electronica.
Documentul Unic de Achizitii European se va putea accesa in vederea completarii de catre operatorii economici interesati la adresa : https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter.
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au valori egale, in vederea departajarii ofertelor, entitatea contractanta (prin intermediul SEAP la Sectiunea “Intrebari”) va solicita reofertarea, prin prezentarea unei noi propuneri financiare.
Monedă
RON
Valoarea
5007.89
Județ
Sibiu
Locul
Conform caietului de sarcini
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
4
Titlu
Perii de sarma
Informații suplimentare
NUMAR DE LOTURI 7 TOTAL VALOARE ESTIMATA FARA TVA: 19.336,70 RON ,,Scari portabile, Banda adeziva, Perii de sarma, Lopeti, Galeti zincate,Linoleum’’ – 7 Loturi
Cod CPV 44423230-2 ; 31651000-4 ; 44424200-0 ; 39224200-0 ; 44511120-2 ; 39224330-0 ; 44112230-9
Produsele care fac obiectul acestei achiziții sunt necesare activității de mentenanță, întreținerea clădirilor și a instalațiilor aferente acestora. Cant. Max. estimate este de: 1250 buc. ( Lot 1 – 6 buc.; Lot 2 – 175 buc.; Lot 3 – 22 buc.; Lot 4 – 794 buc.; Lot 5 – 42 buc.; Lot 6 – 38 buc.; Lot 7 – 149 mp..) Valoarea maxima estimata a achizitiei este: 19.336,70 lei ( Lot 1 – 2.374,79 lei; Lot 2 – 987,00 lei; Lot 3 – 784,52 lei; Lot 4 – 6.995,20 lei; Lot 5 – 1.622,46 lei; Lot 6 – 1.564,84 lei; Lot 7 – 5.007,89 lei;) ALTE INFORMATII (după caz)
Note:
a) In situatia in care doi sau mai multi ofertanti clasati pe primul loc au acelasi pret, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare care vor fi transmise electronic in SEAP, contractul fiind atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
Ofertantul are obligatia de a elabora oferta în conformitate cu prevederile documentatiei de atribuire.
b) Entitatea Contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor, in circumstante exceptionale, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acestei perioade.
c) ofertantul are obligatia de a comunica Entitatii Contractante daca este sau nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei.
d) ofertantul care nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei se considera ca si-a retras oferta, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei de participare. Limba de redactare a ofertei - Romana.
Toate certificatele si documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
In cazul in care se depune contestatie, se vor aplica prevederile Legii nr. 101/2016.
Solicitarile de clarificari ale potentialilor ofertanti se vor adresa in mod exclusiv in SEAP la Sectiunea ”Intrebari” din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice iar raspunsurile la acestea vor fi publicate in SEAP, la Sectiunea ”Documentatie si Clarificari” din cadrul anuntului de participare, entitatea contractanta urmand sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitate de comunicare decat cea stabilita in conformitate cu prevederile art. 78 alin. (1) din Legea nr. 99/2016 pentru comunicarile ulterioare depunerii ofertelor.
Comisia de evaluare va transmite solicitarile de clarificare privind ofertele depuse, in SEAP la Sectiunea “Intrebari”.
Operatorii economici vor transmite raspunsurile la clarificari si eventualele documente solicitate pe parcursul evaluarii ofertelor prin intermediul SEAP (Sectiunea “Intrebari”), integral in sectiunea corespunzatoare respectivei solicitari, sub forma unuia sau a mai multor documente/fisiere distincte semnate cu semnatura electronica.
Documentul Unic de Achizitii European se va putea accesa in vederea completarii de catre operatorii economici interesati la adresa : https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter.
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au valori egale, in vederea departajarii ofertelor, entitatea contractanta (prin intermediul SEAP la Sectiunea “Intrebari”) va solicita reofertarea, prin prezentarea unei noi propuneri financiare.
