SCN1118857

SCHIMBARE TÂMPLĂRIE EXISTENTĂ CU TÂMPLĂRIE DIN LEMN CU GEAM TERMOPAN LA SEDIUL ADMINISTRATIV – PRIMĂRIA MUNICIPIULUI SIBIU, str. Samuel Brukenthal nr. 2 – EXECUȚIE LUCRĂRI ȘI PROIECT RESTAURARE

Informații generale

Tip
Invitatie de participare
Data publicării
28.12.2022, 08:41
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Titlu licitație
SCHIMBARE TÂMPLĂRIE EXISTENTĂ CU TÂMPLĂRIE DIN LEMN CU GEAM TERMOPAN LA SEDIUL ADMINISTRATIV – PRIMĂRIA MUNICIPIULUI SIBIU, str. Samuel Brukenthal nr. 2 – EXECUȚIE LUCRĂRI ȘI PROIECT RESTAURARE
Descriere succintă
Contract de executie lucrari avand ca obiect: ”SCHIMBARE TÂMPLĂRIE EXISTENTĂ CU TÂMPLĂRIE DIN LEMN CU GEAM TERMOPAN LA SEDIUL ADMINISTRATIV PRIMĂRIA MUNICIPIULUI SIBIU, str. Samuel Brukenthal nr. 2 - EXECUȚIE LUCRĂRI ȘI ÎNTOCMIRE PROIECT DE RESTAURARE” – constănd în:  Lucrările care se vor executa consta în lucrări pe partea de construcții și includ: • Restaurarea tâmplăriei existente: îndepărtarea vopselei, reparații pe lemn, curățarea / tratarea feroneriei, vopsirea tâmplăriei, demontarea / remontarea sticlei; • Restaurarea căptușelii interioare a ferestrei și a cutiei ruloului; • Restaurarea cornișei degradate a streașinei; • Înlocuirea cercevelei interioare cu o cercevea nouă din lemn stratificat și înlocuirea sticlei simple de la interior cu un geam dublu termoizolant; • Etanșarea spațiului dintre toc și zidărie, repararea canatelor. • Executarea tencuielilor umede și aplicarea zugrăvelilor pentru aducerea pereților la starea inițială.  Servicii de elaborare a proiectului de restaurare avizat de Direcția Județeană de Cultură Sibiu. Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor: 15. Autoritatea contractantă va transmite răspunsul la clarificări in a 7-a zi înainte de data limita de depunere a ofertelor.
Număr de referință
4270740_2022_PAAPD1376871
Tip contract
Lucrari
Valoare estimată
3646000
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Va recomandam sa includeti in sectiunea ”VI.3 Informatii suplimentare” urmatorul text: ”Cerintele tehnice definite la nivelul anuntului de participare, caietului de sarcini sau altor documente complementare, prin trimiterea standardelor, la un anumit producator, la marci, brevete, tipuri, la o origine sau la o productie/metoda specifica de fabricatie/prestare/executie, vor fi intelese ca fiind insotite de mentiunea ”sau echivalent”.
Monedă
RON
Județ
Sibiu
Locul
MUNICIPIUL SIBIU
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
01.02.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
01.08.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
6
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
FISE TEHNICE-semnat.pdf.p7s
DEVIZUL OBIECTULUI, F1, F2, F3-semnat.zip.p7s
Formulare-semnat.zip.p7s
parte desenata 1-semnat.zip.p7s
parte desenata 2-semnat.zip.p7s
PARTE SCRISA-semnat.pdf.p7s
Propunere contract Tamplarie PMS-semnat.pdf.p7s
Caiet de sarcini-semnat.pdf.p7s
ACTE SI AVIZE-semnat.zip.p7s