SCN1118817

Frigidere cu congelator, aparate de uz casnic pentru gatit, masini de spalat

Informații generale

Tip
Invitatie de participare
Data publicării
27.12.2022, 10:54
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 99/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 99/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Prospectare şi extragere a gazului şi petrolului
Autorități contractante
Titlu licitație
Frigidere cu congelator, aparate de uz casnic pentru gatit, masini de spalat
Descriere succintă
Dotarea cu echipamente electrocasnice (mașini automate de spălat rufe, aragazuri și frigidere cu congelator) sunt necesare pentru înlocuirea celor defecte și achiziționarea unde nu sunt în dotare, pentru dotare campusurilor formațiilor de lucru. Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 3-a zi inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor sau solicitarilor de participare.
Număr de referință
14056826/2022/P592.1; P612.1; P703.1.OC1.PRO
Tip contract
Furnizare
Valoare estimată
13158.69
Monedă
RON
Loturi
Număr
2
Titlu
Aparate de uz casnic pentru gatit
Informații suplimentare
Valoarea estimata a Contractului (3 Loturi) este de 13.158,69 lei ( Lot 1 – 8.824,48 lei; Lot 2 – 2.319,09 lei; Lot 3 – 2.015,12 lei;). Lot 1 - Frigider cu congelator Cant. 7 buc. Val. est. 8.824,48 lei; Lot 2 - Aparate de uz casnic pentru gatit Cant. 3 buc. Val. est. 2.319,09 lei; Lot 3 - Masini de spalat Cant. 2 buc. Val. est. 2.015,12 lei; ALTE INFORMATII (după caz) Note: a) In situatia in care doi sau mai multi ofertanti clasati pe primul loc au acelasi pret, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare care vor fi transmise electronic in SEAP, contractul fiind atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Ofertantul are obligatia de a elabora oferta în conformitate cu prevederile documentatiei de atribuire. b) Entitatea Contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor, in circumstante exceptionale, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acestei perioade. c) ofertantul are obligatia de a comunica Entitatii Contractante daca este sau nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei. d) ofertantul care nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei se considera ca si-a retras oferta, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei de participare. Limba de redactare a ofertei - Romana. Toate certificatele si documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. In cazul in care se depune contestatie, se vor aplica prevederile Legii nr. 101/2016. Solicitarile de clarificari ale potentialilor ofertanti se vor adresa in mod exclusiv in SEAP la Sectiunea ”Intrebari” din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice iar raspunsurile la acestea vor fi publicate in SEAP, la Sectiunea ”Documentatie si Clarificari” din cadrul anuntului de participare, entitatea contractanta urmand sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitate de comunicare decat cea stabilita in conformitate cu prevederile art. 78 alin. (1) din Legea nr. 99/2016 pentru comunicarile ulterioare depunerii ofertelor. Comisia de evaluare va transmite solicitarile de clarificare privind ofertele depuse, in SEAP la Sectiunea “Intrebari”. Operatorii economici vor transmite raspunsurile la clarificari si eventualele documente solicitate pe parcursul evaluarii ofertelor prin intermediul SEAP (Sectiunea “Intrebari”), integral in sectiunea corespunzatoare respectivei solicitari, sub forma unuia sau a mai multor documente/fisiere distincte semnate cu semnatura electronica. Documentul Unic de Achizitii European se va putea accesa in vederea completarii de catre operatorii economici interesati la adresa : https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au valori egale, in vederea departajarii ofertelor, entitatea contractanta (prin intermediul SEAP la Sectiunea “Intrebari”) va solicita reofertarea, prin prezentarea unei noi propuneri financiare.
Monedă
RON
Valoarea
2319.09
Județ
Sibiu
Locul
Conform Caiertului de sarcini
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
1
Titlu
Frigiderre cu congelator
Informații suplimentare
Valoarea estimata a Contractului (3 Loturi) este de 13.158,69 lei ( Lot 1 – 8.824,48 lei; Lot 2 – 2.319,09 lei; Lot 3 – 2.015,12 lei;). Lot 1 - Frigider cu congelator Cant. 7 buc. Val. est. 8.824,48 lei; Lot 2 - Aparate de uz casnic pentru gatit Cant. 3 buc. Val. est. 2.319,09 lei; Lot 3 - Masini de spalat Cant. 2 buc. Val. est. 2.015,12 lei; ALTE INFORMATII (după caz) Note: a) In situatia in care doi sau mai multi ofertanti clasati pe primul loc au acelasi pret, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare care vor fi transmise electronic in SEAP, contractul fiind atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Ofertantul are obligatia de a elabora oferta în conformitate cu prevederile documentatiei de atribuire. b) Entitatea Contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor, in circumstante exceptionale, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acestei perioade. c) ofertantul are obligatia de a comunica Entitatii Contractante daca este sau nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei. d) ofertantul care nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei se considera ca si-a retras