SCN1120496

Acord-cadru pe 4 ani - Întreţinere comună a drumurilor judeţene: estetică rutieră - Zonele I - IV (Loturile 1 - 4)

Informații generale

Tip
Invitatie de participare
Data publicării
15.02.2023, 08:46
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Denumire
JUDETUL TIMIS
Județ
Timiş
Adresă
Strada: Revoluţiei 1989, nr. 17
Telefon
+40 256406362
Fax
+40 256406301
Site web
www.cjtimis.ro
Titlu licitație
Acord-cadru pe 4 ani - Întreţinere comună a drumurilor judeţene: estetică rutieră - Zonele I - IV (Loturile 1 - 4)
Descriere succintă
Scopul achiziţiei publice este atribuirea Acordurilor – cadru pentru o perioadă de 4 ani privind ”Întreţinerea comună a drumurilor judeţene: Estetică rutieră”zonele I – IV - conform Anexa 1 - Împărțirea pe zone a drumurilor județene din caietul de sarcini : Lot 1 – Zona I; Lot 2 – Zona II; Lot 3 – Zona III; Lot 4 – Zona IV;Autoritatea contractantă intenţionează să încheie câte un acord-cadru, cu o durată de 4 ani, cu un singur operator economic, pentru executarea lucrărilor pentru fiecare zona. Lucrările se vor realiza în conformitate cu prevederile actelor normative, reglementărilor tehnico-economice din domeniu şi cerințelor din documentația de atribuire și Caietul de sarcini nr. 2.518 din data de 30.01.2023. Cantitățile estimate de lucrări minime și maxime pentru contractele subsecvente și pentru Acordurile – cadru cu o durata de 4 ani pentru o zonă conform Anexa 2 la Caietul de sarcini.Autoritatea contractantă va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/informațiilor suplimentare cu 6 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor,doar la solicitarile de clarificari transmise in termen. Numãr zile pânã la care se pot solicita clarificãri înainte de data limitã de depunere a ofertelor : 11 zile.
Număr de referință
4358029_2023_PAAPD1381463
Tip contract
Lucrari
Monedă
RON
Loturi
Număr
4
Titlu
Întreţinerea comună a drumurilor judeţene: Estetică rutieră” LOTUL IV -ZONA 4- Conform Anexa 1 la Caietul de sarcini
Informații suplimentare
Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (site-urile furnizorilor de semnatura electronica). Reguli de comunicare si transmitere a datelor: solicitarile de clarificari referitorare la prezenta documentatie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la Sectiunea "Solicitări de clarificari/Intrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar raspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la Sectiunea „Lista clarificări, notificări, decizii" din cadrul anuntului de participare simplificat.Pentru transmiterea solicitarilor de clarificări privind documentatia de atribuire, operatorii economici se vor înregistra în SEAP www.elicitatie.ro) ca operator economic conform prevederilor art.5 alin. (1) din H.G. nr.395/2016 si vor transmite solicitarile avand în vedere termenele de raspuns ale autoritatii contractante prevazute la art.160-161 din Legea nr.98/2016. OUG 107/2017.Pentru comunicarile ulterioare depunerii ofertelor: comisia de evaluare va transmite solicitarile de clarificare în legatura cu oferta prin utilizarea facilitatilor tehnice disponibile în SEAP (Sectiunea "Solicitări de clarificari/Intrebări").Comisia de evaluare va analiza DUAE în corelație cu cerințele stabilite prin fișa de date a achizitiei. Comisia de evaluare va analiza si verifica fiecare oferta din punct de vedere al elementelor tehnice propuse, iar ulterior din punct de vedere al aspectelor financiare pe care le implica. Operatorii economici vor transmite raspunsurile la clarificari si eventualele documente solicitate pe parcursul evaluarii ofertelor prin intermediul SEAP (Sectiunea "Întrebari"), în format electronic, semnate cu semnatura electronica, conform Legii 455/2001. Operatorii vor transmite raspunsurile la clarificari si eventualele documente solicitate pe parcursul evaluarii ofertelor prin intermediul SICAP , in format electronic semnate cu semnatura electronica. Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc, cu preturi egale: Departajarea se va face exclusiv in functie de pret si nu prin cuantificarea altor elemente de natura tehnica sau alte avantaje care rezulta din modul de indeplinire a contractului de catre operatorii economici. In vederea departajarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita depunerea in SICAP a unor noi oferte financiare (procedura fiind desfasurata integral prin mijloace electronice).
