SCN1119453
Proiectare - executie lucrari si asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada execuției lucrărilor pentru obiectivul de Investitii inclus in Subprogramul “Unitati sanitare” - „Construire dispensar medical, centru de permanenţă şi amenajări exterioare, sat Buturugeni, str. Carpenului nr. 2, Tarlaua 93, comuna Buturugeni, județul Giurgiu”
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
17.01.2023, 14:03
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Constructii si amenajari teritoriale
Autorități contractante
Titlu licitație
Proiectare - executie lucrari si asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada execuției lucrărilor pentru obiectivul de Investitii inclus in Subprogramul “Unitati sanitare” - „Construire dispensar medical, centru de permanenţă şi amenajări exterioare, sat Buturugeni, str. Carpenului nr. 2, Tarlaua 93, comuna Buturugeni, județul Giurgiu”
Descriere succintă
Proiectare - executie lucrari si asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada execuției lucrărilor pentru obiectivul de Investitii inclus in Subprogramul “Unitati sanitare” - „Construire dispensar medical, centru de permanenţă şi amenajări exterioare, sat Buturugeni, str. Carpenului nr. 2, Tarlaua 93, comuna Buturugeni, județul Giurgiu” Valoarea estimata este de 6.927.883,40 lei fara TVA se compune din:
- Capitolul 1 – Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului: 268.838,65 lei;
- Capitolul 3 – Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica: 300.484,64 lei;
- Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 6.192.119,35 lei, din care:
- Subcap. 4.1 – Constructii si instalatii: 5.164.514,52 lei
- Subcap. 4.2 – Montaj utilaj tehnologic: 114.671,83 lei;
- Subcap. 4.3 – Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj: 218.078,00 lei
- Subcap. 4.4 – Dotari: 694.855,00 lei
- Capitolul 5 - Alte cheltuieli – 166.440,76 lei
- Subcap. 5.1. - Organizare de santier – 166.440,76 lei, din care:
- Subcap. 5.1.1. Lucrari de constructii – 138.700,63 lei;
- Subcap. 5.1.2. Cheltuieli conexe organizarii de santier – 27.740,13 lei. Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii.
In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Număr de referință
14273221_2022_PAAPD1322309
Tip contract
Lucrari
Valoare estimată
6927883.40
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Durata prevazuta la II.2.7 este compusa din : executia (12 luni), proiectarea (3 luni) si perioada minima de garantie de buna executie a lucrarilor (36 luni)
Monedă
RON
Județ
Giurgiu
Locul
sat Buturugeni, str. Carpenului nr. 2, Tarlaua 93, comuna Buturugeni, județul Giurgiu
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
02.02.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
02.02.2024, 00:00
Disponibilitate (luni)
12
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
DT.7z.001.p7s
Contract P+E 02.11.2022.doc.p7s
DT.7z.002.p7s
Formulare p+e.doc.p7s