SCN1120251
Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul “Reabilitare, extindere retea de apa potabila, reabilitare statie tratare apa, contorizare in sat Dragalina si construire foraj apa in sat Constantin Brancoveanu, Comuna Dragalina, judetul Calarasi“
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
09.02.2023, 09:08
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Denumire
COMUNA DRAGALINA
Județ
Călăraşi
Adresă
Strada: Bulevardul General Ioan Dragalina, nr. 46
Telefon
+40 242708073
Fax
+40 242708074
Email
Site web
www.comunadragalina.ro/
Titlu licitație
Proiectare si executie lucrari pentru obiectivul “Reabilitare, extindere retea de apa potabila, reabilitare statie tratare apa, contorizare in sat Dragalina si construire foraj apa in sat Constantin Brancoveanu, Comuna Dragalina, judetul Calarasi“
Descriere succintă
Obiectul contractului ce urmează a fi atribuit constă în îndeplinirea de către operatorul economic desemnat câștigător a serviciilor de elaborare a Proiectului pentru autorizarea executarii lucrarilor de construire (P.A.C.), inclusiv intocmirea documentatiei pentru obtinerea avizelor necesare emiterii Autorizatiei de Construire, Proiectului tehnic de executie, proiectului de organizare a executiei lucrarilor, detaliilor de executie, caietelor de sarcini, documentații necesare pentru realizarea branșamentelor la utilități, asistenţă tehnică pe toată perioada de derulare a investiţiei din partea proiectantului si executia lucrarilor proiectate pentru obiectivul "Reabilitarea, extindere retea de apa potabila, reabilitare statie tratare apa, contorizare in sat Dragalina si construire foraj apa in sat Constantin Brancoveanu, comuna Dragalina, judetul Calarasi".
Procedura de atribuire/achiziția este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de încheierea contractului de finanțare prin Programul National de Investitii “Anghel Saligny”, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 și HG nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin semnarea contractului de finanțare. În cazul în care, indiferent de motive, contractul de finanțare nu se va semna, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării din partea MDLPA cu privire la neacordarea finanțării, își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă și/sau MDLPA nu pot fi considerați răspunzători pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă și/sau MDLPA au fost notificați asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. Clauza suspensiva produce efecte pentru un termen de 6 luni. In conditiile in care dupa expirarea valabilitatii clauzei, Autoritatea Contractanta nu poate asigura finantarea necesara incheierii contractului si implementarii acestuia, aceasta isi rezerva dreptul de a anula procedura de atribuire, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 10.
In conformitate cu prev. art. I pct. 20 din OUG 107/2017, termenul in care Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare este cu 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor sau solicitarilor de participare.
Număr de referință
4445389202302
Tip contract
Lucrari
Valoare estimată
6931967.15
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Finanțarea obiectivului va fi asigurata prin accesarea fondurilor de la bugetul de stat prin Programul National de Investiții Anghel Saligny si contributia Autoritatii Contractante prin bugetul local. Avand in vedere faptul ca obiectivul de investitie a fost aprobat pentru finantare, dar Contractul de finantare nu este semnat la data elaborarii documentatiei de atribuire si lansarii procedurii de achizitie, prezenta achizitie se desfasoara sub incidenta clauzei suspensive.
Procedura de atribuire/achiziția este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de încheierea contractului de finanțare prin Programul National de Investitii “Anghel Saligny”, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 și HG nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin semnarea contractului de finanțare. În cazul în care, indiferent de motive, contractul de finanțare nu se va semna, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării din partea MDLPA cu privire la neacordarea finanțării, își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă și/sau MDLPA nu pot fi considerați răspunzători pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă și/sau MDLPA au fost notificați asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. Clauza suspensiva produce efecte pentru un termen de 6 luni. In conditiile in care dupa expirarea valabilitatii clauzei, Autoritatea Contractanta nu poate asigura finantarea necesara incheierii contractului si implementarii acestuia, aceasta isi rezerva dreptul de a anula procedura de atribuire, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică.
Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 10.
In conformitate cu prev. art. I pct. 20 din OUG 107/2017, termenul in care Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare este cu 6 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor sau solicitarilor de participare.
Monedă
RON
Județ
Călăraşi
Locul
Com. Dragalina, jud. Calarasi
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
27.02.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
27.07.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
5
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
Studiu hidro continut .rar.p7s
Planse studiu hidro.rar.p7s
Studiu geotehnic.pdf.p7s
AVIZ DE AMPLASAMENT enel.pdf.p7s
Caiet de sarcini.pdf.p7s
cerere CNADR.pdf.p7s
certificat urbanism.pdf.p7s
decizia de evaluarea initiala Mediu.pdf.p7s
HCL 147_19_12_2022.pdf.p7s
Instructiuni pentru ofertanti.pdf.p7s
Model contract.DOC.p7s
Modele formulare.doc.p7s
nota constatare retea apa Dragalina.pdf.p7s
plan topografic final.pdf.p7s
Studiu de fezabilitate.pdf.p7s