SCN1119215
Elaborare proiect tehnic, detalii de execuţie, caiete de sarcini și asistență tehnică din partea proiectantului precum și execuţia lucrărilor de construcții pentru obiectivul ”Modernizare drumuri de interes local în Comuna Gârcina, județul Neamț”, finanțat prin Programul Național de Investiții “Anghel Saligny” și bugetul local
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
09.01.2023, 14:48
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Titlu licitație
Elaborare proiect tehnic, detalii de execuţie, caiete de sarcini și asistență tehnică din partea proiectantului precum și execuţia lucrărilor de construcții pentru obiectivul ”Modernizare drumuri de interes local în Comuna Gârcina, județul Neamț”, finanțat prin Programul Național de Investiții “Anghel Saligny” și bugetul local
Descriere succintă
Procedura de achiziții organizată de către Autoritatea contractantă – Comuna Gârcina, are ca obiect atribuirea contractului de Elaborare proiect tehnic, detalii de execuţie, caiete de sarcini si asistenta tehnica din partea proiectantului, precum si execuţia lucrărilor de construcții pentru obiectivul “ Modernizare drumuri de interes local în Comuna Gârcina, județul Neamț”, finanțat prin Programul Național de Investiții “Anghel Saligny” și bugetul local. Achiziţia serviciilor de proiectare la faza proiect tehnic şi a serviciilor de asistenţă tehnică din partea proiectantului este necesară pentru realizarea proiectului de investiții “ Modernizare drumuri de interes local în Comuna Gârcina, județul Neamț”. Proiectul se află în faza de prefinanțare prin Programul Național de Investiții “Anghel Saligny”. În acest caz, procedura de atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența clauzei suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu acestă destinație, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice. Contractul de finanțare se află în faza de precontractare, iar autoritatea contractantă își rezervă dreptul de a NU semna contractul de lucrări înainte de semnarea contractului de finanțare. Având în vedere prevederile Legii 98/2016 privind achizițiile publice și HG nr. 396/2016, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea contractantă va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu acestă destinație. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate de catre organismul finantator in termenul stabilit la art. 6, alin. (6) din OUG 95/2021 pentru aprobarea Programului național de investiții „Anghel Saligny”, autoritatea contractanta își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire în conformitate cu prevederile art. 212, alin. 1, lit. c, teza 2 din Legea 98/2016, cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Anularea procedurii conform acestui paragraf nu dă dreptul dreptul ofertantului de a solicita daune sau penalități de orice natura. Valoarea estimată totală este de 11.426.577,54 lei fără TVA, conform devizului general al investiţiei şi a bugetului proiectului, formată din însumarea următoarelor capitole: Proiectare: 267.000,00 lei fără TVA
3.5.6. Proiect tehnic și detalii de execuție: 220.000,00 lei
3.8.1.1. Asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuție a lucrărilor: 47.000,00 lei
3.8.1.2. Asistență tehnică din partea proiectantului pentru fazele incluse în programul de control al lucrărilor: 0,00 lei Execuție: 11.159.577,54 lei fără TVA
4.1. Construcții și instalații: 11.049.086,67 lei
5.1.1. Lucrări de construcții și instalații aferente organizării de șantier: 110.490,87 lei Notă: Valoarea capitolului destinat cheltuielilor diverse și neprevăzute, în cuantum de 114.765,87 lei fără TVA nu este inclusă în valoarea estimată a contractului, dar a fost luată în considerare pentru determinarea procedurii aplicabile. Componentele lucrării:
Servicii de proiectare: Realizare proiect tehnic, detalii de execuție și asistență tehnică.
Execuție de lucrări: Realizare lucrări de construcție.
Număr de referință
2022_PAAP_AS_1
Tip contract
Lucrari
Valoare estimată
11426577.54
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Proiectul se află în faza de prefinanțare prin Programul Național de Investiții “Anghel Saligny”. În acest caz, procedura de atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența clauzei suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu acestă destinație, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice. Contractul de finanțare se află în faza de precontractare, iar autoritatea contractantă își rezervă dreptul de a NU semna contractul de lucrări înainte de semnarea contractului de finanțare. Având în vedere prevederile Legii 98/2016 privind achizițiile publice și HG nr. 396/2016, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea contractantă va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu acestă destinație. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate de catre organismul finantator in termenul stabilit la art. 6, alin. (6) din OUG 95/2021 pentru aprobarea Programului național de investiții „Anghel Saligny”, autoritatea contractanta își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire în conformitate cu prevederile art. 212, alin. 1, lit. c, teza 2 din Legea 98/2016, cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Anularea procedurii conform acestui paragraf nu dă dreptul dreptul ofertantului de a solicita daune sau penalități de orice natura.
Monedă
RON
Județ
Neamţ
Locul
Comuna Gircina, Jud. Neamt
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
25.01.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
25.05.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
2.2. DALI_parte desenata-semnat.pdf.p7s
5.1 Clauze contractuale_v1-semnat.pdf.p7s
2.1. DALI_parte scrisa-semnat.pdf.p7s
2.3. Expertiza tehnica-semnat.pdf.p7s
2.4. Referat verficiator-semnat.pdf.p7s
3. Instructiuni pentru ofertanti_v1-semnat.pdf.p7s
5. Modele de formulare_v1-semnat.doc.p7s
4. Caiet de sarcini_v1-semnat.pdf.p7s