SCN1120151

Fructe şi legume transformate

Informații generale

Tip
Invitatie de participare
Data publicării
07.02.2023, 10:58
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Protectie sociala
Autorități contractante
Denumire
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis
Județ
Timiş
Adresă
Strada: Piata Regina Maria, nr. 3
Telefon
+40 746153174
Fax
+40 256407066
Site web
www.dgaspctm.ro
Titlu licitație
Fructe şi legume transformate
Descriere succintă
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis intentioneaza incheierea unui acord-cadru avand ca obiect furnizare Fructe şi legume transformate, pentru o perioada de 12 luni, in conformitate cu documentatia de atribuire. Procedura se va finaliza prin incheierea unui acord cadru, pentru o perioada de 12 luni, in conformitate cu documentatia de atribuire. Acordul-cadru se va incheia cu MAXIMUM 2 (doi) operatori economici, in masura in care exista un numar suficient de operatori economici care au prezentat oferte admisibile. În situația în care ofertele admisibile sunt în număr mai mic decât numărul maxim de 2 (doi) operatori economici prevăzuți în documentația de atribuire, acordul cadru se va încheia cu ofertantul/ofertantii a caror oferte vor fi declarate câștigătoare, in urma evaluarii. Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite: contractele subsecvente se vor incheia la 3 luni, in functie de necesitatile si fondurile disponibile ale autoritatii contractante. Cantitatile minime si maxime aferente acordului cadru si cele care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent se regasesc in Anexa la Caietul de sarcini. Valoare estimata pentru acordul-cadru: Min. 85418 lei fara TVA – Max. 512637 lei fara TVA Valoare estimata pentru contract subsecvent: Min. 43169 lei fara TVA – Max. 129236 lei fara TVA Atribuirea contractelor subsecvente se va realiza fara reluarea competitiei intre operatorii economici semnatari ai acordului-cadru, cu respectarea conditiilor tehnice si financiare prevazute in acordul-cadru. Semnarea contractelor subsecvente este conditionată de existența resurselor financiare alocate cu această destinație. In cazul in care va fi necesar, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a majora bugetul acordului cadru in functie de valoarea fondurilor suplimentare ce pot fi disponibilizate la momentul respectiv. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 3-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari sau informatii suplimentare inainte de data limita de depunere a ofertelor: 5.
Număr de referință
17090636/2023/3/ACORDURI CADRU
Tip contract
Furnizare
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Monedă
RON
Județ
Timiş
Locul
Aparatul propriu si centrele din subordinea DGASPC Timis
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
17.02.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
17.05.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
3
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
caiet de sarcini fructe si legume transformate.pdf.p7s
ANEXA CAIET SARCINI F+L TRANSF ACORD CADRU.pdf.p7s
draft acord cadru furnizare.pdf.p7s
Draft contract subsecvent furnizare.pdf.p7s
Formulare acord-cadru.docx.p7s