Monedă
RON
Valoarea
6995.20
Județ
Sibiu
Locul
Conform caietului de sarcini
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
5
Titlu
Lopeti
Informații suplimentare
NUMAR DE LOTURI 7 TOTAL VALOARE ESTIMATA FARA TVA: 19.336,70 RON ,,Scari portabile, Banda adeziva, Perii de sarma, Lopeti, Galeti zincate,Linoleum’’ – 7 Loturi
Cod CPV 44423230-2 ; 31651000-4 ; 44424200-0 ; 39224200-0 ; 44511120-2 ; 39224330-0 ; 44112230-9
Produsele care fac obiectul acestei achiziții sunt necesare activității de mentenanță, întreținerea clădirilor și a instalațiilor aferente acestora. Cant. Max. estimate este de: 1250 buc. ( Lot 1 – 6 buc.; Lot 2 – 175 buc.; Lot 3 – 22 buc.; Lot 4 – 794 buc.; Lot 5 – 42 buc.; Lot 6 – 38 buc.; Lot 7 – 149 mp..) Valoarea maxima estimata a achizitiei este: 19.336,70 lei ( Lot 1 – 2.374,79 lei; Lot 2 – 987,00 lei; Lot 3 – 784,52 lei; Lot 4 – 6.995,20 lei; Lot 5 – 1.622,46 lei; Lot 6 – 1.564,84 lei; Lot 7 – 5.007,89 lei;) ALTE INFORMATII (după caz)
Note:
a) In situatia in care doi sau mai multi ofertanti clasati pe primul loc au acelasi pret, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare care vor fi transmise electronic in SEAP, contractul fiind atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
Ofertantul are obligatia de a elabora oferta în conformitate cu prevederile documentatiei de atribuire.
b) Entitatea Contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor, in circumstante exceptionale, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acestei perioade.
c) ofertantul are obligatia de a comunica Entitatii Contractante daca este sau nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei.
d) ofertantul care nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei se considera ca si-a retras oferta, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei de participare. Limba de redactare a ofertei - Romana.
Toate certificatele si documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
In cazul in care se depune contestatie, se vor aplica prevederile Legii nr. 101/2016.
Solicitarile de clarificari ale potentialilor ofertanti se vor adresa in mod exclusiv in SEAP la Sectiunea ”Intrebari” din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice iar raspunsurile la acestea vor fi publicate in SEAP, la Sectiunea ”Documentatie si Clarificari” din cadrul anuntului de participare, entitatea contractanta urmand sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitate de comunicare decat cea stabilita in conformitate cu prevederile art. 78 alin. (1) din Legea nr. 99/2016 pentru comunicarile ulterioare depunerii ofertelor.
Comisia de evaluare va transmite solicitarile de clarificare privind ofertele depuse, in SEAP la Sectiunea “Intrebari”.
Operatorii economici vor transmite raspunsurile la clarificari si eventualele documente solicitate pe parcursul evaluarii ofertelor prin intermediul SEAP (Sectiunea “Intrebari”), integral in sectiunea corespunzatoare respectivei solicitari, sub forma unuia sau a mai multor documente/fisiere distincte semnate cu semnatura electronica.
Documentul Unic de Achizitii European se va putea accesa in vederea completarii de catre operatorii economici interesati la adresa : https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter.
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au valori egale, in vederea departajarii ofertelor, entitatea contractanta (prin intermediul SEAP la Sectiunea “Intrebari”) va solicita reofertarea, prin prezentarea unei noi propuneri financiare.
Monedă
RON
Valoarea
1622.46
Județ
Sibiu
Locul
Conform caietului de sarcini
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
6
Titlu
Galeti zincate
Informații suplimentare
NUMAR DE LOTURI 7 TOTAL VALOARE ESTIMATA FARA TVA: 19.336,70 RON ,,Scari portabile, Banda adeziva, Perii de sarma, Lopeti, Galeti zincate,Linoleum’’ – 7 Loturi
Cod CPV 44423230-2 ; 31651000-4 ; 44424200-0 ; 39224200-0 ; 44511120-2 ; 39224330-0 ; 44112230-9
Produsele care fac obiectul acestei achiziții sunt necesare activității de mentenanță, întreținerea clădirilor și a instalațiilor aferente acestora.
Cant. Max. estimate este de: 1250 buc. ( Lot 1 – 6 buc.; Lot 2 – 175 buc.; Lot 3 – 22 buc.; Lot 4 – 794 buc.; Lot 5 – 42 buc.; Lot 6 – 38 buc.; Lot 7 – 149 mp..)
