SCN1118776

Servicii de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor si executie lucrari pentru obiectivul de investitii “Modernizare si reabilitare strazi de interes local in comuna Troianul, judetul Teleorman”

Informații generale

Tip
Invitatie de participare
Data publicării
24.12.2022, 16:41
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Titlu licitație
Servicii de proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor si executie lucrari pentru obiectivul de investitii “Modernizare si reabilitare strazi de interes local in comuna Troianul, judetul Teleorman”
Descriere succintă
Principalele activitati ce trebuie realizate pentru proiectarea, executia si asistenta tehnica a obiectivului “Modernizare si reabilitare strazi de interes local in comuna Troianul, judetul Teleorman” sunt. 1. Proiect tehnic+detalii de executie = 550.000,00LEI 2. Documentațiile tehnice necesare în vederea obținerii avizelor/acordurilor/autorizațiilor = 40.000,00LEI 3. Asistenta tehnică din partea proiectantului = 85.000,00LEI TOTAL 1- Servicii de proiectare 675.000,00 LEI 4. Executie lucrari =12.400.000,00 LEI 5. Organizare de santier = 124.000,00LEI TOTAL 2- C+M (Executie lucrari) 12.524.000,00 LEI TOTAL GENERAL = TOTAL 1 + TOTAL 2 = 13.199.000,00 LEI fara TVA Nota: Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute nu este inclusa in valoarea estimata a procedurii. Nota: A) In temeiul art.160 alin (1) din Legea 98/2016 (actualizata) termenul limita pana la care operatorii economici interesati de participarea la procedura de achizitie publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. B) Conform obligatiei prevazute la art.160 alin (2) din Legea 98/2016, actualizata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 6-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in termenele mentionate se va considera tardiva.
Număr de referință
1
Tip contract
Lucrari
Valoare estimată
13199000
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
1. În cazul în care două sau mai multe oferte sunt situate pe primul loc, departajarea se va realiza in conformitate cu prevederile art. 139 alin. (3) din HG 395/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv: În cazul în care două sau mai multe oferte sunt clasate pe primul loc, cu punctajeegale, departajarea se va face având în vedere punctajul obţinut la factorii de evaluare înordinea descrescătoare a ponderilor acestora. În situaţia în care egalitatea se menţine,autoritatea contractantă are dreptul să solicite noi propuneri financiare, şi ofertacâştigătoare va fi desemnată cea cu propunerea financiară cea mai mică 2. Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea ”sau echivalent”. 3. CLAUZA SUSPENSIVA: Procedura de atribuire/achiziția este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de încheierea contractului de finanțare cu Ministerul Lucrarilor Publice Dezvoltarii si Administratiei, prin Programul Anghel Saligny, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 și HG nr. 395/2016 cu modificările și completările lterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin semnarea contractului de finanțare pentru obiectivul investitiei. În cazul în care, indiferent de motive, contractul de finanțare nu se va semna, Autoritatea Contractantă, își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă și/sau Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice nu pot fi considerați răspunzători pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă și/sau Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice au fost notificați asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. 4. La procedura online, dovada constituirii garantiei de participare se va posta obligatoriu in SICAP (scanata si semnata cu semnatura electronica extinsa valabila) pana la data si ora limita de depunere a ofertelor, insotita de dovada platii primei de asigurare, in cazul in care garantia se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, in conditiile legii. Cursul la care se va face echivalenta leu/alta valuta (pentru eventuallitatea depunerii ofertelor de catre un operator economic strain) este cel stabilit de BNR cu 5 (cinci) zile anterior datei limita de depunere a ofertelor. Nota: Autoritatea/entitatea contractantă nu poate accepta constituirea garanției de participare printr-un instrument de garantare emis de o instituție financiară nebancară, conform Notificarea ANAP din 10.01.2022. 5.Garantia de buna executie se va constitui prin orice modalitate prevazuta de art. 39 si art. 40 din H.G. nr.395/2016, cu modificarile si completarile ulterioare si se va constitui in termen de 5 zile lucratoare de la semnarea contractului de achizitie publica. Acest termen poate fi prelungit la solicitarea justificată a contractantului, fără a depăşi 15 zile de la data semnării contractului de achiziţie publică/contractului subsecvent in conformitate cu art. 39 din H.G. nr. 395/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 42 din HG nr. 395/2016, cu modificarile si completarile ulterioare.
Monedă
RON
Județ
Teleorman
Locul
Comuna Troianul, Judetul Teleorman
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
09.01.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
09.05.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
CAIET DE SARCINI.pdf.p7s
formulare.pdf.p7s
DECLARATIE.pdf.p7s
Expertiza .pdf.p7s
Planse.pdf.p7s
Parte scrisa.pdf.p7s
STUDIU GEOTEHNIC.pdf.p7s
CONTRACT.pdf.p7s