SCN1119334
Acord –cadru de servicii pentru intretinerea, administrarea si dezvoltarea retelei de date/voce ce deserveste Primariei Municipiului Timisoara, inclusiv furnizarea, instalarea si configurarea echipamentelor si/sau inlocuirea celor defecte cu altele noi
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
13.01.2023, 10:17
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Titlu licitație
Acord –cadru de servicii pentru intretinerea, administrarea si dezvoltarea retelei de date/voce ce deserveste Primariei Municipiului Timisoara, inclusiv furnizarea, instalarea si configurarea echipamentelor si/sau inlocuirea celor defecte cu altele noi
Descriere succintă
În baza acordului-cadru si a contractelor subsecvente care se vor incheia, vor fi prestate servicii in conformitate cu cerintele din documentatia de atribuire, Primăria Municipiului Timişoara deţine o reţea locală de date/voce segmentată în 7 VLAN-uri (retele locale virtuale), prin care se deruleaza servicii de DNS, DHCP, Active-Directory funcţionale în fiecare dintre VLAN-uri, deservite de servere aflate într-un singur VLAN, separat. Primaria Municipiului Timisoara isi desfasoara activitatea in sediul central situat la adresa B-dul C. D. Loga, nr. 1, precum si in locatii secundare.
In reteaua locala sunt conectate aproximativ 600 de calculatoare, precum si alte echipamente de retea. In baza acordului-cadru care se va incheia, se vor presta servicii si se vor furniza produse, dupa cum urmeaza:
- Intreţinerea si administrarea reţelei locale de date/voce;
- Transmisii de date şi mentenanţă sistem VPN-uri;
- Extinderea retelei de date/voce;
- Furnizarea de echipamente care vor putea inlocui, in caz de necesitate (defectiune, extindere), pe cele care compun reteaua de date/voce a Primariei Municipiului Timisoara.
Numarul minim/maxim de locatii pentru care se estimeaza ca vor fi prestate serviciile prevazute in caietul de sarcini la cap II. „Transmisii de date şi mentenanţa sistem de VPN-uri”:
- nr. minim de locatii / acord-cadru = 7
- nr. maxim de locatii / acord-cadru = 25 Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare /informatii suplimentare, in a 5-a zi înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, in conditiile in care solicitarile se vor adresa cu cel putin 10 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Clarificarile depuse dupa acest termen nu vor mai fi luate in considerare.
Număr de referință
14756536_2022_PAAPD1382858
Tip contract
Servicii
Valoare estimată
998880
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Monedă
RON
Județ
Timiş
Locul
La sediul prestatorului, la sediul autoritatii contractante, dupa caz.
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
06.02.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
06.08.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
6
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
Acord cadru+ctr.subsecvent.pdf.p7s
Caiet sarcini+Anexe.pdf.p7s
Formulare.docx.p7s