Valoarea maxima estimata a achizitiei este: 19.336,70 lei ( Lot 1 – 2.374,79 lei; Lot 2 – 987,00 lei; Lot 3 – 784,52 lei; Lot 4 – 6.995,20 lei; Lot 5 – 1.622,46 lei; Lot 6 – 1.564,84 lei; Lot 7 – 5.007,89 lei;) ALTE INFORMATII (după caz)
Note:
a) In situatia in care doi sau mai multi ofertanti clasati pe primul loc au acelasi pret, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare care vor fi transmise electronic in SEAP, contractul fiind atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
Ofertantul are obligatia de a elabora oferta în conformitate cu prevederile documentatiei de atribuire.
b) Entitatea Contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor, in circumstante exceptionale, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acestei perioade.
c) ofertantul are obligatia de a comunica Entitatii Contractante daca este sau nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei.
d) ofertantul care nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei se considera ca si-a retras oferta, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei de participare. Limba de redactare a ofertei - Romana.
Toate certificatele si documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
In cazul in care se depune contestatie, se vor aplica prevederile Legii nr. 101/2016.
Solicitarile de clarificari ale potentialilor ofertanti se vor adresa in mod exclusiv in SEAP la Sectiunea ”Intrebari” din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice iar raspunsurile la acestea vor fi publicate in SEAP, la Sectiunea ”Documentatie si Clarificari” din cadrul anuntului de participare, entitatea contractanta urmand sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitate de comunicare decat cea stabilita in conformitate cu prevederile art. 78 alin. (1) din Legea nr. 99/2016 pentru comunicarile ulterioare depunerii ofertelor.
Comisia de evaluare va transmite solicitarile de clarificare privind ofertele depuse, in SEAP la Sectiunea “Intrebari”.
Operatorii economici vor transmite raspunsurile la clarificari si eventualele documente solicitate pe parcursul evaluarii ofertelor prin intermediul SEAP (Sectiunea “Intrebari”), integral in sectiunea corespunzatoare respectivei solicitari, sub forma unuia sau a mai multor documente/fisiere distincte semnate cu semnatura electronica.
Documentul Unic de Achizitii European se va putea accesa in vederea completarii de catre operatorii economici interesati la adresa : https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter.
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au valori egale, in vederea departajarii ofertelor, entitatea contractanta (prin intermediul SEAP la Sectiunea “Intrebari”) va solicita reofertarea, prin prezentarea unei noi propuneri financiare.
Monedă
RON
Valoarea
1564.84
Județ
Sibiu
Locul
Conform caietului de sarcini
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
1
Titlu
Scari portabile
Informații suplimentare
NUMAR DE LOTURI 7 TOTAL VALOARE ESTIMATA FARA TVA: 19.336,70 RON ,,Scari portabile, Banda adeziva, Perii de sarma, Lopeti, Galeti zincate,Linoleum’’ – 7 Loturi
Cod CPV 44423230-2 ; 31651000-4 ; 44424200-0 ; 39224200-0 ; 44511120-2 ; 39224330-0 ; 44112230-9
Produsele care fac obiectul acestei achiziții sunt necesare activității de mentenanță, întreținerea clădirilor și a instalațiilor aferente acestora. Cant. Max. estimate este de: 1250 buc. ( Lot 1 – 6 buc.; Lot 2 – 175 buc.; Lot 3 – 22 buc.; Lot 4 – 794 buc.; Lot 5 – 42 buc.; Lot 6 – 38 buc.; Lot 7 – 149 mp.) Valoarea maxima estimata a achizitiei este: 19.336,70 lei ( Lot 1 – 2.374,79 lei; Lot 2 – 987,00 lei; Lot 3 – 784,52 lei; Lot 4 – 6.995,20 lei; Lot 5 – 1.622,46 lei; Lot 6 – 1.564,84 lei; Lot 7 – 5.007,89 lei;) ALTE INFORMATII (după caz)
Note:
a) In situatia in care doi sau mai multi ofertanti clasati pe primul loc au acelasi pret, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare care vor fi transmise electronic in SEAP, contractul fiind atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
Ofertantul are obligatia de a elabora oferta în conformitate cu prevederile documentatiei de atribuire.
b) Entitatea Contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor, in circumstante exceptionale, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acestei perioade.
c) ofertantul are obligatia de a comunica Entitatii Contractante daca este sau nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei.
d) ofertantul care nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei se considera ca si-a retras oferta, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei de participare. Limba de redactare a ofertei - Romana.
Toate certificatele si documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
In cazul in care se depune contestatie, se vor aplica prevederile Legii nr. 101/2016.
