SCN1120114
Servicii de Colectare, Preluare, Transport și Eliminare a Deșeurilor Medicale
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
07.02.2023, 08:05
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Sanatate
Autorități contractante
Denumire
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA VASLUI
Județ
Vaslui
Adresă
Strada: Stefan cel Mare, nr. 233
Telefon
+40 335411630
Fax
+40 235312111
Email
Site web
www.sjuvaslui.ro
Titlu licitație
Servicii de Colectare, Preluare, Transport și Eliminare a Deșeurilor Medicale
Descriere succintă
Servicii de colectare, transport si eliminare deseuri cu urmatoarele loturi : Lot 1 – Deșeuri Medicale [cod 18.01.01 (18.01.03*) cod 18.01.03* ; cod 18.01.04 ; cod 02.02.03 ] -
VE minima pana la 31.12.2023 este : 317.584,00 lei;
VE maxima pana la 30.04.2024 este : 476.376,00 lei;
Val. G.P.= 3175 lei Lot 2 - Deșeuri Medicale [cod 18.01.02 (18.01.03*) cod 18.01.08* ; cod 15.01.10* ]
VE minima pana la 31.12.2023 este : 26.800,00lei;
VE maxima pana la 30.04.2024 este : 40.200,00 lei
Val. G.P.=268 lei Lot 3 - Deșeuri Medicale [cod 18.01.06* cod 18.01.07 ; cod 18.01.09]
VE minima pana la 31.12.2023 este : 40.800,00 lei;
VE maxima pana la 30.04.2023 este : 61.200,00 lei;
Val. G.P.= 408 lei
Valoarea minima reprezinta valoarea estimată a prezentei proceduri , pana la 31.12.2023 (in functie de care se vor elabora ofertele) iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata totala pana la data de 30.04.2024 ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
Suplimentarea cantitatilor este conditionata de existenta resurselor financiare alocate de AC cu aceasta destinatie .
Valoarea estimată de autoritatea contractantă până la data de 31.12.2023 poate deasemenea să fie mai mică în funcție de depunerea unor contestații la prezenta procedură, contestații care determină majorarea perioadei estimate de derulare a procedurii
A. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea nr. 98/2016, termenul limita pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de maxim 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. B. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 autoritatea contractanta va raspunde CONSOLIDAT in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarficare/informatiilor suplimentare in a 3-a zi dinainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. C. Orice solicitare de clarificare transmisa dupa data mentionata la punctul A., va pune AC in imposibilitatea de a oferi un raspuns in termenul mentionat la punctul B. si drept urmare orice solicitare de clarificare in termenele mentionate se va considera TARDIVA.
Gar.Part. = garanție de participare =1% din valoarea estimata contractului pana la 31.12.2023 .Aceasta se poate constitui în toate modurile prevazute de lege .
Contul de trezorerie a autoritatii contractante in care se poate constitui garantia de participare este : IBAN RO 78TREZ6565006xxx004154
Număr de referință
3551942_2023_PAAPD1396806
Tip contract
Servicii
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Servicii de colectare, transport, si de eliminare deseuri medicale [ cod 18.01.01 (18.01.03*) cod 18.01.03* ; cod 18.01.04 ; cod 02.02.03 ]
Informații suplimentare
Durata contractuala pe parcursul anului 2023 este o durata estimata de maxim 8 luni, putand fi mai mica in cazul in care pe parcursul desfasurarii procedurii pot apare contestatii care diminueaza durata contractuala.
Prelungirea contractului pentru anul 2024 se face in functie de existenta fondurilor bugetare alocate cu această destinatie.
Garanție de participare = 3175 lei (1% din valoarea estimata contractului pana la 31.12.2022)
Se constituie in toate modurile prevazute de lege , inclusiv transfer bancar.
Pentru aceasta se foloseste contul de trezorerie al Autoritatii contractante : IBAN RO 78TREZ6565006xxx004154
Monedă
RON
Județ
Vaslui
Locul
Spitalul Judetean de Urgenta Vaslui, Str. Stefan cel Mare 233
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
2
Titlu
Servicii de colectare, transport, si de eliminare deseuri medicale [cod 18.01.02 (18.01.03*) cod 18.01.08* ; cod 15.01.10* ]
Informații suplimentare
Durata contractuala pe parcursul anului 2023 este o durata estimata de maxim 8 luni, putand fi mai mica in cazul in care pe parcursul desfasurarii procedurii pot apare contestatii care diminueaza durata contractuala.
Prelungirea contractului pentru anul 2024 se face in functie de existenta fondurilor bugetare alocate cu acesta destinatie.
Garanție de participare = 268 lei (1% din valoarea estimata contractului pana la 31.12.2023)
Se constituie in toate modurile prevazute de lege , inclusiv transfer bancar.
Pentru aceasta se foloseste contul de trezorerie al Autoritatii contractante : IBAN RO 78TREZ6565006xxx004154
Monedă
RON
Județ
Vaslui
Locul
Spitalul Judetean de Urgenta Vaslui, Str. Stefan cel Mare 233
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
3
Titlu
Servicii de colectare, transport, si eliminare deseuri medicale [cod 18.01.06* ; cod 18.01.07 ; cod 18.01.09]
Informații suplimentare
Durata contractuala pe parcursul anului 2023 este o durata estimata de maxim 8 luni, putand fi mai mica in cazul in care pe parcursul desfasurarii procedurii pot apare contestatii care diminueaza durata contractuala.
Prelungirea contractului pentru anul 2023 se face in functie de existenta fondurilor bugetare alocate cu acesta destinatie.
Garanție de participare = 408 lei (1% din valoarea estimata contractului pana la 31.12.2023)
Se constituie in toate modurile prevazute de lege , inclusiv transfer bancar.
Pentru aceasta se foloseste contul de trezorerie al Autoritatii contractante : IBAN RO 78TREZ6565006xxx004154
Monedă
RON
Județ
Vaslui
Locul
Spitalul Judetean de Urgenta Vaslui , Str. Stefan cel Mare 233
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
23.02.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
23.05.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
3
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
4. Instructiuni pentru Ofertanti_ Transport si eliminare deseuri-semnat.doc.p7m
1. Caiet de sarcini-semnat.doc.p7m
3. Decl 58_63-Formular de oferta_Model contract-semnat.doc.p7m
3. Decl 58_63-Formular de oferta_Model contract-semnat.doc.p7m
1. Caiet de sarcini-semnat.doc.p7m
4. Instructiuni pentru Ofertanti_ Transport si eliminare deseuri-semnat.doc.p7m