SCN1120459
Contract de furnizare 1 (una) bucată Buldoexcavator multifuncțional cu remorcă cu trei axe, necesare proiectului “Siguranţă şi protecţie – un factor comun în cooperarea transfrontalieră” finanţat prin Programului Operaţional Comun România – Ucraina 2014 – 2020, 2SOFT/4.2/18
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
14.02.2023, 12:22
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Denumire
JUDETUL SUCEAVA prin CONSILIUL JUDETEAN SUCEAVA
Județ
Suceava
Adresă
Strada: Ştefan cel Mare, nr. 36
Telefon
+40 230222548
Fax
+40 230222839
Email
Site web
www.cjsuceava.ro
Titlu licitație
Contract de furnizare 1 (una) bucată Buldoexcavator multifuncțional cu remorcă cu trei axe, necesare proiectului “Siguranţă şi protecţie – un factor comun în cooperarea transfrontalieră” finanţat prin Programului Operaţional Comun România – Ucraina 2014 – 2020, 2SOFT/4.2/18
Descriere succintă
Consiliul Județean Suceava, în calitate de Beneficiar lider, implementează proiectul „Siguranță și protecție-factor comun în cooperarea transfrontalieră” finanțat în cadrul Programului Operațional Comun România – Ucraina 2014-2020, Obiectivul tematic 8: Provocări comune în domeniul siguranței și securității și a celor provocate de om precum și acțiuni comune în situații de urgență – Prioritatea 4.2: Sprijinirea activităților comune pentru prevenirea dezastrelor naturale și a celor provocate de om, precum și acțiuni comune în situații de urgență, 2SOFT/4.2/18, în parteneriat cu Administrația pentru Protecția Civilă a Populației din cadrul Administrației Regionale de Stat Cernăuți, în calitate de Beneficiar 1 și Agenția pentru Inovare și Dezvoltare Cernăuți, în calitate de Beneficiar 2.
Obiectivul proiectului îl reprezintă creșterea nivelului de siguranță și securitate pentru populația din zona transfrontalieră Suceava – Cernăuți, prin reducerea timpului de răspuns la intervenție, ca urmare a îmbunătățirii nivelului de pregătire profesională și a creșterii capacităților operaționale ale serviciilor profesioniste de urgență și a structurilor care au atribuții legale în activitatea protecției civile.
Prin activitățile și rezultatele sale, proiectul este menit să creeze relații de lungă durată axate pe cooperare, coordonare, transfer de cunoștințe și interoperabilitate între partenerii români și ucraineni, în ceea ce privește îndeplinirea sarcinilor și îmbunătățirea serviciilor de urgență, în beneficiul populației din zona transfrontalieră.
Proiectul propus va aduce o contribuție remarcabilă la dezvoltarea zonei eligibile datorită impactului pe care îl va avea asupra siguranței populației. Implementarea activităților proiectului va avea un dublu impact, asigurând consolidarea capacităților instituțiilor vizate din punct de vedere tehnic, precum și din punct de vedere al schimbului de informații între cele două părți ale frontierei.
În cadrul proiectului se vor realiza activități de pregătire a personalului de specialitate pentru utilizarea mijloacelor și echipamentelor achiziționate, cât și pentru gestionarea comună a situațiilor de urgență pe linia inundațiilor și alunecărilor de teren.
Rezultatul așteptat în urma realizării acestor dotări constă în reducerea timpului de răspuns la intervenții și salvarea de vieți omenești, animale sau bunuri materiale. Valoarea estimată fără TVA: 833.197,12 lei fără TVA. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire, semnate cu semnătură electronică extinsă, numai prin SEAP, cu respectarea termenului limită stabilit de autoritatea contractantă, respectiv numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor: 6 zile. Răspunsurile la solicitările de clarificări cu privire la documentația de atribuire vor fi publicate în SEAP, la Sectiunea ”Lista, clarificări, notificări și decizii” din cadrul anunțului de participare. Autoritatea contractantă va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul limită stabilit conform art. 27 alin.(3) din HG 395/2016. În măsura în care solicitarea de clarificări sau informațiile suplimentare au fost adresate în termenul prevăzut anterior, răspunsurile autorității contractante vor fi publicate în SEAP, semnate cu semnătură electronică extinsă, în termen de 4 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor.
Număr de referință
4244512/2023/A2(2SOFT/4.2/18)
Tip contract
Furnizare
Valoare estimată
833197.12
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
2SOFT/4.2/18
Monedă
RON
Județ
Suceava
Locul
Consiliul Județean Suceava
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
27.02.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
27.05.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
3
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
Formulare.doc.p7s
Caiet de sarcini.pdf.p7s
Sectiunea II Instructiuni pentru ofertanti.docx.p7s
Model de contract.pdf.p7s
Specificatii tehnice.pdf.p7s