SCN1118703
„Achiziția serviciilor dirigintelui de șantier” în cadrul proiectului „Construcție locuințe sociale colective, inclusiv utilități si amenajări exterioare loc de joaca, str. Baia de Nisip” , cod SMIS 137985
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
23.12.2022, 08:21
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Titlu licitație
„Achiziția serviciilor dirigintelui de șantier” în cadrul proiectului „Construcție locuințe sociale colective, inclusiv utilități si amenajări exterioare loc de joaca, str. Baia de Nisip” , cod SMIS 137985
Descriere succintă
Proiectul „CONSTRUCȚIE LOCUINȚE SOCIALE COLECTIVE, INCLUSIV UTILITĂȚI ȘI AMENAJĂRI EXTERIOARE LOC DE JOACA, STR. BAIA DE NISIP COD SMIS 137985 se încadrează in POR 2014-2020, Axa Prioritară 9 : Sprijinirea Regenerării Economice Și Sociale A Comunităților Defavorizate Din Mediul Urban Prioritatea De Investiții 9.1 – DLRC, Obiectiv Specific 9.1– educerea numărului de persoane aflate în risc de sărăcie și excluziune socială prin măsuri integrate .
Obiectul acestei documentații il reprezintă serviciile de dirigenție de șantier/supervizare pentru obiectul de investiții „CONSTRUCȚIE LOCUINȚE SOCIALE COLECTIVE, INCLUSIV UTILITĂȚI ȘI AMENAJĂRI EXTERIOARE LOC DE JOACA, STR. BAIA DE NISIP COD SMIS 137985
Obiectul principal al Contractului este de asigurarea supravegherii și verificării proiectului și execuției lucrărilor de către dirigentele de șantier/Supervizor ca reprezentant al beneficiarului în derularea contractului de lucrări, monitorizarea și supervizarea proiectului și execuției lucrărilor de construcții și instalații conform prevederilor legislației române în vigoare (L. nr.10/1995, Ordinul nr. 1496/13 mai 2011 ptr. aprobarea Procedurii de autorizare a diriginților de șantier) în scopul asigurării implementării cu succes a lucrărilor efectuate pentru obiectivul de investiții sus mentionat din punct de vedere al parametrilor: timp, cost, calitate și siguranță
Lucrările executate care vor fi supravegheate de dirigintele de șantier/ supervizor sunt de construcția unui ansamblu de 8 blocuri, cu un număr total de 80 apartamente din care 32 apartamente cu 3 camere, 32 de apartamente cu 2 camere si 16 apartamente de 1 camera, precum si amenajările exterioare aferente obiectivului pe care îl deservesc: cai de circulație auto, alei pietonale, locuri de parcare supraterane, puncte gospodărești dar si spatii verzi, locuri de joaca pentru copii si grădini comunitare pentru utilizatorii celor 80 de apartamente propuse.
Valoarea estimată a contractului este de 585.248,38 lei, fără TVA, valoare cuprinsă în devizele generale actualizate privind cheltuielile necesare realizării obiectivului de investiție care a fost aprobate prin HCL 280/2022 și HCL 279/2022 privind actualizărilor DG și a indicatorilor tehnico-economici.
Termene pentru depunerea/raspunsului la solicitările de clarificari/informații suplimentare:
A.In conformitate cu prevederile art. 160, alin. (1) din Legea nr. 98/2016, cu modificările si completările ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare in legătura cu documentația de atribuire este de maxim 10 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.
B.In conformitate cu prevederile art. 160, alin. (2) din Legea nr. 98/2016, cu modificările si completările ulterioare termenul limita în care AC va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare este cel mai târziu a 7-a zi înainte de data depunerii ofertelor .
AC menționează că va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici pâna la termenul limită stabilit în Anunțul de participare.
Reguli de comunicare și transmitere a datelor: Solicitările de clarificări se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la Secțiunea ”Întrebări” din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP atât la Secțiunea ”Documentație și Clarificări” cât şi fiecărui operator economic care a solicitat clarificarea, din cadrul anunțului de participare .A.C. va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări cel mai târziu a 7-a zi înainte de data depunerii ofertelor (deoarece răspunsul AC la solicitările de clarificări trebuie să fie transmis cu cel puţin 6 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor). Nr. zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor :10 zile
Număr de referință
4240677_2022_PAAPD1334651
Tip contract
Servicii
Valoare estimată
585248.38
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Durata contractului: 11 luni
Serviciile de dirigenție de șantier/ supervizare se va asigura pe toată perioada de execuție a lucrărilor, dar nu mai târziu de data de 31.12.2023, data la care se va finaliza proiectul la care se adaugă și perioada de garanție a lucrărilor aferentă proiectului „Construcție locuințe sociale colective, inclusiv utilități si amenajări exterioare loc de joaca, str. Baia de Nisip” - cod SMIS 137985. În eventualitatea prelungirii contractului de execuție a lucrărilor, contractul privind prestarea serviciilor de dirigenție de șantier/supervizare se va prelungi automat cu perioada prelungirii contractului de execuție a lucrărilor, plus perioada de garanție a lucrărilor de la data procesului verbal de recepție la terminarea lucrărilor, fără nicio plata suplimentara. Desemenea contractul privind prestarea serviciilor de supervizare/dirigenție de șantier se va extinde cu perioada de întrerupere datorată litigiilor sau altor cauze justificate. Garanția de bună execuție a contractului de lucrări este de 60 luni calendaristice de la Procesul verbal de recepție la terminarea lucrărilor.
Contractul intră în vigoare la data semnării de ambele părți şi încetează să producă efecte după data semnării Procesului - verbal de recepție finală cu admiterea recepției finale a lucrărilor aferente obiectivului de investiții „Construcție locuințe sociale colective, inclusiv utilități si amenajări exterioare loc de joaca, str. Baia de Nisip” - cod SMIS 137985.
Dirigintele de șantier/ supervizor va fi responsabil pentru asigurarea resurselor materiale și umane necesare derulării activităților care fac obiectul contractului. Ofertantii vor completa Declarația privind partea/părțile din PROPUNEREA TEHNICĂ și FINANCIARĂ care au caracter confidențial din cuprinsul ofertei care conțin informații confidențiale, clasificate sau sunt protejate de un drept de proprietate intelectuală.
Monedă
RON
Județ
Sibiu
Locul
Municipiul Mediaș
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
19.01.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
19.05.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
2.Anexe Caiet de Sarcini.pdf.p7s
1.Caiet de sarcini.pdf.p7s
3.Formulare model dirigentie santier.pdf.p7s
5.Conditii de participare- servicii de dirigentie.pdf.p7s
6.Model Contract de servicii.pdf.p7s
1. Caietul de sarcini.pdf.p7s