SCN1119894

Proiectare si executie lucrari la obiectivul ”EXTINDERE SISTEM DE ALIMENTARE CU APĂ ÎN COMUNA GÂRDA DE SUS, JUDEȚUL ALBA”

Informații generale

Tip
Invitatie de participare
Data publicării
01.02.2023, 10:28
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Titlu licitație
Proiectare si executie lucrari la obiectivul ”EXTINDERE SISTEM DE ALIMENTARE CU APĂ ÎN COMUNA GÂRDA DE SUS, JUDEȚUL ALBA”
Descriere succintă
Procedura de atribuire are ca scop atribuirea unui contract de servicii de proiectare faza PT, DE, DAAA si asistenta tehnica din partea proiectantului si executie de lucrari la obiectivul: „EXTINDERE SISTEM DE ALIMENTARE CU APĂ ÎN COMUNA GÂRDA DE SUS, JUDEȚUL ALBA”,, Valoarea estimata a procedurii de proiectare si executie pe capitole bugetare, conform Devizului General al investitiei “EXTINDERE SISTEM DE ALIMENTARE CU APĂ ÎN COMUNA GÂRDA DE SUS, JUDEȚUL ALBA”, structurata pe capitole bugetare: Capitolul 2 - Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii "2. Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului de investiţii" RON 148.500,00 Total Cap. 2 RON 148.500,00 Capitolul 3 - Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica 3.5.4 Documentatii tehnice necesare in vederea obtinerii avizelor/acordurilor/autorizatiilor RON 135.413,00 3.5.5 Verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie RON 33.853,00 3.5.6 Proiect tehnic si detalii de executie RON 135.413,00 3.8.1 Asistenta tehnica din partea proiectantului RON 20.312,00 Total Cap. 3 RON 324.991,00 Capitolul 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza 4.1 Construcţii şi instalaţii RON 5.747.655,00 4.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale RON 93.000,00 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale care necesită montaj RON 930.000,00 Total Cap.4 RON 6.770.655,00 Capitolul 5 - Alte cheltuieli 5.1.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier RON 167.106,00 5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului RON 18.567,00 Total Cap.5 RON 185.673,00 Total executie lucrari (valoare estimata procedura) RON 7.104.828,00 Total proiectare lucrari (valoare estimata procedura) RON 324.991,00 TOTAL PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI (valoare estimata procedura) RON 7.429.819,00 Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor 10. Termenul limita in care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire - 6 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor
Număr de referință
1/2023
Tip contract
Lucrari
Valoare estimată
7429819
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Clauza suspensiva : Procedura de atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensulcă încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de alocarea creditelor bugetare cu această destinație, semnarea contractuluifăcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidența legislației privind finanțelepublice.Având în vedere dispozițiile Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare,autoritatea contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesareachiziției vor fi asigurate prin alocarea creditelor bugetare cu această destinație. În cazul în care, indiferent de motive,creditele bugetare nu vor fi alocate, autoritatea contractantă, după primirea notificării cu privire la neacordarea finanțării, își rezervă dreptulde a anula procedura de atribuire, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c)teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică.Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că autoritatea contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu încazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă autoritatea contractantă a fost notificată asupraexistenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor specialede mai sus/clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situatia descrisa. Perioada maxima pentru care operează clauza suspensiva este de 12 luni de la publicarea raportului procedurii, astfel încât, in cazulin care condiția obtinerii finantarii pentru aceasta investitie nu este îndeplinita, procedura de atribuire este anulata de drept, indiferent destadiul procedurii de atribuire.”
Monedă
RON
Județ
Alba
Locul
GARDA DE SUS
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
20.02.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
20.02.2024, 00:00
Disponibilitate (luni)
12
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
0. SF_Garda de Sus_apa.pdf.p7m
1. Caiet de sarcini p+e Garda_de_Sus.pdf.p7m
2. Contract achizitie publica_Garda_de_Sus_model.pdf.p7m
3. Modele formulare_Garda_de_Sus .pdf.p7m