SCN1120569
Servicii de Elaborare Proiect Tehnic, Detalii de Execuție, Verificare Tehnică a Proiectului și Asistență Tehnică pe perioada execuției si executie lucrari pentru obiectivul “MODERNIZARE DN 74, STRADA MOȚILOR, GOȘA , ȚĂRĂȚEL, în municipiul Brad, jud.Hunedoara”
Informații generale
Tip
Invitatie de participare
Data publicării
16.02.2023, 11:04
Stare procedura
In desfasurare
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Legislație
Legea nr. 98/23.05.2016
Instituție de validare
ANRMAP
Activitate principală
Servicii generale ale administratiilor publice
Autorități contractante
Denumire
MUNICIPIUL BRAD (PRIMARIA MUNICIPIULUI BRAD)
Județ
Hunedoara
Adresă
Strada INDEPENDENTEI, Nr. 2
Telefon
+40 0254612665
Fax
+40 254612669
Email
Site web
www.primariabrad.ro
Titlu licitație
Servicii de Elaborare Proiect Tehnic, Detalii de Execuție, Verificare Tehnică a Proiectului și Asistență Tehnică pe perioada execuției si executie lucrari pentru obiectivul “MODERNIZARE DN 74, STRADA MOȚILOR, GOȘA , ȚĂRĂȚEL, în municipiul Brad, jud.Hunedoara”
Descriere succintă
Servicii de Elaborare Proiect Tehnic, Detalii de Execuție, Verificare Tehnică a Proiectului și Asistență Tehnică pe perioada execuției si executie lucrari pentru obiectivul “MODERNIZARE DN 74, STRADA MOȚILOR, GOȘA , ȚĂRĂȚEL, în municipiul Brad, jud.Hunedoara”.
Valoarea estimata a contractului este de 10.046.966 lei fara TVA
- Verificarea tehnica de calitate a proiectului tehnic si a detaliilor de executie – 4.200 lei fara TVA;
- Proiect tehnic si detalii de executie- 130.000 lei fara TVA;
- Asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor si pentru participarea proiectantului la fazele incluse in programul de control al lucrarilor de executie: 25.000 lei fara TVA;
- Constructii si instalatii: 9.887.766 lei fara TVA;
- Organizare de santier : 0 lei fara TVA;
Solicitările de clarificări se vor depune cu maxim 8 zile inainte de termenul de depunere a ofertelor iar autoritatea contractanta va transmite raspunsul la solicitarile de clarificari cu 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Număr de referință
4374962_2023_PAAPD1401322
Tip contract
Lucrari
Valoare estimată
10046966
Monedă
RON
Loturi
Număr
1
Titlu
Default lot
Informații suplimentare
Programul National de Investitii “Anghel Saligny”
Procedura de atribuire a contractului de achiziție publică este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată de semnarea unui contract de finantare aferent Cererii de finantare nr.2112 prin Programul National de Investitii “Anghel Saligny”. Cererea de finanțare a fost depusa de MUNICIPIUL BRAD la Ministerul Dezvoltarii, Lucrarilor Publice si Administratiei pentru obiectivul de investitii mai sus menționat, cuprins în Lista completă a obiectivelor de investiții finanțate publicată de Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației aferentă județului Hunedoara la poziția nr.18. Potrivit Ordinului nr. 1.333 din 21 septembrie 2021 privind aprobarea Normelor metodologice pentru punerea în aplicare a prevederilor Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 95/2021 pentru aprobarea Programului național de investiții "Anghel Saligny", pentru categoriile de investiții prevăzute la art. 4 alin. (1) lit. a)-d) din Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 95/2021, pentru MUNICIPIUL BRAD a fost aprobat la finantare obiectivul de investiții Servicii de Elaborare Proiect Tehnic, Detalii de Execuție, Verificare Tehnică a Proiectului și Asistență Tehnică pe perioada execuției si executie lucrari pentru obiectivul “MODERNIZARE DN 74, STRADA MOȚILOR, GOȘA, ȚĂRĂȚEL, în municipiul Brad, jud.Hunedoara”.
Având în vedere dispozițiile Legii nr. 98/2016 și HG nr. 395/2016, cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care va avea la dispozitie fondurile necesare realizarii investitiei. ce face obiectul prezentei proceduri de achizitie, asigurate prin semnarea contractului de finanțare cu organismul finantator. Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și chiar dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus, respectiv a clauzei suspensive, asumându-și întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.
Monedă
RON
Județ
Hunedoara
Locul
MUNICIPIUL BRAD, JUD.HUNEDOARA
Criteriile de selecție
Cel mai bun raport calitate – pret
Data de deschidere a ofertelor
09.03.2023, 15:00
Termen limită pentru primirea ofertelor
09.06.2023, 00:00
Disponibilitate (luni)
3
Tip procedură
Procedura simplificata
Limba
Romana
Documente atașate
Formulare Proiectare si executie.doc.p7s
1.DALI parte scrisa.pdf.p7s
2.Planuri de situatie.pdf.p7s
3.Profile tip.pdf.p7s
4.Detalii.pdf.p7s
Caiet de sarcini.pdf.p7s
Draft contract.docx.p7s