SCN1120445

Proiectare – faza adaptare la amplasament, executie lucrari si asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada execuției lucrărilor pentru obiectivul de Investitii inclus in Subprogramul “Unitati si institutii de invatamant de stat” - “Modernizare si reconversie cladire existenta in cresa si gradinita, str. Parcul Feroviarilor, nr.1A, Municipiul Cluj-Napoca, judetul Cluj”

Informații generale

Tip
Invitatie de participare
Data publicării
14.02.2023, 09:37
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Constructii si amenajari teritoriale
Autorități contractante
Denumire
COMPANIA NATIONALA DE INVESTITII SA
Județ
Bucureşti
Adresă
Str. Piata Natiunilor Unite, nr. 9, Punct de lucru: Povernei 1-3, sector 1, Bucureşti
Telefon
+4 0219022
Fax
+40 0213167381
Site web
www.cni.ro
Titlu licitație
Proiectare – faza adaptare la amplasament, executie lucrari si asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada execuției lucrărilor pentru obiectivul de Investitii inclus in Subprogramul “Unitati si institutii de invatamant de stat” - “Modernizare si reconversie cladire existenta in cresa si gradinita, str. Parcul Feroviarilor, nr.1A, Municipiul Cluj-Napoca, judetul Cluj”
Descriere succintă
Proiectare – faza adaptare la amplasament, executie lucrari si asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada execuției lucrărilor pentru obiectivul de Investitii inclus in Subprogramul “Unitati si institutii de invatamant de stat” - “Modernizare si reconversie cladire existenta in cresa si gradinita, str. Parcul Feroviarilor, nr.1A, Municipiul Cluj-Napoca, judetul Cluj” Valoarea estimată este de 8.442.609,63 lei, fara TVA, respectiv: - Cap. 1 – Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului: 262.151,78 lei fara TVA; - Cap. 3 – Cheltuieli pentru proiectare și asistență tehnică: 281.019,06 lei fara TVA; - Cap. 4 - Cheltuieli pentru investitia de baza: 7.755.250,14 lei, fara TVA; - Cap. 5 - Alte cheltuieli: 144.188,65 lei, fara TVA, respectiv: Subcapitolul 5.1 Organizare de santier: 144.188,65 lei, fara TVA din care: Subcapitolul 5.1.1 Lucrări de construcții 108.141,49 lei, fără TVA Subcapitolul 5.1.2 Cheltuieli conexe organizarii santierului: 36.047,16 lei, fara TVA. Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
Număr de referință
14273221_2023_PAAPD1382992
Tip contract
Lucrari
Valoare estimată
8442609.63
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
3Durata prevazuta la II.2.7 este compusa din : executia (12 luni), proiectarea (5 luni) si perioada de garantie de buna executie a lucrarilor (36 luni)
Monedă
RON
Județ
Cluj
Locul
str. Parcul Feroviarilor, nr.1A, Municipiul Cluj-Napoca, judetul Cluj
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
16.03.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
16.03.2024, 00:00
Disponibilitate (luni)
12
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
03_Contract P+E 20.01.2023 DTAC.doc.p7s
04_Formulare P+E.doc.p7s
DT.7z.001.p7s