SCN1120469
MODERNIZARE DRUM LOCAL SUB ORATIA DEAL - SUB ORATIA VALE, SAT PODU DÂMBOVIȚEI, COMUNA DÂMBOVICIOARA, JUDEȚUL ARGEȘ
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
14.02.2023, 14:35
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Denumire
COMUNA DAMBOVICIOARA (PRIMARIA DAMBOVICIOARA)
Județ
Argeş
Adresă
Strada: Scolii, nr. 298A
Telefon
+40 248544204
Fax
+40 248544204
Email
Site web
www.e-licitatie.ro
Titlu licitație
MODERNIZARE DRUM LOCAL SUB ORATIA DEAL - SUB ORATIA VALE, SAT PODU DÂMBOVIȚEI, COMUNA DÂMBOVICIOARA, JUDEȚUL ARGEȘ
Descriere succintă
Soluțiile tehnice constructive pentru „MODERNIZARE DRUM LOCAL SUB ORATIA DEAL - SUB ORATIA VALE, SAT PODU DÂMBOVIȚEI, COMUNA DÂMBOVICIOARA, JUDEȚUL ARGEȘ” a) Caracteristici tehnice şi parametri specifici obiectivului de investiţii:
• parte carosabilă = 2.75m;
• platformă drum = 3.5m;
• acostamente = 2 x 0,375 m.
• 2 buc podețe dalate L=5m, b= 6,40 m;
• 3 podete tubulare Ø600, L=7.5m;
• Parapet metalic semigreu L = 60m;
• Indicatoare de circulație – 7 buc, care să menționeze greutatea maximă admisă corespunzătoare clasei de trafic și indicatoare de circulație conform STAS 1848 – 1;
• Marcaje rutiere – 2.95 kme. b) varianta constructivă de realizare a investiţiei:
- Sub Oratia Deal:
Varianta 1
- Îmbrăcăminte bituminoasa usoara din beton asfaltic cu pietris concasat BAPC 16rul50/70 de 7 cm grosime peste sistemul rutier existent reparat; - Sub Oratia Vale:
Varianta 1
- Îmbrăcăminte bituminoasa usoara din beton asfaltic cu pietris concasat BAPC 16rul50/70 de 7 cm grosime peste sistemul rutier existent reparat pe o distanta de 508 urmat de imbrăcăminte bituminoasa usoara BAPC 16rul50/70 de 7 cm grosime pe o fundaţie superioara de piatra sparta 0-63 mm de minim 12 cm grosime, 10 cm de balast peste pietruirea existenta dupa scarificare, nivelare. c) trasarea lucrărilor;
Trasarea pe teren a lucrarilor se va face de personalul specializat, dotat cu aparatura corespunzatoare, pe baza proiectului, in prezenta beneficiarului, antreprenorului general, executantului si proiectantului. d) protejarea lucrărilor executate şi a materialelor din şantier;
Protejarea lucrarilor executate si a materialelor din santier cade în sarcina integrală a executantului. Executantul asigură depozitarea şi paza corespunzătoare, pe toata perioada execuţiei şi supravegherea tuturor lucrărilor în desfăşurare. e) organizarea de şantier.
Având în vedere că lucrările se execută în intravilanul localitatii, organizarea de şantier nu ridică probleme speciale. Constructiile necesare organizarii de santier vor fi amplasate in perimetrul amplasamentului.Executantul este obligat sa asigure realizarea constructiilor provizorii necesare desfasurarii in conditii optime a executiei lucrarilor,activitatiii de supraveghere precum si depozitarii temporare a materialelor necesare realizarii prezentului proiect. Proiectul de organizare de şantier va fi întocmit de executantul lucrării. Curatenia pe santier se va menţine zilnic, de către executant, astfel încât să nu afecteze constructiile din vecinatate si circulaţia în zonă. Pe timpul lucrarilor se vor lua masuri organizatorice pentru prevenirea degajarii prafului si pentru reducerea la minim a zgomotelor. Valoare estimată = 2.696.563,00 Lei din care:
- Construcții și instalații = 2.630.793,00 lei
- Lucrări de construcții și instalații aferente organizării de șantier = 65.770,00 lei
Sumele de mai sus nu conțin TVA. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet la toate solicitarile de clarificari cu cel putin 6 zile lucratoare inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
Data limita pâna la care se pot solicita clarificari: 12 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.
Număr de referință
5010200/2023/1
Tip contract
Lucrari
Valoare estimată
2696563
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Prezenta procedura este inițiată sub următoarea Clauza Suspensivă:
Încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de încheierea contractului de finanțare, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 și HG nr. 395/2016 cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate prin semnarea contractului de finanțare cu AM (Autoritatea de management- Autoritatea finanțatoare). În cazul în care, indiferent de motive, contractul de finanțare nu se va semna, Autoritatea Contractantă, după primirea notificării din partea AM cu privire la neacordarea finanțării, își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă și/sau Autoritatea de management ce asigura finantarea nu pot fi considerați răspunzători pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă și/sau AM au fost notificați asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă. Nota: Prin Autoritatea de management si/ sau Autoritatea finantatoare se intelege Ministerului Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administraţiei prin Programului Național de Investiţii "Anghel Saligny". Procentul minim de lucrari/servicii care urmeaza sa fie atribuite de concesionar unor terti (dupa caz)-
Monedă
RON
Județ
Argeş
Locul
Drum local Sub Oratia Deal- Sub Oratia Vale, Sat Podu Dâmboviței, comuna Dâmbovicioara, județul Argeş
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
02.03.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
02.07.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
4
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
2022 PT 1109 Modernizare drum local Sub Oratia Deal- Sub Oratia Vale.pdf.p7s
Liste cantitati.pdf.p7s
PARTE DESENATA.pdf.p7s
Sectiunea_2_Caiet de sarcini - DL SUB ORATIA DEAL - SUB ORATIA VALE.pdf.p7s
Sectiunea_3_Modele de Formulare - DL SUB ORATIA DEAL - SUB ORATIA VALE.pdf.p7s
Sectiunea_4_Contract executie DL SUB ORATIA DEAL - SUB ORATIA VALE.pdf.p7s