SCN1119737

EXECUTIE LUCRARI PENTRU INVESTITIA: pentru investitia MODERNIZARE STRĂZI IN COMUNA NANOV , JUD.TELEORMAN (Documentatii pentru avize, DTAC. PTH, DDE, DTOE, verificarea tehnica a proiectarii, investitia de baza si organizarea de santier)

Informații generale

Tip
Invitatie de participare
Data publicării
27.01.2023, 09:18
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Titlu licitație
EXECUTIE LUCRARI PENTRU INVESTITIA: pentru investitia MODERNIZARE STRĂZI IN COMUNA NANOV , JUD.TELEORMAN (Documentatii pentru avize, DTAC. PTH, DDE, DTOE, verificarea tehnica a proiectarii, investitia de baza si organizarea de santier)
Descriere succintă
Lucrarile de executie -lucrarile constau in moderniarea unei lungimi de 11160 ml de drum, lucrari care constu in: - corectarea geometriei traseului in ambele planuri. - corectarea pârtii carosabile in profil transversal (conform profile transversale tip) - executarea santurilor/rigolelor betonate. - Înlocuirea podețelor deteriorate/colmatate, necorespunzatoare. ~ completarea infrastructurii prin aport de balast si piatra sparta. - astemerea straturilor de beton asfaltic. - executarea/corectarea acostamentelor. - executarea semnalizării rutiere. LUCRARILE SUNT PROGRAMATE IN 2 ETAPE ETAPA 1 Nr. Crt. Denumire Strada Lungime Proiect Latime parte carosabila si acostament STRADA OBORULUI 578 7,00 STRADA HOTARULUI 600 5,00 STRADA ARMONIEI 300 5,00 STRADA SALCÂMILOR 435 5,00 STRADA ROZELOR 436 5,00 STRADA FLORILOR 300 4,00 STRADA SPERANȚEI 1604 7,00 STRADA ZORILOR 160 5,00 STRADA VERII 206 7,00 STRADA ETERNITATII 283 4,00 STRADA EGALITATII 205 5,00 STRADA IZVORULUI 150 5,00 STRADA RAPSODIEI 470 5,00 STRADA BALOSENI 700 7,00 ETAPA 2 Nr. Crt. Denumire Strada Lungime Proiect Lățime parte carosabila si acostament 1 STRADA BUJORULUI 255 5,00 2 STRADA DEMOCRAȚIEI 255 4,00 3 STRADA LUCEAFĂRULUI 260 4,00 4 STRADA MĂRGĂRITARULUI 266 4,00 5 STRADA STEJARILOR 280 4,00 6 STRADA PRIMĂVERII 292 4,00 7 STRADA MUNCH 305 4,00 8 STRADA VIILOR 626 4,00 9 STRADA EROILOR 420 5,00 10 STRADA CASTANILOR 262 5,00 11 STRADA SCOLII 142 5,00 12 STRADA NUFERILOR 220 5,00 13 STRADA RENAȘTERII 1150 7,00 NOTA: - ETAPA 1 este finantata prin PROGRAMUL ANGHEL SALIGNY - ETAPA 2: se va asigura finantarea in urmatorii ani bugetari Toti ofertantii interesati pot transmite cereri de clarificari cu 12 zile inaintea termenului limita de depunere a ofertelor. A.C. va raspunde consolidat, o singura data, cu minim 6 zile inaintea termenului. CLAUZA SUSPENSIVA: Procedura de atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice. Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație. In cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanțării, își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri au înțeles că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le- ar putea suferi în situația descrisă. Clauza suspensiva se aplica pe o perioada de maxim 12 de luni
Număr de referință
1/4568420/2023
Tip contract
Lucrari
Valoare estimată
18890875.50
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Sursa de finantare a investitiei este asigura prin: a. Fonduri guvernamentale sau bugetare sau fonduri europene b. resurse de la bugetul local al COMUNEI NANOV CLAUZA SUSPENSIVA: Procedura de atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțele publice. Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație. In cazul în care, indiferent de motive, creditele bugetare nu vor fi alocate, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanțării, își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri au înțeles că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le- ar putea suferi în situația descrisă. Clauza suspensiva se aplica pe o perioada de maxim 24 de luni.
Monedă
RON
Județ
Teleorman
Locul
Comuna Nanov, Judet Teleorman
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
13.02.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
13.05.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
3
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
03. anexa la CS_PT+DE - STRAZI NANOV.part1.rar.p7s
02. Caiet de sarcini_Lucrari__NANOV_TL-EXECUTIE DRUM.pdf.p7s
03. anexa la CS_PT+DE - STRAZI NANOV.part2.rar.p7s
03. anexa la CS_PT+DE - STRAZI NANOV.part3.rar.p7s
04._2. Formular_Propunere tehnica - Lucrari NANOV_2.docx.p7s
04_1. Formulare_ _NANOV-EXECUTIE DRUM.docx.p7s
05. Model Contract executie lucrari_V3.docx.p7s
06. Instructiuni pentru ofertanti__NANOV-EXECUTIE DRUM.docx.p7s