SCN1118860

Achizitia de licente pentru un sistem integrat software tip ERP, servicii de implementare software si mentenanta

Informații generale

Tip
Invitatie de participare
Data publicării
28.12.2022, 08:54
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 99/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 99/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Apă
Autorități contractante
Titlu licitație
Achizitia de licente pentru un sistem integrat software tip ERP, servicii de implementare software si mentenanta
Descriere succintă
Achizitionarea unui sistem integrat ERP (On premise) si a serviciilor de implementare software si mentenenta ca urmare a necesitatii de a centraliza activitatile de lucru de suport si operationale din cadrul institutiei, pentru departamentele financiar-contabilitate, resurse umane, comercial, tehnic operational si pentru a se adapta schimbarilor legislative periodice cu impact general pentru activitatile financiar - contabile si resurse umane si cu impact specific pentru domeniul utiliatilor publice cu activitate de furnizare de servicii apa canal.In cadrul contractului se vor livra atat licentele necesare cat si serviciile de implementare software precum si serviciile de mentenanta ale sistemului pentru o perioada de doi ani de la receptia finala a sistemului integrat. Este necesar ca sistemul integrat ERP care va fi utilizat in derularea activitatii institutiei, prin digitalizeaza fluxurilor de lucru descrise in prezentul Caiet de Sarcini, sa functioneze ca un sistem integrat de management, in care operarea diverselor activitati de lucru si functionalitati ale sistemului informatic sa se coreleze adecvat, fara a necesita, spre exemplu, introducerea de mai multe ori a informatiilor de acelasi fel in sisteme diferite. Sistemul informatic integrat ERP trebuie sa foloseasca o baza de date unica, accesibila fiecaruia dintre departamente pentru evitarea duplicarii datelor. Toate componentele sistemului integrat ERP trebuie insotite de instructiuni de utilizare si sa dispuna de interfata in limba romana, sa includa o zona de „help” integrata in limba romana. Aplicatiile software integrate ERP care depind de legislatia in vigoare din Romania trebuie sa fie in acord cu aceasta si sa dispuna de mecanisme de aliniere la prevederile legale ulterioare implementarii sistemului integrat. La momentul achzitiei, sistemul integrat ERP trebuie sa includa demonstrativ functionalitati dezvoltate, implementate si testate conform cerintelor legislative pentru SAF-T si eFactura functionalitati conform cerintelor legislative pentru inregistrarea, urmarirea si raportarea angajatilor, rularea calculului salariilor conform cerintelor entitatii contractante aliniate conform prevederilor in vigoare. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor este de 10 zile. Entitatea contractanta va raspunde la solicitarile de clarificari in a 5-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor .
Număr de referință
22224874_2022_PAAPD1376741
Tip contract
Furnizare
Valoare estimată
886730
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Finantare din surse proprii.
Monedă
RON
Județ
Teleorman
Locul
La sediul beneficiarului din municipiul Alexandria, strada Vedea, nr. 31, judetul Teleorman.
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
16.01.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
16.04.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
3
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
Formulare-semnat.doc.p7s
Model contract-semnat.pdf.p7s
Caiet de sarcini-semnat.pdf.p7s