SCN1118903

IMPLEMENTARE PORTAL SERVICII CĂTRE CETĂȚENI ȘI EXTINDERE SISTEM MANAGEMENT DE DOCUMENTE PRIN INTRODUCERE DE FLUXURI INTERNE/EXTERNE CE DESERVESC ACESTE SERVICII ȘI MODERNIZARE SITE WEB INSTITUȚIE

Informații generale

Tip
Invitatie de participare
Data publicării
29.12.2022, 08:58
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Titlu licitație
IMPLEMENTARE PORTAL SERVICII CĂTRE CETĂȚENI ȘI EXTINDERE SISTEM MANAGEMENT DE DOCUMENTE PRIN INTRODUCERE DE FLUXURI INTERNE/EXTERNE CE DESERVESC ACESTE SERVICII ȘI MODERNIZARE SITE WEB INSTITUȚIE
Descriere succintă
Contractul are ca scop implementare portal servicii către cetățeni și extindere sistem management de documente prin introducere de fluxuri interne/externe ce deservesc aceste servicii și modernizare site web instituți pentru implementarea proiectului “Creșterea calității serviciilor publice electronice pentru cetățeni la nivelul județului Caraș-Severin”, (cod SIPOCA 1243/154621)”, finanțat prin Programul Operațional Capacitate Adminstrativă – POCA. Prin prezenta achiziție se urmărește extinderea portalului electronic de servicii a CJ Caraș-Severin cu servicii partajate de urbanism, extinderea sistemului de management de documente la CJ Caraș-Severin cu servicii partajate și extindere funcționalități pentru a putea acoperi digital fluxurile partajate prin portalul de servicii și de a le furniza serviciile în format digital, modernizarea site-ului web al instituției cu o componenta de portal de servicii electronice care va furniza un număr de 7 servicii electronice. Se urmărește ca prin portalul de servicii să se realizeze comunicarea bidirecțională între Consiliul Județean Caraș-Severin și alte instituții în vederea emiterii unor avize/autorizații, documentații. Se va implementa un număr de minim 7 servicii electronice care au drept scop simplificarea procedurilor și reducerea birocrației. Toate serviciile vor trebui să includă instruirea personalului la sediul CJ Caraș-Severin în utilizarea și administrarea noilor funcționalități implementate. Conform art. 160 din Legea nr. 98/2016, cu modificările și completările ulterioare, obligația autorității contractante de a răspunde la solicitările de clarificări este condiționată de transmiterea solicitărilor de clarificare în termen de 10 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. AC va raspunde solictarilor de clarificari cu 4 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Număr de referință
3227890/P1/2022
Tip contract
Servicii
Valoare estimată
933000
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Monedă
RON
Județ
Caraş-Severin
Locul
Judeţul Caraș-Severin, România
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
16.01.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
16.04.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
3
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
Caiet de sarcini-signed.pdf
Formulare-signed.pdf
Model contract-signed.pdf