oferta, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei de participare. Limba de redactare a ofertei - Romana. Toate certificatele si documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. In cazul in care se depune contestatie, se vor aplica prevederile Legii nr. 101/2016. Solicitarile de clarificari ale potentialilor ofertanti se vor adresa in mod exclusiv in SEAP la Sectiunea ”Intrebari” din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice iar raspunsurile la acestea vor fi publicate in SEAP, la Sectiunea ”Documentatie si Clarificari” din cadrul anuntului de participare, entitatea contractanta urmand sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitate de comunicare decat cea stabilita in conformitate cu prevederile art. 78 alin. (1) din Legea nr. 99/2016 pentru comunicarile ulterioare depunerii ofertelor. Comisia de evaluare va transmite solicitarile de clarificare privind ofertele depuse, in SEAP la Sectiunea “Intrebari”. Operatorii economici vor transmite raspunsurile la clarificari si eventualele documente solicitate pe parcursul evaluarii ofertelor prin intermediul SEAP (Sectiunea “Intrebari”), integral in sectiunea corespunzatoare respectivei solicitari, sub forma unuia sau a mai multor documente/fisiere distincte semnate cu semnatura electronica. Documentul Unic de Achizitii European se va putea accesa in vederea completarii de catre operatorii economici interesati la adresa : https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au valori egale, in vederea departajarii ofertelor, entitatea contractanta (prin intermediul SEAP la Sectiunea “Intrebari”) va solicita reofertarea, prin prezentarea unei noi propuneri financiare.
Monedă
RON
Valoarea
8824.48
Județ
Sibiu
Locul
Conform Caietului de sarcini
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
3
Titlu
Masini de spalat
Informații suplimentare
Valoarea estimata a Contractului (3 Loturi) este de 13.158,69 lei ( Lot 1 – 8.824,48 lei; Lot 2 – 2.319,09 lei; Lot 3 – 2.015,12 lei;). Lot 1 - Frigider cu congelator Cant. 7 buc. Val. est. 8.824,48 lei; Lot 2 - Aparate de uz casnic pentru gatit Cant. 3 buc. Val. est. 2.319,09 lei; Lot 3 - Masini de spalat Cant. 2 buc. Val. est. 2.015,12 lei; 7,00 lei; Lot 3 – 784,52 lei; Lot 4 – 6.995,20 lei; Lot 5 – 1.622,46 lei; Lot 6 – 1.564,84 lei; Lot 7 – 5.007,89 lei;) ALTE INFORMATII (după caz) Note: a) In situatia in care doi sau mai multi ofertanti clasati pe primul loc au acelasi pret, comisia de evaluare va solicita noi propuneri financiare care vor fi transmise electronic in SEAP, contractul fiind atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Ofertantul are obligatia de a elabora oferta în conformitate cu prevederile documentatiei de atribuire. b) Entitatea Contractanta are dreptul de a solicita ofertantilor, in circumstante exceptionale, inainte de expirarea perioadei de valabilitate a ofertei, prelungirea acestei perioade. c) ofertantul are obligatia de a comunica Entitatii Contractante daca este sau nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei. d) ofertantul care nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a ofertei se considera ca si-a retras oferta, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei de participare. Limba de redactare a ofertei - Romana. Toate certificatele si documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana. In cazul in care se depune contestatie, se vor aplica prevederile Legii nr. 101/2016. Solicitarile de clarificari ale potentialilor ofertanti se vor adresa in mod exclusiv in SEAP la Sectiunea ”Intrebari” din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice iar raspunsurile la acestea vor fi publicate in SEAP, la Sectiunea ”Documentatie si Clarificari” din cadrul anuntului de participare, entitatea contractanta urmand sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitate de comunicare decat cea stabilita in conformitate cu prevederile art. 78 alin. (1) din Legea nr. 99/2016 pentru comunicarile ulterioare depunerii ofertelor. Comisia de evaluare va transmite solicitarile de clarificare privind ofertele depuse, in SEAP la Sectiunea “Intrebari”. Operatorii economici vor transmite raspunsurile la clarificari si eventualele documente solicitate pe parcursul evaluarii ofertelor prin intermediul SEAP (Sectiunea “Intrebari”), integral in sectiunea corespunzatoare respectivei solicitari, sub forma unuia sau a mai multor documente/fisiere distincte semnate cu semnatura electronica. Documentul Unic de Achizitii European se va putea accesa in vederea completarii de catre operatorii economici interesati la adresa : https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter. In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au valori egale, in vederea departajarii ofertelor, entitatea contractanta (prin intermediul SEAP la Sectiunea “Intrebari”) va solicita reofertarea, prin prezentarea unei noi propuneri financiare.
Monedă
RON
Valoarea
2015.12
Județ
Sibiu
Locul
Conform caietului de sarcini
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
19.01.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
19.04.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
3
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
7. MODELE FORMULARE Frigidere.doc.p7s
5. - Instructiuni Frigidere.docx.p7s
Caiet de sarcini.pdf.p7s
9. MODEL - Ctr. FRIGIDERE.doc.p7s