SCN1118601
Întocmire documentație tehnica PT+DDE, obținere avize necesare, asistenta tehnica din partea proiectantului si lucrări de execuție monitorizare video in Municipiul Sighetu Marmației, în cadrul proiectului „SAFE FUTURE”, 1HARD/4.3/36
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
21.12.2022, 09:30
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Titlu licitație
Întocmire documentație tehnica PT+DDE, obținere avize necesare, asistenta tehnica din partea proiectantului si lucrări de execuție monitorizare video in Municipiul Sighetu Marmației, în cadrul proiectului „SAFE FUTURE”, 1HARD/4.3/36
Descriere succintă
Obiectul prezentei proceduri de achiziție îl reprezintă realizarea unui sistem de monitorizare video, in circuit închis – integrat, in Municipiul Sighetu Marmației si constă în achiziția :
• Proiectare și avizare proiect tehnic și detalii de execuție pentru obiectivul de investiții "VIITOR SIGUR (SAFE FUTURE) - MONITORIZARE VIDEO IN MUNICIPIUL SIGHETU MARMATIEI", în cadrul proiectului „SAFE FUTURE”, Cod EMS ENI: 1HARD/4.3/36, in circuit închis, monitorizat centralizat - conform cu cerințele beneficiarului , H.G. 907/2016, Legea 10/1991, toate reglem. tehnice din domeniu în vigoare, si prevederile Ghidului pentru aplicații de GRANT – proiecte hard, in cadrul Programului Operațional Comun Romania-Ucraina 2014 – 2020(ENI CBC RO-UA 2014-2020), Obiectiv tematic 8, Provocări comune in domeniul sănătății si securității, Prioritatea 4.3. Prevederea si lupta împotriva crimei organizate si cooperare polițienească, și în conformitate cu HG 301/2012 si Legea 333/2003;
• Obț. studiilor, avizelor, acordurilor , verif. proiectului de către verificatori tehnici autorizați, necesare impuse de legislația in vigoare
• Asistență tehnică din partea proiectantului;
• Exec. lucrărilor sistem de monitorizare video complet funcțional (inclusiv amenajarea dispeceratului, asigurarea elementelor diverse de susținere a camerelor video , echipam. - stâlpi, console, etc.), cf. PT+DDE aprobat
• Achiz. camerelor video, echipam. mat., toate noi din Sistemul de monitorizare video;
• realizarea rețelei de date necesare pentru transmisia imaginilor la dispecerat;
• Montajul si exec. inst.el. de curenți slabi, inclusiv branșamente la rețeaua electrică - Sist. de monitorizare video cu circuit închis, monitorizat centralizat;
• lucrări de inst. el. speciale - curenți slabi și transmisie de date;
• lucrări de inst.el. pentru alim. cu en. el. a sist. de curenți slabi- racordarea circuitelor la echip. de curenţi slabi; racordarea la rețeaua el., inclusiv obț. aprobărilor, avizelor, etc. necesare ;
• Realizarea elem. de susținere a echipamentelor (pe stâlpi , console, etc) si montajul echipamentelor pe stâlpi noi, stâlpi existenți , ziduri, console etc.
• Lucrări de instalare și configurare a echipamentelor și programelor informatice componente ale dispeceratului de monitorizare; asigurare software, licențe;
• Probe și verificări pentru punerea în funcțiune;
• Pregătirea personalului de exploatare la punerea în funcțiune;
• Recepția la terminarea lucrărilor
• Mentenanță pe perioada garanției de bună execuție
• Recepția finala;
Procedura de atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de aprobarea și semnarea de catre finantator a actului aditional nr. 3 la contractul de finantare 1HARD/4.3/36 în cadrul proiectului SAFE FUTURE, care are ca obiect aprobarea Studiului de fezabilitate nr. 4 din 31.01.2022- actualizat "VIITOR SIGUR (SAFE FUTURE) - MONITORIZARE VIDEO IN MUNICIPIUL SIGHETU MARMATIEI ", elaborat de către S.C. IT&C Development S.R.L,
Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care se va semna actul aditional nr. 3 la contractul de finantare 1HARD/4.3/36. În cazul în care, indiferent de motive, actul aditional nr. 3 la contractul de finantare nu se va semna in termen de maxim 3 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposib. încheierea contractului de achiziție publică.
Ofertanţii sunt obligaţi să-şi menţină valabilă şi nemodificată oferta depusă în cadrul procedurii de achiziţie, până la momentul semnării contractului de achizitie.
Număr de referință
3695174_2022_PAAPD1375763
Tip contract
Lucrari
Valoare estimată
749251.99
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Conform Art. 161 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, autoritatea contractanta va răspunde la solicitările de
clarificări cu cel puțin 6 zile calendaristice înainte de data stabilita pentru depunerea ofertelor (daca acestea au fost primite cu cel
puțin 10 zile calendaristice înainte de data stabilită pentru depunerea ofertelor).
Monedă
RON
Județ
Maramureş
Locul
Municipiul Sighetu Marmației
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
11.01.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
11.05.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
2.Caiet de sarcini-semnat.pdf.p7m
4.Contract_model-semnat.pdf.p7m
Modele de formulare-semnat.doc.p7m
Feasibility Study no. 3 (RO)-semnat.pdf.p7m
Mapping-semnat.pdf.p7m