SCN1119432
Furnizare consumabile medicale, aparate si produse igienico-sanitare in cadrul proiectului ”CREȘTEREA CAPACITĂȚII DE GESTIONARE A CRIZEI SANITARE COVID-19 PENTRU ELEVII SI CADRELE DIDACTICE DIN COMUNA INEU, JUDETUL BIHOR”
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
17.01.2023, 10:29
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Titlu licitație
Furnizare consumabile medicale, aparate si produse igienico-sanitare in cadrul proiectului ”CREȘTEREA CAPACITĂȚII DE GESTIONARE A CRIZEI SANITARE COVID-19 PENTRU ELEVII SI CADRELE DIDACTICE DIN COMUNA INEU, JUDETUL BIHOR”
Descriere succintă
Furnizare consumabile medicale, aparate si produse igienico-sanitare in cadrul proiectului ”CREȘTEREA CAPACITĂȚII DE GESTIONARE A CRIZEI SANITARE COVID-19 PENTRU ELEVII SI CADRELE DIDACTICE DIN COMUNA INEU, JUDETUL BIHOR”
Produsele incluse in caietul de sarcini sunt necesere elevilor și cadrelor didactice din cele trei instituții publice de învățământ în scopul prevenirii contamină rii cu noul coronavirus SARS CoV- 2.
Acestea se vor livra conform specificațiilor tehnice minimale din Caietul de sarcini și documentația anexată.
Autoritatea contractantă recurge la impartirea pe loturi a procedurii pentru incurajarea participarii IMMurilor la procedura de atribuire, conform art.141, alin (2) din Legea nr.98/2016.
Durata contractului este de 30 de zile cu posibilitatea prelungirii, dar nu mai tarziu de 31 martie 2023, termenul de finalizare al contractului de finantare. In caz de prelungire a proiectului, daca se impune, se poate prelungi durata acestuia prin acordul de vointa al partilor prin semnarea unui act aditional.
Termenul de livrare este de 10 zile calendaristice de la data transmiterii comenzii ferme a Autoritatii Contractante.
Clauză suspensivă:
Procedura de atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice. Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 3 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condițiile în care, nu exista o alta sursa de finantare. în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.
Valoare estimata/ lot
LOT 1: Furnizare consumabile medicale:36040 lei fara TVA
1. Manusi de protectie – 14500 lei fara TVA
2. Viziere de protectie- 2500 lei fara TVA
3. Termometru non-contact -14360 lei fara TVA
4. Covoras dezinfectant-4680 lei fara TVA
LOT2 Furnizare aparate pentru igienizare si dezinfectare:57005 lei fara TVA
1 Uscator de maini – 17825 lei fara TVA
2.Dispenser/dozator automat de dezinfectare cu senzor- 25410 lei fara TVA
3 Dispenser/Dozator automat sapun lichid cu senzor -9570 lei fara TVA
4. Dispenser/Dozator/statie pentru gel sau lichid dezinfectant -4200 lei fara TVA
Lot 3 Furnizare dezinfectanti:259860 lei fara TVA
1. Gel dezinfectant de maini 126480 lei fara TVA
2. Igienizant suprafete 133380 lei fara TVA
Lot 4 Furnizare produse curatenie si igiena>131322,45 lei fara TVA
1. Sapun Lichid 114121 lei fara TVA
2. Cos gunoi cu pedala 17201,45 lei fara TVA
Număr de referință
4935208_2023_PAAPD1392991
Tip contract
Furnizare
Valoare estimată
484227.45
Monedă
RON
Loturi
Număr
3
Titlu
Lot 3 Furnizare dezinfectanti
Informații suplimentare
Clauză suspensivă:
Procedura de atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice. Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 3 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condițiile în care, nu exista o alta sursa de finantare. în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. Atentie! Termenul de livrare este de maxim 10 zile calendaristice de la comanda ferma transmisa contractantului
Monedă
RON
Valoarea
259860
Județ
Bihor
Locul
produsele se vor livra in Comuna Ineu judetul Bihor la Scoala Gimnaziala Puiu Sever Ineu
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
2
Titlu
LOT2 Furnizare aparate pentru igienizare si dezinfectare
Informații suplimentare
Clauză suspensivă:
Procedura de atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice. Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 3 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condițiile în care, nu exista o alta sursa de finantare. în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. Atentie! Termenul de livrare este de maxim 10 zile calendaristice de la comanda ferma transmisa contractantului
Monedă
RON
Valoarea
57005
Județ
Bihor
Locul
produsele se vor livra in Comuna Ineu judetul Bihor la Scoala Gimnaziala Puiu Sever Ineu
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
1
Titlu
LOT 1: Furnizare consumabile medicale
Informații suplimentare
Atentie! La procedura de ofertare pentru lotul 1 pot participa numai operatorii economici care fac dovada ca detin Aviz de functionare pentru import/comercializare dispozitive medicale emis de Agentia Nationala a Medicamentului si a dispozitivelor Medicale din Romania, conform prevederilor art.926 din Legea 95/2006,(cu exceptiile prevazute in aceasta lege, in acest caz se va depune document de dovedire/ justificare DE INCADRARE IN exceptia invocata) in termen de valabilitatela momentul depunerii.
Clauză suspensivă:
Procedura de atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice. Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 3 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condițiile în care, nu exista o alta sursa de finantare. în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. Atentie! Termenul de livrare este de maxim 10 zile calendaristice de la comanda ferma transmisa contractantului
Monedă
RON
Valoarea
36040
Județ
Bihor
Locul
Comuna Ineu, judetul Bihor. produsele se vor livra la Scoala Gimnaziala PUIU SEVER INEU
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
4
Titlu
Lot 4 Furnizare produse curatenie si igiena
Informații suplimentare
Clauză suspensivă:
Procedura de atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice. Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație. În cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, pe o perioada de 3 luni de la data aprobarii raportului procedurii, procedura de atribuire se va anula de drept, în condițiile în care, nu exista o alta sursa de finantare. în conformitate cu prevederile art.212 alin.(1) lit.c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. Atentie! Termenul de livrare este de maxim 10 zile calendaristice de la comanda ferma transmisa contractantului
Monedă
RON
Valoarea
131322.45
Județ
Bihor
Locul
produsele se vor livra in Comuna Ineu judetul Bihor la Scoala Gimnaziala Puiu Sever Ineu
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
31.01.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
03.03.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
1
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
caiet sarcini loturi consumabile medicale aparate si produse igienico sanitare.pdf.p7s
model contract final covid ineu.docx.p7s
formulare.doc.p7s