Monedă
RON
Județ
Timiş
Locul
Drumurile județene cuprinse în Anexa nr. 1 la Caietul de sarcini LOT 4- ZONA - 4
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
2
Titlu
Întreţinerea comună a drumurilor judeţene: Estetică rutieră” LOTUL II -ZONA 2- Conform Anexa 1 la Caietul de sarcini
Informații suplimentare
Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (site-urile furnizorilor de semnatura electronica). Reguli de comunicare si transmitere a datelor: solicitarile de clarificari referitorare la prezenta documentatie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la Sectiunea "Solicitări de clarificari/Intrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar raspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la Sectiunea „Lista clarificări, notificări, decizii" din cadrul anuntului de participare simplificat.Pentru transmiterea solicitarilor de clarificări privind documentatia de atribuire, operatorii economici se vor înregistra în SEAP www.elicitatie.ro) ca operator economic conform prevederilor art.5 alin. (1) din H.G. nr.395/2016 si vor transmite solicitarile avand în vedere termenele de raspuns ale autoritatii contractante prevazute la art.160-161 din Legea nr.98/2016. OUG 107/2017.Pentru comunicarile ulterioare depunerii ofertelor: comisia de evaluare va transmite solicitarile de clarificare în legatura cu oferta prin utilizarea facilitatilor tehnice disponibile în SEAP (Sectiunea "Solicitări de clarificari/Intrebări").Comisia de evaluare va analiza DUAE în corelație cu cerințele stabilite prin fișa de date a achizitiei. Comisia de evaluare va analiza si verifica fiecare oferta din punct de vedere al elementelor tehnice propuse, iar ulterior din punct de vedere al aspectelor financiare pe care le implica. Operatorii economici vor transmite raspunsurile la clarificari si eventualele documente solicitate pe parcursul evaluarii ofertelor prin intermediul SEAP (Sectiunea "Întrebari"), în format electronic, semnate cu semnatura electronica, conform Legii 455/2001. Operatorii vor transmite raspunsurile la clarificari si eventualele documente solicitate pe parcursul evaluarii ofertelor prin intermediul SICAP , in format electronic semnate cu semnatura electronica. Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc, cu preturi egale: Departajarea se va face exclusiv in functie de pret si nu prin cuantificarea altor elemente de natura tehnica sau alte avantaje care rezulta din modul de indeplinire a contractului de catre operatorii economici. In vederea departajarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita depunerea in SICAP a unor noi oferte financiare (procedura fiind desfasurata integral prin mijloace electronice).
Monedă
RON
Județ
Timiş
Locul
Drumurile județene cuprinse în Anexa 1 la Caietul de sarcini LOTUL II -ZONA 2
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
1
Titlu
Întreţinerea comună a drumurilor judeţene: Estetică rutieră” LOTUL I -ZONA 1- Conform Anexa 1 la Caietul de sarcini
Informații suplimentare
Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (site-urile furnizorilor de semnatura electronica). Reguli de comunicare si transmitere a datelor: solicitarile de clarificari referitorare la prezenta documentatie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la Sectiunea "Solicitări de clarificari/Intrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar raspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la Sectiunea „Lista clarificări, notificări, decizii" din cadrul anuntului de participare simplificat.Pentru transmiterea solicitarilor de clarificări privind documentatia de atribuire, operatorii economici se vor înregistra în SEAP www.elicitatie.ro) ca operator economic conform prevederilor art.5 alin. (1) din H.G. nr.395/2016 si vor transmite solicitarile avand în vedere termenele de raspuns ale autoritatii contractante prevazute la art.160-161 din Legea nr.98/2016. OUG 107/2017.Pentru comunicarile ulterioare depunerii ofertelor: comisia de evaluare va transmite solicitarile de clarificare în legatura cu oferta prin utilizarea facilitatilor tehnice disponibile în SEAP (Sectiunea "Solicitări de clarificari/Intrebări").Comisia de evaluare va analiza DUAE în corelație cu cerințele stabilite prin fișa de date a achizitiei. Comisia de evaluare va analiza si verifica fiecare oferta din punct de vedere al elementelor tehnice propuse, iar ulterior din punct de vedere al aspectelor financiare pe care le implica. Operatorii economici vor transmite raspunsurile la clarificari si eventualele documente solicitate pe parcursul evaluarii ofertelor prin intermediul SEAP (Sectiunea "Întrebari"), în format electronic, semnate cu semnatura electronica, conform Legii 455/2001. Operatorii vor transmite raspunsurile la clarificari si eventualele documente solicitate pe parcursul evaluarii ofertelor prin intermediul SICAP , in format electronic semnate cu semnatura electronica. Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc, cu preturi egale: Departajarea se va face exclusiv in functie de pret si nu prin cuantificarea altor elemente de natura tehnica sau alte avantaje care rezulta din modul de indeplinire a contractului de catre operatorii economici. In vederea departajarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita depunerea in SICAP a unor noi oferte financiare (procedura fiind desfasurata integral prin mijloace electronice).
