SCN1119098
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor si executie lucrari in cadrul obiectivului “Modernizare infrastructură de transport în comuna Mârșa, județul Giurgiu ”
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
04.01.2023, 10:57
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Titlu licitație
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor si executie lucrari in cadrul obiectivului “Modernizare infrastructură de transport în comuna Mârșa, județul Giurgiu ”
Descriere succintă
Proiectare, asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor si executie lucrari in cadrul obiectivului„ Modernizare infrastructură de transport în comuna Mârșa, județul Giurgiu ” din cadrul proiectului pentru care s a depus solicitare de finantare prin Programul Național de Investiții „Anghel Saligny”.
Facem precizarea ca Autoritatea Contractantă a depus solicitare de finantare prin P.N.I Anghel Saligny, fapt pentru care in vederea eficientizarii procesului de contractare a serviciilor si lucrarilor se initiaza prezenta procedura de achizitie publica sub incidenta clauzei suspensive, in sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație,(prin obtinerea unei finantari P.N.I Anghel Saligny sau din alte surse) semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice.Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 privind achizițiile publice si H.G. nr.395/2016, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câstigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanțării,din partea P.N.I A.S. își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art.212 alin (1), lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică., dar nu mai tarziu de 6 luni de la data finalizarii procedurii de achizitie publica incheiata cu desemnarea unui castigator. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înteleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acesteia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.
Operatorii economici, posibil ofertanti pot transmite solicitari de clarificari cu maxim 10 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor iar autoritatea contractanta are obligatia de a raspunde cu cel mult 7 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Număr de referință
001
Tip contract
Lucrari
Valoare estimată
5554986
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Facem precizarea ca Autoritatea Contractantă a depus solicitare de finantare prin P.N.I Anghel Saligny, fapt pentru care in vederea eficientizarii procesului de contractare a serviciilor si lucrarilor se initiaza prezenta procedura de achizitie publica sub incidenta clauzei suspensive, in sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație,(prin obtinerea unei finantari P.N.I Anghel Saligny sau din alte surse) semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice.Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 privind achizițiile publice si H.G. nr.395/2016, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câstigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanțării,din partea P.N.I A.S. își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art.212 alin (1), lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică., dar nu mai tarziu de 6 luni de la data finalizarii procedurii de achizitie publica incheiata cu desemnarea unui castigator. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înteleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acesteia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. Avand in vedere prevederile Directivei 18/2004 si Directivelor 2014/24/UE, respectiv 2014/25/UE, specificațiile tehnice care fac trimitere la standarde naționale,norme, normative, autorizatii.avize nationale sau la transpunerile unor standarde europene se vor citi „sau echivalent”.In vederea respectarii articolului 156 din legea 98/2016 , in cazul in care in cuprinsul caietului de sarcini se regasesc definite specificatii tehnice care indica o anumita sursa, productie, procedeu special, o marca de fabrica sau de comert, un brevet de inventie, o licenta de fabricatie, acestea se vor interpreta prin adaugarea mentiunii ”sau echivalent”. Toate referirile la diplome/atestate, legitimatii, etc, se vor citi cu mentiunea „sau echivalent”. Standardele, normativele si alte prescriptii ce trebuie respectate la prestarea serviciilor si executia lucrarilor pot fi si echivalente la nivelul Uniuni Europene.
Monedă
RON
Județ
Giurgiu
Locul
comuna Mârșa, județul Giurgiu
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
26.01.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
26.05.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
Caiet de sarcini_Lucrari marsa.pdf.p7s
formulare.docx.p7s
instructiuni pentru ofertanti.pdf.p7s
model de contract.pdf.p7s
SF Marsa 2022.pdf.p7s