SCN1118921

Achizitie elemente prefabricate pentru realizare padocuri

Informații generale

Tip
Invitatie de participare
Data publicării
29.12.2022, 12:01
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Constructii si amenajari teritoriale
Autorități contractante
Titlu licitație
Achizitie elemente prefabricate pentru realizare padocuri
Descriere succintă
Achizitia este necesara pentru construirea padocurilor in vederea depozitarii separate a agregatelor naturale, pentru prepararea mixturilor asfaltice cu statia tip AMMANN Easy Batch EB90, din dotarea Sectiei de Productie - DRDP Craiova. Beneficiul anticipat este asigurarea unei depozitari separate pentru fiecare sort de materii prime ce intra in componenta mixturilor asfaltice. Nota: A) In temeiul art. 160 alin. 1 din Legea 98/2016, modificata si completata, termenul limita pana la care operatorii economici interesati de participarea la procedura de achizitie publica au dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. B) Conform obligatiei prevazute la art. 160 alin 2 din Legea 98/2016, modificata si completata, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 4 a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A), va pune autoritatea contractanta in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B) si drept urmare orice solicitare de clarificare in afara termenelor mentionate se va considera tardiva. Atat solicitarile de clarificari ale operatorilor economici in legatura cu documentatia de atribuire, cat si raspunsul autorităţii contractante la solicitările de clarificări sau informaţii suplimentare, primite în condiţiile art. 160 alin. (1) din Lege, se postează în SEAP la secţiunea specifică, disponibilă în sistemul informatic.
Număr de referință
16054368/2022/4156/S/1+2
Tip contract
Furnizare
Valoare estimată
280846.50
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Sursa de finantare: Sursa 1 - Transferuri de la bugetul statului pentru lucrari de intretinere Sursa 2 - Venituri proprii pentru lucrari de intretinere
Monedă
RON
Județ
Olt
Locul
Bals, Jud. Olt, Baza de intretinere si deszapezire Dex 12 km 19+370;
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
16.01.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
16.03.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
2
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
Caietul de sarcini.pdf.p7s
Conditii contractuale.pdf.p7s
Formulare.docx.p7s