Monedă
RON
Județ
Timiş
Locul
Drumurile cuprinse in Anexa 1 la Caietul de sarcini- LOT 1- ZONA - I
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Număr
3
Titlu
Întreţinerea comună a drumurilor judeţene: Estetică rutieră” LOTUL III -ZONA 3- Conform Anexa 1 la Caietul de sarcini
Informații suplimentare
Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP, operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (site-urile furnizorilor de semnatura electronica). Reguli de comunicare si transmitere a datelor: solicitarile de clarificari referitorare la prezenta documentatie de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la Sectiunea "Solicitări de clarificari/Intrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar raspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la Sectiunea „Lista clarificări, notificări, decizii" din cadrul anuntului de participare simplificat.Pentru transmiterea solicitarilor de clarificări privind documentatia de atribuire, operatorii economici se vor înregistra în SEAP www.elicitatie.ro) ca operator economic conform prevederilor art.5 alin. (1) din H.G. nr.395/2016 si vor transmite solicitarile avand în vedere termenele de raspuns ale autoritatii contractante prevazute la art.160-161 din Legea nr.98/2016. OUG 107/2017.Pentru comunicarile ulterioare depunerii ofertelor: comisia de evaluare va transmite solicitarile de clarificare în legatura cu oferta prin utilizarea facilitatilor tehnice disponibile în SEAP (Sectiunea "Solicitări de clarificari/Intrebări").Comisia de evaluare va analiza DUAE în corelație cu cerințele stabilite prin fișa de date a achizitiei. Comisia de evaluare va analiza si verifica fiecare oferta din punct de vedere al elementelor tehnice propuse, iar ulterior din punct de vedere al aspectelor financiare pe care le implica. Operatorii economici vor transmite raspunsurile la clarificari si eventualele documente solicitate pe parcursul evaluarii ofertelor prin intermediul SEAP (Sectiunea "Întrebari"), în format electronic, semnate cu semnatura electronica, conform Legii 455/2001. Operatorii vor transmite raspunsurile la clarificari si eventualele documente solicitate pe parcursul evaluarii ofertelor prin intermediul SICAP , in format electronic semnate cu semnatura electronica. Modalitatea de departajare a ofertelor clasate pe primul loc, cu preturi egale: Departajarea se va face exclusiv in functie de pret si nu prin cuantificarea altor elemente de natura tehnica sau alte avantaje care rezulta din modul de indeplinire a contractului de catre operatorii economici. In vederea departajarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita depunerea in SICAP a unor noi oferte financiare (procedura fiind desfasurata integral prin mijloace electronice).
Monedă
RON
Județ
Timiş
Locul
Drumurile județene cuprinse în Anexa 1 la Caietul de sarcini LOT 3 - ZONA III
Criteriile de selecție
Pretul cel mai scazut
Data de deschidere a ofertelor
06.03.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
06.06.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
3
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
Formulare-model-semnat.pdf.p7s
Caiet de sarcini --semnat.pdf.p7s
Draft Acord-cadru-semnat.pdf.p7s
Draft contract subsecvent-semnat.pdf.p7s