SCN1119797

Eliberare amplasament in vederea realizarii lucrarii "Reabilitare infrastructura retea majora de transport public urban din Municipiul Alba Iulia - LOT 2, jud.Alba

Informații generale

Tip
Invitatie de participare
Data publicării
30.01.2023, 08:35
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 99/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 99/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Electricitate
Titlu licitație
Eliberare amplasament in vederea realizarii lucrarii "Reabilitare infrastructura retea majora de transport public urban din Municipiul Alba Iulia - LOT 2, jud.Alba
Descriere succintă
Se vor depune oferte pentru toate lucrarile solicitate si pentru toate cantitatile prevazute in Caietul de sarcini. Valoarea estimata a contractului de achizitie publica , proiectare faza DTAC+PTE si Executie lucrari ce au ca obiect: Eliberare amplasament in vederea realizarii lucrarii “Reabilitare infrastructura retea majora de transport public urban din Municipiul Alba Iulia - LOT 2, jud.Alba a fost calculata avandu-se in vedere prevederile din Devizul General aferent acestui obiectiv de investitie. Valoarea estimata fără TVA a contractului ce rezulta din derularea acestei proceduri este de : Documentații- suport și cheltuieli pentru obținerea de avize, acorduri și autorizații – 15.000,00 lei ( conform 3.2 din Capitolul 3 Devizul General - Cheltuieli pentru proiectare şi asistenţă tehnică) - costul avizelor si al taxei de emitere AC vor fi suportate de către Autoritatea Contractanta -Proiect tehnic și detalii de execuție 85.000, 00 lei (conform 3.5.5 din Capitolul 3 Devizul General Cheltuieli pentru proiectare şi asistenţă tehnică ) -Executie lucrare: 4.607.045,00 lei din care C+M: 4.260.545,00 lei TOTAL: 4.707.045,00 lei fara TVA Oferta financiara se va incadra in valorea estimata pentru fiecare etapa in parte si anume proiectare si executie ( asa cum este descrisa mai sus). Modificarea contractului fara organizarea procedurii de achizitie sectoriala se poate face in conformitate cu prevederile din Legea 99/2016 si sunt prevazute in modelele de contract. Solicitarile de clarificari privind documentia de atribuire se va transmite cu cel putin 8 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor iar Raspunsul consolidat al entitatii contractante in mod clar, complet si fara ambiguitati la toate solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare va fi transmis cu cel putin 6 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Entitatea contractantă va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit mai sus.
Număr de referință
RO14476722-2023 - Obligatii legislative cap.1 poz....
Tip contract
Lucrari
Valoare estimată
4707045
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Monedă
RON
Județ
Alba
Locul
jud Alba
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
15.02.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
15.05.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
3
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
CS Reabilitare transport public LOT 2 AB.zip.p7s
FORMULARE Reabilitare transport public LOT 2 AB.zip.p7s