SCN1119358
AMENAJARE CENTRU DE AGREMENT INCLUSIV REABILITARE ȘI REFUNCȚIONALIZARE CASTEL DE APĂ ÎN LOCALITATEA STĂNCUȚA, COMUNA STĂNCUȚA
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
13.01.2023, 15:15
Stare procedura
Anulata
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Titlu licitație
AMENAJARE CENTRU DE AGREMENT INCLUSIV REABILITARE ȘI REFUNCȚIONALIZARE CASTEL DE APĂ ÎN LOCALITATEA STĂNCUȚA, COMUNA STĂNCUȚA
Descriere succintă
Achizitia publica de servicii de proiectare si executie lucrari aferente investitiei: ”AMENAJARE CENTRU DE AGREMENT INCLUSIV REABILITARE ȘI REFUNCȚIONALIZARE CASTEL DE APĂ ÎN LOCALITATEA STĂNCUȚA, COMUNA STĂNCUȚA”; Valoarea estimata a contractului este de 2.639.955,07 lei fara TVA, din care: cheltuieli pt elaborare Proiect tehnic, detalii de executie, DTAC (documentatie tehnica in vederea obtinerii Autorizatiei de construire) = 60.000 lei fara TVA; cheltuieli pt. verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic = 8.000 lei fara TVA; cheltuieli pentru prestarea serviciilor de asistenta tehnica din partea proiectantului = 1.000 lei fara TVA; cap. 1.2 Amenajarea terenului (alei+borduri) = 148.366,83 lei fara TVA; cap. 1.3 Amenajări pentru protecția mediului și aducerea terenului la starea inițială (amenajare spatii verzi)= 158.304 lei fara TVA; cap. 2 Cheltuieli pentru asigurarea utilităților necesare obiectivului = 65.000 lei fara TVA; cap. 4 Cheltuieli privind investitia de baza = 2.198.284,24 lei fara TVA, din care: 4.1 Construcții și instalații (imprejmuire, rezistenta infrastructura, rezistenta suprastructura, arhitectura, instalatii electrice, instalatii sanitare, instalatii termice, retele apa canalizare) = 1.217.266,34 lei fara TVA; 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice și funcționale = 108.470,85 lei fara TVA; 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice și funcționale care necesita montaj = 147.265,85 lei fara TVA; cap. 4.5 Dotari = 725.281,20; cap. 5.1 cheltuieli privind organizarea de santier = 1.000 lei fara TVA; Amenajarea centrului de agrement propus va presupune:
- spații de joacă pentru copii - dotate cu complexuri de joacă cu tematică acvatică, etc;
- realizarea de alei pietonale, spatii verzi, imprejmuire;
- reabilitarea și refuncționalizarea Castelului de apă din centrul localității Stăncuța în vederea transformării acestuia dintrun spațiu tehnic - cu caracter industrial, întrun punct de atracție pentru tânara generație, respectiv un punct de observare astronomică. Punctul de observare astronomică se va amenaja la ultimul etaj al turnului (etajul 6) după dezafectarea surselor (rezervelor) de apă existente respectiv a celor 2 rezervoare de la ultimul nivel al castelului, celelalte etaje urmând a fi transformate în spații expoziționale, cu diverse tematici.
Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare în legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta în anuntul de participare simplificat si fisa de date achizitiei la sectiunea I.1 din Fisa de date a achizitiei, respectiv 13 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Termenul limita pana la care Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari depuse cu respectarea termenului limita stabilit în anuntul de participare: 7 zile calendaristice inainte de data-limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Număr de referință
4874771/1/2023
Tip contract
Lucrari
Valoare estimată
2639955.07
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
1. Interacțiunea cu ofertanții, respectiv procesul de evaluare a ofertelor se va desfășura după următoarele reguli:
-pentru vizualizarea documentației de atribuire încarcate în SEAP, este necesar ca operatorii economici să dețină/instaleze pe stația de lucru, aplicația care permite verificarea semnăturii electronice și vizualizarea documentelor semnate electronic (disponibile pe site-urile furnizorilor de semnătură electronică).
- pentru transmiterea solicitărilor de clarificări privind documentația de atribuire, operatorii economici se vor înregistra în SEAP (www.e-licitatie.ro) ca operator economic conform prevederilor art.5 alin.(1) din H.G. nr.395/2016 și vor transmite solicitările avand în vedere termenele de răspuns ale autorității contractante prevăzute in Legea nr.98/2016.
Solicitarile de clarificari ale potentialilor ofertanti, se vor adresa in mod exclusiv in SEAP, la Sectiunea ”Intrebari” din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice iar raspunsurile la acestea vor fi publicate in SEAP, la Sectiunea ”Documentatie si Clarificari” din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractanta urmand sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitate de comunicare decat cea stabilita, in conformitate cu prevederile Legii nr. 98/2016. Comisia de evaluare va transmite solicitarile de clarificare privind ofertele depuse, in SEAP la Sectiunea “Intrebari”. Operatorii economici vor transmite raspunsurile la clarificari si eventualele documente solicitate pe parcursul evaluarii ofertelor prin intermediul SEAP (Sectiunea “Intrebari”), integral, in sectiunea corespunzatoare respectivei solicitari, sub forma unuia sau a mai multor documente/fisiere distincte, semnate cu semnatura electronica. 2. Daca doua sau mai multe oferte contin acelasi pret si sunt clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara prin SEAP, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
Monedă
RON
Județ
Brăila
Locul
Comuna STANCUTA, judetul BRAILA
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
31.01.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
31.05.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
CAIET DE SARCINI PARTEA 1.pdf.p7s
CAIET DE SARCINI PARTEA 2.pdf.p7s
Contract de proiectare si executie lucrari.pdf.p7s
FORMULARE.pdf.p7s