Solicitarile de clarificari ale potentialilor ofertanti se vor adresa in mod exclusiv in SEAP la Sectiunea ”Intrebari” din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice iar raspunsurile la acestea vor fi publicate in SEAP, la Sectiunea ”Documentatie si Clarificari” din cadrul anuntului de participare, entitatea contractanta urmand sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitate de comunicare decat cea stabilita in conformitate cu prevederile art. 78 alin. (1) din Legea nr. 99/2016 pentru comunicarile ulterioare depunerii ofertelor.
Comisia de evaluare va transmite solicitarile de clarificare privind ofertele depuse, in SEAP la Sectiunea “Intrebari”.
Operatorii economici vor transmite raspunsurile la clarificari si eventualele documente solicitate pe parcursul evaluarii ofertelor prin intermediul SEAP (Sectiunea “Intrebari”), integral in sectiunea corespunzatoare respectivei solicitari, sub forma unuia sau a mai multor documente/fisiere distincte semnate cu semnatura electronica.
Documentul Unic de Achizitii European se va putea accesa in vederea completarii de catre operatorii economici interesati la adresa : https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter.
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au valori egale, in vederea departajarii ofertelor, entitatea contractanta (prin intermediul SEAP la Sectiunea “Intrebari”) va solicita reofertarea, prin prezentarea unei noi propuneri financiare.
Monedă
RON
Valoarea
2374.79
Județ
Sibiu
Locul
Conform Caietului de sarcini
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
2
Titlu
Banda electroizolatoare
Informații suplimentare
NUMAR DE LOTURI 7 TOTAL VALOARE ESTIMATA FARA TVA: 19.336,70 RON ,,Scari portabile, Banda adeziva, Perii de sarma, Lopeti, Galeti zincate,Linoleum’’ – 7 Loturi
Cod CPV 44423230-2 ; 31651000-4 ; 44424200-0 ; 39224200-0 ; 44511120-2 ; 39224330-0 ; 44112230-9
Produsele care fac obiectul acestei achiziții sunt necesare activității de mentenanță, întreținerea clădirilor și a instalațiilor aferente acestora. Cant. Max. estimate este de: 1250 buc. ( Lot 1 – 6 buc.; Lot 2 – 175 buc.; Lot 3 – 22 buc.; Lot 4 – 794 buc.; Lot 5 – 42 buc.; Lot 6 – 38 buc.; Lot 7 – 149 mp..) Valoarea maxima estimata a achizitiei este: 19.336,70 lei ( Lot 1 – 2.374,79 lei; Lot 2 – 987,00 lei; Lot 3 – 784,52 lei; Lot 4 – 6.995,20 lei; Lot 5 – 1.622,46 lei; Lot 6 – 1.564,84 lei; Lot 7 – 5.007,89 lei;) ALTE INFORMATII (după caz)
Note:
a) In situatia in care doi sau mai multi ofertanti clasati pe primul loc au acelasi pret, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare care vor fi transmise electronic in SEAP, contractul fiind atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
Ofertantul are obligatia de a elabora oferta în conformitate cu prevederile documentatiei de atribuire.
b) Entitatea Contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor, in circumstante exceptionale, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acestei perioade.
c) ofertantul are obligatia de a comunica Entitatii Contractante daca este sau nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei.
d) ofertantul care nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei se considera ca si-a retras oferta, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei de participare. Limba de redactare a ofertei - Romana.
Toate certificatele si documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
In cazul in care se depune contestatie, se vor aplica prevederile Legii nr. 101/2016.
Solicitarile de clarificari ale potentialilor ofertanti se vor adresa in mod exclusiv in SEAP la Sectiunea ”Intrebari” din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice iar raspunsurile la acestea vor fi publicate in SEAP, la Sectiunea ”Documentatie si Clarificari” din cadrul anuntului de participare, entitatea contractanta urmand sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitate de comunicare decat cea stabilita in conformitate cu prevederile art. 78 alin. (1) din Legea nr. 99/2016 pentru comunicarile ulterioare depunerii ofertelor.
Comisia de evaluare va transmite solicitarile de clarificare privind ofertele depuse, in SEAP la Sectiunea “Intrebari”.
Operatorii economici vor transmite raspunsurile la clarificari si eventualele documente solicitate pe parcursul evaluarii ofertelor prin intermediul SEAP (Sectiunea “Intrebari”), integral in sectiunea corespunzatoare respectivei solicitari, sub forma unuia sau a mai multor documente/fisiere distincte semnate cu semnatura electronica.
