SCN1119153
FURNIZARE BULDOEXCAVATOR ȘI ACCESORII (KIT FURCI STIVUIRE)
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
05.01.2023, 17:05
Stare procedura
Atribuita
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Titlu licitație
FURNIZARE BULDOEXCAVATOR ȘI ACCESORII (KIT FURCI STIVUIRE)
Descriere succintă
Achizitia publica a contractului de furnizare avand ca obiect: ”FURNIZARE BULDOEXCAVATOR SI ACCESORII (KIT FURCI STIVUIRE)”; Valoarea estimata a contractului este de 442.440,60 lei fara TVA.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare în legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta în anuntul de participare simplificat si fisa de date achizitiei la sectiunea I.1 din Fisa de date a achizitiei, respectiv 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Termenul limita pana la care Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari depuse cu respectarea termenului limita stabilit în anuntul de participare: 3 zile calendaristice inainte de data-limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Număr de referință
4874763/ 2/2022
Tip contract
Furnizare
Valoare estimată
442440.60
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
1. Interacțiunea cu ofertanții, respectiv procesul de evaluare a ofertelor se va desfășura după următoarele reguli:
-pentru vizualizarea documentației de atribuire încarcate în SEAP, este necesar ca operatorii economici să dețină/instaleze pe stația de lucru, aplicația care permite verificarea semnăturii electronice și vizualizarea documentelor semnate electronic (disponibile pe site-urile furnizorilor de semnătură electronică).
- pentru transmiterea solicitărilor de clarificări privind documentația de atribuire, operatorii economici se vor înregistra în SEAP (www.e-licitatie.ro) ca operator economic conform prevederilor art.5 alin.(1) din H.G. nr.395/2016 și vor transmite solicitările avand în vedere termenele de răspuns ale autorității contractante prevăzute in Legea nr.98/2016. Solicitarile de clarificari ale potentialilor ofertanti, se vor adresa in mod exclusiv in SEAP, la Sectiunea ”Intrebari” din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice iar raspunsurile la acestea vor fi publicate in SEAP, la Sectiunea ”Documentatie si Clarificari” din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractanta urmand sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitate de comunicare decat cea stabilita, in conformitate cu prevederile Legii nr. 98/2016.
Comisia de evaluare va transmite solicitarile de clarificare privind ofertele depuse, in SEAP la Sectiunea “Intrebari”. Operatorii economici vor transmite raspunsurile la clarificari si eventualele documente solicitate pe parcursul evaluarii ofertelor prin intermediul SEAP (Sectiunea “Intrebari”), integral, in sectiunea corespunzatoare respectivei solicitari, sub forma unuia sau a mai multor documente/fisiere distincte, semnate cu semnatura electronica.
2. Daca doua sau mai multe oferte contin acelasi pret si sunt clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara prin SEAP, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
Monedă
RON
Județ
Brăila
Locul
Comuna TUFESTI, judetul BRAILA
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
20.01.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
20.03.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
2
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
CAIET DE SARCINI.pdf.p7s
CONTRACT FURNIZARE.pdf.p7s
FORMULARE.pdf.p7s