SCN1119252

Proiectare si executie lucrari la obiectivul ”Extindere retea de apa in localitatea Recea Mica, comuna Varsolt, jud. Salaj”

Informații generale

Tip
Invitatie de participare
Data publicării
10.01.2023, 19:30
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Titlu licitație
Proiectare si executie lucrari la obiectivul ”Extindere retea de apa in localitatea Recea Mica, comuna Varsolt, jud. Salaj”
Descriere succintă
Servicii de proiectare, verificare tehnica de calitate, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie de lucrari la obiectivul: Extindere retea de apa in localitatea Recea Mica, comuna Varsolt, jud. Salaj, conform documentatiei tehnice de atribuire, anexata prezentului anunt. Valoarea estimata a contractului este de 1.760.338,00 defalcata astfel: Capitolul 3 - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica 3.5.4 Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor RON 2.000,00 3.5.5 Verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie RON 4.000,00 3.5.6 Proiect tehnic si detalii de executie RON 132.000,00 3.8.1 Asistenta tehnica din partea proiectantului RON 30.000,00 Total Cap. 3 RON 168.000,00 Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza 4.1 Construcţii şi instalaţii RON 1.343.500,00 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale RON 40.000,00 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj RON 170.000,00 Total Cap.4 RON 1.553.500,00 Capitolul 5 - Alte cheltuieli 5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier RON 38.838,00 5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului RON - Total Cap.5 RON 38.838,00 Total executie lucrari (valoare estimata procedura) RON 1.592.338,00 Total proiectare lucrari (valoare estimata procedura) RON 168.000,00 TOTAL PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI (valoare estimata procedura) RON 1.760.338,00 Perioada de proiectare si execuție a lucrărilor este de 12 luni conform graficului propus la nivel de SF (studiu de fezabilitate) si este structurata astfel: 2 luni servicii de proiectare si 10 luni executie lucrari , care va decurge de la data ordinului de incepere a serviciilor de proiectare, iar perioada de notificare a defectelor de 36 luni. Termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari: 6 zile inainte de data limitastabilita pentru depunerea ofertelor.Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor: 10.
Număr de referință
1
Tip contract
Lucrari
Valoare estimată
1760338
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Clauza suspensiva : Procedura de atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensulcă încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație, semnarea contractuluifăcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțelepublice.Având în vedere dispozițiile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare,autoritatea contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesareachiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație. În cazul în care, indiferent de motive,creditele bugetare nu vor fi alocate, autoritatea contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanțării, își rezervă dreptulde a anula procedura de atribuire, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c)teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică.Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că autoritatea contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu încazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă autoritatea contractantă a fost notificată asupraexistenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor specialede mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situatia descrisa. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 12 luni de la publicarea raportului procedurii, astfel încât, in cazulin care condiția obtinerii finantarii pentru aceasta investitie nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata de drept, indiferent destadiul procedurii de atribuire.” Procentul minim de lucrari/servicii care urmeaza sa fie atribuite de concesionar unor terti (dupa caz)-
Monedă
RON
Județ
Sălaj
Locul
Localitatea Varsolt
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
27.01.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
27.01.2024, 00:00
Disponibilitate (luni)
12
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
0. SF si DG_Recea Mica semnat.pdf.p7s
1. Caiet de sarcini p+e Apa_Virsolt_Recea Mica semnat.pdf.p7s
2. Contract achizitie publica_Virsolt_Recea Mica_model semnat.pdf.p7s
3. Modele formulare_Virsolt_Recea Mica semnat.pdf.p7s