SCN1119359

PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITIE: ”AMENAJARE CENTRU DE AGREMENT ÎN LOCALITATEA BALDOVINESTI, COMUNA VADENI”

Informații generale

Tip
Invitatie de participare
Data publicării
13.01.2023, 15:22
Stare procedura
Anulata
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Titlu licitație
PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI PENTRU OBIECTIVUL DE INVESTITIE: ”AMENAJARE CENTRU DE AGREMENT ÎN LOCALITATEA BALDOVINESTI, COMUNA VADENI”
Descriere succintă
Achizitia publica de servicii de proiectare si executie lucrari aferente investitiei: ”AMENAJARE CENTRU DE AGREMENT IN LOCALITATEA BALDOVINESTI, COMUNA VADENI”; Valoarea estimata a contractului este de 2.689.209,79 lei fara TVA, din care: cheltuieli pt elaborare Proiect tehnic, detalii de executie, DTAC (documentatie tehnica in vederea obtinerii Autorizatiei de construire) = 50.000 lei fara TVA; cheltuieli pt. verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic = 5.000 lei fara TVA; cheltuieli pentru prestarea serviciilor de asistenta tehnica din partea proiectantului = 1.000 lei fara TVA; cap. 1.2 amenajare teren (alei cu borduri) = 144.999,04; cap. 1.3 Amenajări pentru protecția mediului și aducerea terenului la starea inițială (amenajare spatii verzi)= 148.480 lei fara TVA; cap. 2 Cheltuieli pentru asigurare utilitati = 15.000 lei fara TVA; cap. 4 Cheltuieli privind investitia de baza = 2.323.730,75 lei fara TVA, din care: 4.1 Construcții și instalații (imprejmuire, rezistenta (fundatii) echipamente si dotari, instalatii electrice, instalatii sanitare exterioare, imprejmuire incinte, teren sport, sistem irigatii) = 795.513,51 lei fara TVA; 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice și funcționale = 181.927,14 lei fara TVA; 4.3 utilaje, echip. Cu montaj = 40.000 lei fara TVA; cap. 4.5 Dotari = 1.306.290,10 lei fara TVA; cap. 5.1 cheltuieli privind organizarea de santier = 1.000 lei fara TVA; Amenajarea Centrului de agrement propus va presupune: - realizarea spațiilor de joacă pentru copii (dotate cu complexuri de joacă cu tematică acvatică), - amenajarea unui teren de joc multisport, cu suprafața de joc acoperită cu gazon sintetic, împrejmuit cu gard de plasă astfel: plasa de sârmă oțel zincat până la 3m, cu stâlpi din țeavă de 50x100x4cm cu înălțimea de 6m și poartă de acces de 1,80x2,10m. Terenul va fi acoperit cu plasă de poliamidă fixată cu cabluri de oțel de 10mm; - realizarea spații dotate cu mese de șah și table, mese pentru tenis de masă precum și aparate de fitness, - realizarea de alei pietonale (pavele betonate), - realizarea spații verzi și plantarea de material săditor, - instalarea unor grupuri sanitare ecologice automate (SMART) inclusiv pentru persoane cu dizabilități; - împrejmuirea imobilului, - dotarea cu mobilier urban, respectiv băncuțe și coșuri de gunoi selectiv. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare în legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta în anuntul de participare simplificat si fisa de date achizitiei la sectiunea I.1 din Fisa de date a achizitiei, respectiv 13 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Termenul limita pana la care Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari depuse cu respectarea termenului limita stabilit în anuntul de participare: 7 zile calendaristice inainte de data-limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
Număr de referință
4342650/ 1/2023
Tip contract
Lucrari
Valoare estimată
2689209.79
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
1. Interacțiunea cu ofertanții, respectiv procesul de evaluare a ofertelor se va desfășura după următoarele reguli: -pentru vizualizarea documentației de atribuire încarcate în SEAP, este necesar ca operatorii economici să dețină/instaleze pe stația de lucru, aplicația care permite verificarea semnăturii electronice și vizualizarea documentelor semnate electronic (disponibile pe site-urile furnizorilor de semnătură electronică). - pentru transmiterea solicitărilor de clarificări privind documentația de atribuire, operatorii economici se vor înregistra în SEAP (www.e-licitatie.ro) ca operator economic conform prevederilor art.5 alin.(1) din H.G. nr.395/2016 și vor transmite solicitările avand în vedere termenele de răspuns ale autorității contractante prevăzute in Legea nr.98/2016. Solicitarile de clarificari ale potentialilor ofertanti, se vor adresa in mod exclusiv in SEAP, la Sectiunea ”Intrebari” din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice iar raspunsul consolidat la acestea va fi publicat in SEAP, la Sectiunea ”Documentatie si Clarificari” din cadrul anuntului de participare, autoritatea contractanta urmand sa nu dea curs solicitarilor adresate prin alta modalitate de comunicare decat cea stabilita, in conformitate cu prevederile Legii nr. 98/2016. Comisia de evaluare va transmite solicitarile de clarificare privind ofertele depuse, in SEAP la Sectiunea “Intrebari”. Operatorii economici vor transmite raspunsurile la clarificari si eventualele documente solicitate pe parcursul evaluarii ofertelor prin intermediul SEAP (Sectiunea “Intrebari”), integral, in sectiunea corespunzatoare respectivei solicitari, sub forma unuia sau a mai multor documente/fisiere distincte, semnate cu semnatura electronica. 2. Daca doua sau mai multe oferte contin acelasi pret si sunt clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara prin SEAP, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. NOTA: În conformitate cu regulile de elaborare a documentației de atribuire din Legea nr. 98/2016, privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, art. 156, alin (2) și (3), specificațiile tehnice din Caietul de sarcini care precizează un anumit producător, o anumită origine sau un anumit procedeu care caracterizează produsele sau serviciile furnizate sau lucrările executate și care se referă la mărci, brevete, tipuri, la o origine sau la o producție specifică se consideră a fi însoțite de cuvintele “sau echivalent”, indiferent dacă aceste cuvinte sunt prevăzute expres sau nu în respectivul document
Monedă
RON
Județ
Brăila
Locul
Comuna Vadeni, judetul Braila
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
31.01.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
31.05.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
caiet de sarcini partea 1.pdf.p7s
caiet de sarcini partea 2.pdf.p7s
Contract de proiectare si executie lucrari.pdf.p7s
FORMULARE.pdf.p7s