Documentul Unic de Achizitii European se va putea accesa in vederea completarii de catre operatorii economici interesati la adresa : https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter.
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au valori egale, in vederea departajarii ofertelor, entitatea contractanta (prin intermediul SEAP la Sectiunea “Intrebari”) va solicita reofertarea, prin prezentarea unei noi propuneri financiare.
Monedă
RON
Valoarea
987
Județ
Sibiu
Locul
Conform Caiertului de sarcini
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
3
Titlu
Banda adeziva
Informații suplimentare
NUMAR DE LOTURI 7 TOTAL VALOARE ESTIMATA FARA TVA: 19.336,70 RON ,,Scari portabile, Banda adeziva, Perii de sarma, Lopeti, Galeti zincate,Linoleum’’ – 7 Loturi
Cod CPV 44423230-2 ; 31651000-4 ; 44424200-0 ; 39224200-0 ; 44511120-2 ; 39224330-0 ; 44112230-9
Produsele care fac obiectul acestei achiziții sunt necesare activității de mentenanță, întreținerea clădirilor și a instalațiilor aferente acestora. Cant. Max. estimate este de: 1250 buc. ( Lot 1 – 6 buc.; Lot 2 – 175 buc.; Lot 3 – 22 buc.; Lot 4 – 794 buc.; Lot 5 – 42 buc.; Lot 6 – 38 buc.; Lot 7 – 149 mp..) Valoarea maxima estimata a achizitiei este: 19.336,70 lei ( Lot 1 – 2.374,79 lei; Lot 2 – 987,00 lei; Lot 3 – 784,52 lei; Lot 4 – 6.995,20 lei; Lot 5 – 1.622,46 lei; Lot 6 – 1.564,84 lei; Lot 7 – 5.007,89 lei;) ALTE INFORMATII (după caz)
Note:
a) In situatia in care doi sau mai multi ofertanti clasati pe primul loc au acelasi pret, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare care vor fi transmise electronic in SEAP, contractul fiind atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
Ofertantul are obligatia de a elabora oferta în conformitate cu prevederile documentatiei de atribuire.
b) Entitatea Contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor, in circumstante exceptionale, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acestei perioade.
c) ofertantul are obligatia de a comunica Entitatii Contractante daca este sau nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei.
d) ofertantul care nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei se considera ca si-a retras oferta, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei de participare. Limba de redactare a ofertei - Romana.
Toate certificatele si documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
In cazul in care se depune contestatie, se vor aplica prevederile Legii nr. 101/2016.
Solicitarile de clarificari ale potentialilor ofertanti se vor adresa in mod exclusiv in SEAP la Sectiunea ”Intrebari” din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice iar raspunsurile la acestea vor fi publicate in SEAP, la Sectiunea ”Documentatie si Clarificari” din cadrul anuntului de participare, entitatea contractanta urmand sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitate de comunicare decat cea stabilita in conformitate cu prevederile art. 78 alin. (1) din Legea nr. 99/2016 pentru comunicarile ulterioare depunerii ofertelor.
Comisia de evaluare va transmite solicitarile de clarificare privind ofertele depuse, in SEAP la Sectiunea “Intrebari”.
Operatorii economici vor transmite raspunsurile la clarificari si eventualele documente solicitate pe parcursul evaluarii ofertelor prin intermediul SEAP (Sectiunea “Intrebari”), integral in sectiunea corespunzatoare respectivei solicitari, sub forma unuia sau a mai multor documente/fisiere distincte semnate cu semnatura electronica.
Documentul Unic de Achizitii European se va putea accesa in vederea completarii de catre operatorii economici interesati la adresa : https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter.
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au valori egale, in vederea departajarii ofertelor, entitatea contractanta (prin intermediul SEAP la Sectiunea “Intrebari”) va solicita reofertarea, prin prezentarea unei noi propuneri financiare.
Monedă
RON
Valoarea
784.52
Județ
Sibiu
Locul
Conform caietului de sarcini
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
04.01.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
04.04.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
3
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
Caiet de sarcini.pdf.p7s
4. - Instructiuni.docx.p7s
8. MODEL - Ctr..doc.p7s
6. MODELE FORMULARE.doc.p7s